L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fyllepost, men la gå jeg skriver likevel. Jeg har oppdaga en ting. Jeg har mine dårlige perioder. Livet mitt er ikke perfekt. Men egentlig så har jeg det ganske OK. Det kunne vært mye verre. Det HAR vært mye verre. Nå har jeg det som regel OK. Ikke BRA men OK. Og det, det er en seier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det må være noe galt med meg når jeg blir dårlig av tanken på å bli "normal" igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det må være noe galt med meg når jeg blir dårlig av tanken på å bli "normal" igjen. Nei. Der tar du feil. For normale folk som aldri har opplevd nedturene vet ikke å verdsette det de har. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi skal ha det hyggelig sammen på lørdag Lars. Håper vi vil få deg i bedre humør. Sender deg en klem. Veit ikke helt hva annet jeg skal si. Er bare å ringe hvis det er noe, du veit det..? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det må være noe galt med meg når jeg blir dårlig av tanken på å bli "normal" igjen. Liker deg sånn som du er jeg *mumle noe om at jeg begynner å bli lei av å søke jobb, finner ikke noe jeg egentlig vil drive med...bare next best thing* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 L4r5: Fikk frysninger av diktet, minner meg om visse ting. Jeg kan bare si hold ut, har opplevd noe lignende( de fant min bestevenn på badet med ansiktet smeltet) Ikke gjør noe som kan ødelegge for deg, jeg vet det er vondt..Men husk de gode tingene med han og....faen...det jeg mener er: Ikke gjør noe du vil angre på pga. smerten du har inni deg nå, vet dette høres flåsete ut,men er ikke flink på dette området. Lenke til kommentar
Gjest 222 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Det er så lenge siden, og det har skjedd så mye siden den gang, allikevel gjør det fortsatt vondt. Allikevel er jeg fortsatt redd. Livredd. Jeg tenker at om jeg bare er er bedre, om jeg blir best. Om jeg klarer tilfredsstille mine egne krav, kanskje folk ikke drar fra meg så fort. Gir meg opp så tidlig. Jeg er vel ikke så ille? Ikke under overflaten. Tror jeg. Er det jeg så ille når man begynner skrape i overflaten at jeg tvinger de til å slippe alt og bare løpe? Alle vil ha ekstraordinær - spesielle, perfekte mennesker. Slutter de å løpe om jeg forbedrer meg? Om jeg slutter røyke, slutter snuse, jobber 9timer dagen og fortsatt har overskudd til å ta vare på alt og alle? Om jeg jobber hele uka og fortsatt har ork til å være morsom på byen i helga?Om jeg klarer spare penger og bruke det på de riktige tinga? Om jeg spiser riktig, trener og ser bedre ut? Om jeg leser mer, kan mer. Om jeg fullfører videregående med toppkarakterer. Liker de meg da? Snur de og løper tilbake? Noen ganger føles det som om det bare er jeg som tenker på fortia, bare jeg som verdsetter minnene. Jeg trenger de ikke, jeg gjør virkelig ikke det. Jeg vil bare vite at jeg ikke er noe de ser seg nødt til å løpe ifra. At det er mer enn én som ser meg for den jeg er og ikke blir skremt vekk eller prøver å fikse meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var litt sint og heiv et glass i veggen så det knuste. (knuste når det landet i gulvet) Nå er jeg deprimert og sint. Måtte komme en liten gnom og ødelegge hele dagen min med og grave i ting. Faen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva gjorde så denne gnomen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hva gjorde så denne gnomen? Fortalte om vanskelige ting, som gjorde meg nedstemt, samt ergelig over at jeg ikke kunne gjøre noe med det, og at livet mitt ble valgt av mennesker som ikke engang visste hvem jeg var. Nei, traff ikke gnomen med glasset, bare heiv det i veggen.. Litt dumt jeg gjorde det, glasset var faktisk godt og drikke av Endret 18. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Smil til verden, så smiler verden til deg! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er sånt som funker når man er i barneskolealder det vettu Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Smil til verden og du får en støvel i ansiktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Smil til verden og verden ser dumt på deg.("hvorfor smiler han, down syndrom? stakkar, glad det ikke er meg") Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Altså. Når JEG finner ut at jeg skal smile til verden, så får jeg stort sett smil tilbake, og ett par sånne "Hva faen er det du gliser av da? Drittdag i dag!"-blikk. Hovedsaklig smil. Jeg trooor ikke de tror at jeg har downs. oO Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg gliser veldig ofte, og jeg betviler ikke at noen synes det er fjollete, men det blåser jeg en lang marsj i. Not my problem! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Smil til en random nordmann og h*n ser dumt tilbake og tenker "Var det til meg?" eller "Hva er det med h*n der? O_O". Okay, kanskje ikke alltid. Men veldig ofte. Vi burde kjøre en "Free smiles" også. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Går rundt og gliser jeg også, faktisk, men det er kun på utsiden som man sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg