Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SÅ SENDER DEN IDIOTEN EN MELDING!!!!!

Enig med Stine. Hver gang jeg krangler med noen på msn eller sms, så sletter jeg heller meldingen/vinduet før jeg ser det. Kanskje jeg ikke får vite hva som stod der, men hvorfor skal jeg lese noe jeg neppe har godt av?

Dersom telefonen ikke støtter det, så be en annen lese og slette for deg :)

Lenke til kommentar

For en dag.....

Fikk beskje d av dama i dag at dette kanskje ikke var helt som hun hadde tenkt seg.

Er rett og slett helt knust nå. Har tatt meg over 4 år å komme over et tidligere rottent forhold og hadde endelig begynt å nyte livet igjen så kommer denne smellen.

Har aldri vært så redd i hele mitt liv.

Lenke til kommentar

Bare gå videre du!

Min X slo opp med meg, fordi hun mente jeg var dårlig person osv osv og masse fordommer. Først var jeg blind og kom krypende etter hun, uten det hjalp hun prøvde å dominere meg uten jeg merket... Etterhvert ga jeg opp og forsto hun var ikke noe å samle på, vi har ikke kontakt.

Jeg er fremdeles bittelitt deppa og tenker på hun hver dag siden jan :(

Jeg: Du får 2 mnd å tenke over hva du skal gjøre med dette, jeg har ikke tenkt å vente i all evighet. Et sted er grensen.

X: Du må verdsette meg og si du må vente på meg i all evighet.

Jeg: Nei, dessverre, jeg kan vente helt til jeg finner ny dame.

X: Du verdsetter meg ikke engang, jeg ønsker osv osv.

Jeg: Jeg kan godt vente på svar fra deg en stund, men ikke så lenge til at følelsene mine går borte.

X: Javel bare glem meg, vil ikke fortsette vennskap med deg.

Jeg: Hvorfor det? Hva galt har jeg sagt? Hvis du tror på det og jeg tror alt skal gå bra så la oss jobbe sammen.

X: Nei, jeg gidder ikke å bruke tid på det. Finn ut selv.

Jeg: det er like mye din skyld som min.

X: Nei, ALT er din skyld og alt du gjorde var tabbe.

Osv....

... Sånn endte det ca. :thumbdown: Jeg forstår lite fortsatt.

Endret av Qwseyvnd
Lenke til kommentar

Kjenner meg litt igjen der ja....

Føler meg brukt, utnyttet og latterliggjort.

Er faktisk helt fulstendig knust nå. Har bare sittet apatisk og kikket i veggen i hele dag. Har mistet det eneste lyspunktet jeg hadde i livet. Fytt i grisen og vondt det gjør.

Får bare ikke håpe jeg siger ned i bunnløs depresjon som jeg pleier. Er redd jeg ikke kommer meg ut av det igjen denne gangen :(

Lenke til kommentar
kos.gif

En klem hjelper alltid.

Men den kan desverre ikke drepe de følelsene jeg sitter inne med.

Er bare så inderlig fryktelig redd og alene akkurat nå....

Skjønner med min beste vilje hvordan i all verden det er mulig å bli så jævlig blind og dum. Hvor lett man er å lure.

*søker av-knapp til følelsene mine*

Lenke til kommentar

Huff akkurat når jeg trodde jeg var på veg oppover igjen så går det faen meg enda lenger ned mentalt :( Virkelig kjipt. Jeg veit vel inderlig godt hva som må til for å virkelig få en god opptur, men pysete og patetiske meg klarer det ikke. Pysete og patetiske Ernie. er vist redd for at en viss person av det motsatte kjønn ikke skal like han pga en sykdom. Ja, det skal ikke være lett det der. Hun dukker til og med opp i drømmene min i natt (egentlig i går natt siden det nå er en ny dag. Woohoooo :ermm:). Ikke som seg selv, men forkledd så og si. Uannsett, virkelig "girl of my dream" og det er enkelt og greit en ting som holder meg igjen. En fordømt idiotisk sykdom jeg må leve med resten av livet. På en måte ønsker jeg virkelig å få en avklaring. Hadde vært godt å kunne legge det bak seg enten det måtte være positivt eller negativt, men på den andre siden vil jeg gjerne ha noe å håpe over hvis det skulle være negativt. Nydelig! Usikkerhet... Valg... Great! Det å måtte velge noe, ta et valg, er jo så flott. Min store spesialitet :roll: (Nei, jeg er nok ikke så god på det der nei) MEN det forutsetter jo selvsagt at jeg treffer på henne, og hvor mye veit jeg? Nix, nichts, nada, rien, absolutt ingenting. Frustrerende er vel det som beskriver det best vil jeg tro.

Konklusjonen får vel være at oxytocin virkelig er flott må jeg si :roll: (Oxytocin = hormonet som stort sett står bak en forelskelse)

Nei, på tide å deppe litt ekstra godt nå. Seinere idag må jeg se å begynne å lese til eksamen. Ikke spesielt gøy det heller. Hadde vært godt med en saftig avkobling nå (hørte vi date? :p).

Btw: posten er skrevet i noe beruset tilstand og kan derfor inneholde skrivefeil. Jada, klar over at alkohol ikke løser problemer osv, men gjør det alikevel :hm: Er vel der alle alkoholikere starter.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Av grunner jeg har nevnt for adskillige sider tilbake så er dette noe jeg ønsker ikke skal ligge ute for alles beskuelse. Koblingen mitt navn og en sykdom er lite heldig hvis noen skulle finne på å grave litt.

Derfor sender jeg PM "on request".

Lenke til kommentar
Hvordan skjønner du ?

enkelte ting du kanskje ikke skulle sagt?! som feks "jeg kan vente til jeg får meg ny dame.

EDIT: var kanskje egentlig ikke så galt. kom bare til å tenke på det når jeg leste det..

Det jeg mener er:

Jeg vil ikke sitte på gjerdet og vente på henne og si nei til sjanser å sjekke opp andre...tenk hvis jeg venter 2 mnd og der er kanskje 5 som forsøkte å sjekke meg opp ?

Derfor må jeg si sannhet enn noe jeg IKKE mener egentlig.

Jeg kan godt vente en periode, men benytte sjanser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...