Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Å fy faen... I dag er trangen til å ruse seg ut av denne verden der som om jeg aldri slutta.Gi meg knips, speed, cola, dolciser, rev. Et eller annet! Svetter i henda. Godt jeg er blakk og har sletta alle nummer til folk. Godt med en dolllll hvis man trenger å koble ut en dag eller to. Go for it! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg får ikke sove. Men nå har jeg to forhåpentligvis rolige dager framfor meg med ingen overraskelser, og kan slappe litt av før jeg får fri fra stresset jeg har hatt så langt i sommer. "Det er sommer, det er sol og det er søndag" *nynne på en gammel slager* Benytt de dagene til å gjør akkurat det du har lyst til...prioriter deg selv, skjem deg bort..gjør noe du har hatt lyst til å gjøre lenge men ikke har fått muligheten til Hvorfor får du ikke sove nå btw? Godt med en dolllll hvis man trenger å koble ut en dag eller to. Go for it! Tror ikke du har oppfattet problemet mann... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Enig B-eal=) JEg må lære meg å analyserer tingene og sinnet mitt i huet mitt før jeg skriver av og til. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan jeg spørre om hvorfor du sier noe sånt?Kan du holde deg vekke hvis det bare er unødvendige og onde...ja, den der er rett og slett ond, Don't feed the trolls... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg sa det slettes ikke vondt ment. Noen ganger trenger en å koble ut. Ikke alle har like lett for å gjøre det på egen hånd, og jeg tror at kontrollert og moderat bruk av hjelpemidler kan være tingen. Om noen ikke deler det synet, fint. Ikke si at jeg prøver å drepe noen i hvert fall Endret 7. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 "Det er sommer, det er sol og det er søndag" *nynne på en gammel slager*Benytt de dagene til å gjør akkurat det du har lyst til...prioriter deg selv, skjem deg bort..gjør noe du har hatt lyst til å gjøre lenge men ikke har fått muligheten til Hvorfor får du ikke sove nå btw? Jeg får ikke sove fordi jeg ofte har mareritt/blir liggende og se opp i taket. Dessuten vil jeg ikke våkne i morgen, men jeg vet at det kommer til å skje hvis jeg legger meg og sovner. Jeg kan ikke skjemme meg bort eller noe lignende. Kan ikke forklare hvorfor ut over at det er andre å ta hensyn til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg sa det slettes ikke vondt ment. Noen ganger trenger en å koble ut. Ikke alle har like lett for å gjøre det på egen hånd, og jeg tror at kontrollert og moderat bruk av hjelpemidler kan være tingen. Om noen ikke deler det synet, fint. Ikke si at jeg prøver å drepe noen i hvert fall For å si det sånn...det er forskjell på en misbruker og hobby-ruser. Hadde du gitt meg doll så hadde jeg mest sannsynelig pågrunn av sånn tiden er nå havnet på et kjør som i værste fall hadde endt med døden. Og dette gjelder andre folk også. Man sitter ikke og hopper av russug hvis man ikke har et problem med det. Jo, jeg er enig med deg...men jeg kan ikke gjøre det. skulle ønske jeg kunne kontrolerer det og få koble ut....noe jeg trenger særiøst nå...uansett, klarer man å styre det så dømmer ikke jeg de ihvertfall. Slik livet er så MÅ man koble ut av og til. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg får ikke sove fordi jeg ofte har mareritt/blir liggende og se opp i taket. Dessuten vil jeg ikke våkne i morgen, men jeg vet at det kommer til å skje hvis jeg legger meg og sovner. Jeg kan ikke skjemme meg bort eller noe lignende. Kan ikke forklare hvorfor ut over at det er andre å ta hensyn til.Har du vært plaget med mareritt sånn lenge eller er det noe som har kommet i den siste tiden?Det er som oftest andre og ta hensyn til..men kan du kanskje klare å finne en balanse så du kan gi deg selv en oppmuntring og slik at det ikke går på bekostning av de/den andre? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ærlig sak det. Muligens en noe prekær situasjon med doll siden det er minus og alt, men nå vet ikke jeg hva slags forhold L4rs har til greiene der. Jeg for min del kan godt poppe en doll uten å måtte ri dragen uka etterpå (foreløpig sier vel noen nå :]), og tror det kan være en fin måte å "reboote" nå og da. Anyways, each man to his own. Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har du vært plaget med mareritt sånn lenge eller er det noe som har kommet i den siste tiden?Det er som oftest andre og ta hensyn til..men kan du kanskje klare å finne en balanse så du kan gi deg selv en oppmuntring og slik at det ikke går på bekostning av de/den andre? Marerittene kommer i perioder, og gjør bare at jeg sover dårlig. Dessuten tror jeg til dels på drømmer, og det hjelper ikke. Jeg aner ikke hva "oppmuntringen" kunne være. Alt er egentlig uaktuelt.