Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du må for gudskyld filme mannen da! Og før neste lønnsoppgjør viser du han videoen, da vanker det nok lønnspålegg ja :)

 

 

 

 

Er ellers glad og fornøyd jeg, verden smiler til meg for tiden, og jeg smiler tilbake... beklager å skuffe måtte dere :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg har bare lyst til å gi opp.

Joiner den.

 

Hurra... 10000 innlegg...

 

 

Wooo, er det nå vi skal deppe over all tiden du har brukt på forumet her? ;p

Lenke til kommentar
Wooo, er det nå vi skal deppe over all tiden du har brukt på forumet her? ;p

Det var en sidekommentar, og har egentlig relativt lite med selve problemet å gjøre. Er mer det lille jeg faktisk har klart å oppnå ifhorhold til målene som er heller dårlig.

 

Lei av å male hus, jeg. :D

Men om 27 dager vanker det nærmere 30k, så det er definitivt verdt det..

Stå på...

Lenke til kommentar
Gjest Levende lik

Jeg vet ikke hva det er, men noe er det. Følte meg plutselig så ensom og alene. Så forbanna, sur og irritert. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor får jeg disse følelsene jeg ikke kan beskrive med ord? Det forvirrer meg sånn.

Jeg får lyst til å stenge meg inne og isolere meg fra alt og alle.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke folk holde sine negative meninger for seg selv! Nå har ei "venninne" vært og slengt med leppa til ei av sine venninner, om hvor dritt hun synes dama mi behandler meg og bla bla bla.

 

Nå har det seg slik, at dama kom hjem i går, veldig lei seg, og spurte hvorfor i all verden "venninnen" min slengte så mye drit. For da føler jo jeg meg kul! Herlighet. Fikk skikkelig dårlig samvittighet for hele greiene, selv om det er da ikke min feil i det hele tatt. Hun "venninna" skulle strengt tatt ikke slengt med leppa fra starten av.

 

Så jeg vil bare si, takk ***-*******, for at du gjorde dama sin ellers så flotte 18 årsdag i går, litt mindre kjekk.

Lenke til kommentar

Hvorfor må humøret mitt være så sinnsykt lettpåvirkelig ? jeg hater det! Den minste ting kan få meg til å tenke negativt rundt hele aspektet. Føler meg helt ekke linnvendig nå, kvalm og jævlig, bare fordi en liten filleting klarer jeg å blåse opp til en svææær sak.

 

For en dag.

Lenke til kommentar

Hater livet....er bare lidelse fra man våkner til man legger seg. Går og ser frem til jeg kan legge meg fra jeg våkner. Da får jeg ihvertfall "fri".

Utenom de få gangene jeg våkner med anfall, men de er sjeldne.

Joda stå på din sopp....og det blir bare verre...prøver å ha kontroll på det og jobbe med det.....men det blir bare verre alikevel. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde ut med sånn det er nå. Visse ting som er ufattelig fristende nå og hvis jeg ikke finner en løsning så vet jeg ikke lengre. Man blir sliten og man har grenser........så med andre ord jeg er redd. De sier at alle er født av en grunn...et ord til dere som mener det: pissprat.

Livet er og blir en jævla prøvelse...hvor mye holder man ut før man blåser huet av seg eller hva enn man gjør.

Føler at det spiser meg opp, den jeg føler jeg er bare forsvinner bak likgyldighet og egosentrisme siden man blir så opptatt med takle dagen.

Hvorfor jeg skriver dette her, vet jeg ikke.......Håper vel at andre vet åssen dette er, men samtidig så unner jeg ingen å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...