Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest kernelee

hei der.

er ganske fortvila nå, det har toppet seg denne uka. det er ikke en serlig alvorlig sak, men plager meg veldig.

er nydimmet fra millitæret, dimma for en mnd siden. og jeg blir kasta ut hjemmefra snart, så jeg skal flytte inn hos en kamerat om en mnd cirka.

problemet er penger og jobb, alt gnager i stykker skallen min.

er veldig deprimert/redd for hva som vil skje hvis jeg ikke har nok leie og ikke kan bo der.

det skal være klart for seg at jeg vil veldig gjerne jobbe. jeg har vært på ett jobbintervju før, og jeg var utrolig redd og usikker, det lyste av meg. jeg tør ikke søke på jobber i frykt for å sitte i intervju, og drite meg ut. er og redd for at arb giver ikke skal like utseendet mitt, og ikke gi meg jobb pga det. syns sjøl jeg ikke ser så galen ut, men følelsen er der.

så troe ikke om dette var rette tråd, men måtte bare få det ut.

snart får jeg dagpenger, og aner ikke hvor mye jeg får, og ingen har kunnet gitt meg et bra svar. leie blir vel ca 2200 i mnd for meg. det er uten strøm og andre utgifter.

er pissredd for åssen det kommer til å bli, og er ganske deppa fordi jeg ikke har guts til å skyte etter jobber.

første gang jeg skal flytte ut, hehe. og da ser jeg sikkert ikke familien min mer heller, jeg er ekstremt dårlig til å ta kontakt og dette hjelper ikke noe. mista så og si all kontakt med de under militæret, vet ikke åssen jeg skal reparere forholdene med folka.

Faen :)

god natt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå _må_ jeg komme meg til psyk snart, ellers mister jeg penga mine. Får det bare ikke til. Finner på en eller annen dum grunn i hodet mitt hver gang, også bare lar jeg være å møte opp. Møter jeg opp ender det bare med at vi krangler.

Tre-fire uker siden sist jeg var der, må ringe i mårra og få bestilt time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg fucker til alt for tiden. Jeg er/har vært en elendig venn og jeg hater me selv for at jeg ikke kan være til hjelp for noen. Fremtiden er svart som natta \o/

Lenke til kommentar
Nå _må_ jeg komme meg til psyk snart, ellers mister jeg penga mine. Får det bare ikke til. Finner på en eller annen dum grunn i hodet mitt hver gang, også bare lar jeg være å møte opp. Møter jeg opp ender det bare med at vi krangler.

Tre-fire uker siden sist jeg var der, må ringe i mårra og få bestilt time.

Har du ringt i dag?

Det er viktig å følge opp sånt, vet hvor vansklig det er...klarer ikke det selv heller.

Håper det løsner seg for deg etterhvert :)

Til da...stå på=)

Lenke til kommentar
Gjest Perfeksjon

Lykke til L4r5. Håper det ordner seg.

Jeg har bestemt meg, men jeg vet ikke hvor det kommer til å ende. Jeg vet bare at det må gjøres...

Do you worry that you're not liked

how long till you break

you're happy cause you smile

but how much can you fake

an ordinary boy an ordinary name

but ordinary's just not good enough today

Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*

Hater dette her...

Føles ikke som om jeg er meg selv lenger. Det er som om noen andre styrer hva jeg tenker og gjør.

Nå har jeg hatt enda et raserianfall. De kommer daglig nå. Gjerne flere ganger om dagen. Jeg vil helst skade noen, ødelegge noe, skade meg selv... Veit faen ikke hvorfor jeg er så sint engang. Jeg blir skremt av meg selv. Tør nesten ikke å gå ut, i frykt for å miste kontrollen.

Når jeg ikke er sint, kjennes alt bare håløst. Jeg begynner å gråte uten grunn. Jeg blir likegyldig til de rundt meg.

Det her er ikke sånn jeg er... Jeg burde ha kontroll. Nå knyter det seg bare ved tanken på å være ute blant fremmede mennesker. Å gjøre noe så simpelt som å ta bussen minner om et mareritt. Jeg begynner å skjelve. Tenk om det er i dag jeg sprekker... I dag jeg faktisk går løs på noen.

Raseriet blir bare verre og verre. Det blir vanskeligere å beholde en viss kontroll. Fasaden min begynner å slå sprekker.

Jeg vil helst bare hvile nå. Sove en hel natt igjen. Få igjen litt ro.

Merker at jeg har mest lyst til å bare gi opp...

Lenke til kommentar
Har du ringt i dag?

Det er viktig å følge opp sånt, vet hvor vansklig det er...klarer ikke det selv heller.

Til da...stå på=)

Har ikke fått ringt nei. I mårra skal jeg ringe. Hjernen min bare blokkerer det ut til kontoret er stengt :/

Takk for støtten. Håper alt er vel med deg :)

Lenke til kommentar

Nå da?

Intenting å direkte deppe over nå. Jeg jobber fra kl åtte til fem, seks, syv hver dag her hjemme med å skrape og male, male og skrape. Woho! For hele femti kroner timen. Familelønn er kos. Det mest irriterende er at jeg ikke får tid til alt det andre jeg skulle ha gjort, bøker jeg må lese, bildeprosjektet mitt. På toppen av det hele forventer de at jeg skal lage en webside til familiebedriften på 'fritiden', min. Huff ja. Ferie meg i røvi.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*

Nye mareritt. I dag gled det over i virkeligheten, så jeg fant meg selv krøllet sammen i senga uten å tørre å se bak meg. Faen jeg hater dette her. Og denne vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke. Den blir så tvetydig..

Lenke til kommentar
Har du ringt i dag?

Til da...stå på=)

Har ikke fått ringt nei. I mårra skal jeg ringe. Hjernen min bare blokkerer det ut til kontoret er stengt :/

Takk for støtten. Håper alt er vel med deg :)

Takk skal du ha=) Går greit, men er redd for tiden...må selv få ringt til hodekrympern.

Håper du klarer å ringe siden det bruker å hjelpe etterhvert med hodekrymper.Hvis du har den "glemme"-evnen så skriv 4-5 lapper...heng en på badet, en på soverommet, en på kjøkkenet osv.=)

All støtte ifra meg ihvertfall på at du klarer det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...