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har vært alvorlig hektet på doll...5x100mg hver dag i et år for å vente på subuxone. La meg syk hjemme før jeg skulle på sykehuset for å begynne på subuxone. siden du kjenner til doll så behøver jeg vel ikke å fortelle åssen kroppen reagerer når du går rett av 500mg. Jeg er ikke redd for å si hva jeg har vært...er jævlig stolt over å ha klart å kommet så langt som jeg har og folk må få lov toil å gjøre det de vil....bare man klarer å si stopp før det er for seint. Forstår ikke hvorfor jeg skriver dette nå, men man får bare et behov av å fortelle noe om det av og til. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har vært alvorlig hektet på doll...5x100mg hver dag i et år for å vente på subuxone.La meg syk hjemme før jeg skulle på sykehuset for å begynne på subuxone. siden du kjenner til doll så behøver jeg vel ikke å fortelle åssen kroppen reagerer når du går rett av 500mg. Jeg er ikke redd for å si hva jeg har vært...er jævlig stolt over å ha klart å kommet så langt som jeg har og folk må få lov toil å gjøre det de vil....bare man klarer å si stopp før det er for seint. Forstår ikke hvorfor jeg skriver dette nå, men man får bare et behov av å fortelle noe om det av og til. Dette minnet meg på noe som ble sagt en gang, og som var veldig bra sagt: "Jeg er ikke stolt over fortiden min, men jeg er stolt over at den er fortid." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 L4r5: Det er sommern og den sommer-følelsen tar litt tid før den går vekk. Den river bra i meg om dagen også...så..Når ikke jeg får lov av deg så får du ikke lov av meg=)Og jeg syns du er megaflink, for hver gang du klarer å holde så blir det bittelitt lettere neste gang. Det er det med sommeren. Det er en ting. Og så er det det at jeg fikk et heftig angstannfall tidligere i dag. Kan ikke huske sist det var så ille. Satt med tunellsyn og klarte ikke gjøre stort i det hele tatt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skal ha kudos, kred og hele pakka for å greie å rive deg løs, i hvert fall. Har et søskenbarn som nettopp (to år siden) greide å rive seg løs fra minus gjennom sytten år og sikkert tjue venner som ikke er så heldige, så jeg vet hvor rått det kan være. Desto sprøere er det å lefle med benzo, pepper og saker i ettertid, uten å helt forstå hvorfor. Livet er rare greier :] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 L4r5: Det er sommern og den sommer-følelsen tar litt tid før den går vekk. Den river bra i meg om dagen også...så..Når ikke jeg får lov av deg så får du ikke lov av meg=)Og jeg syns du er megaflink, for hver gang du klarer å holde så blir det bittelitt lettere neste gang. Det er det med sommeren. Det er en ting. Og så er det det at jeg fikk et heftig angstannfall tidligere i dag. Kan ikke huske sist det var så ille. Satt med tunellsyn og klarte ikke gjøre stort i det hele tatt. Ja, Hadde tenkt å spørre deg om det faktisk...har dine angstanfall blitt verre? Jeg begynner å bli gal av mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det går opp og ned i perioder. Har hatt en god periode, men nå virker det som den er over og jeg er på vei inn i en bølgedal eller noe. Har time på psyk til onsdag da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Marerittene kommer i perioder, og gjør bare at jeg sover dårlig. Dessuten tror jeg til dels på drømmer, og det hjelper ikke.Jeg aner ikke hva "oppmuntringen" kunne være. Alt er egentlig uaktuelt.. Lenge varer de periodene? :\Har du gjort noe sånn...hmm...drømme-analyserende ting? Kanskje det kunne hjelpe på? Ikke at en har noe erfaring på området men...jah.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Lenge varer de periodene? :\Har du gjort noe sånn...hmm...drømme-analyserende ting? Kanskje det kunne hjelpe på? Ikke at en har noe erfaring på området men...jah.. Jeg noterer ikke slikt ned, akkurat. Men noen uker om gangen, kanskje. Jeg "analyserer" drømmene mine selv. De drømmene jeg husker, altså. Jada, jeg vet det høres sykt ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg noterer ikke slikt ned, akkurat. Men noen uker om gangen, kanskje. Jeg "analyserer" drømmene mine selv. De drømmene jeg husker, altså. Jada, jeg vet det høres sykt ut. Sykt? Nei hvorfor skulle det være sykt? Det må være jævlig å være ofte plaget av mareritt..ikke minst nedbrytende. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nene_* Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tenk å se normal ut - er det for mye forlangt? Tenk å føle at man ser normal ut - er det for mye forlangt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg