Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyllepost, men la gå jeg skriver likevel. Jeg har oppdaga en ting.

Jeg har mine dårlige perioder. Livet mitt er ikke perfekt. Men egentlig så har jeg det ganske OK. Det kunne vært mye verre. Det HAR vært mye verre. Nå har jeg det som regel OK. Ikke BRA men OK. Og det, det er en seier.

Lenke til kommentar

L4r5: Fikk frysninger av diktet, minner meg om visse ting.

Jeg kan bare si hold ut, har opplevd noe lignende( de fant min bestevenn på badet med ansiktet smeltet)

Ikke gjør noe som kan ødelegge for deg, jeg vet det er vondt..Men husk de gode tingene med han og....faen...det jeg mener er: Ikke gjør noe du vil angre på pga. smerten du har inni deg nå, vet dette høres flåsete ut,men er ikke flink på dette området.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Det er så lenge siden, og det har skjedd så mye siden den gang, allikevel gjør det fortsatt vondt. Allikevel er jeg fortsatt redd. Livredd.

Jeg tenker at om jeg bare er er bedre, om jeg blir best. Om jeg klarer tilfredsstille mine egne krav, kanskje folk ikke drar fra meg så fort. Gir meg opp så tidlig. Jeg er vel ikke så ille? Ikke under overflaten. Tror jeg.

Er det jeg så ille når man begynner skrape i overflaten at jeg tvinger de til å slippe alt og bare løpe?

 

Alle vil ha ekstraordinær - spesielle, perfekte mennesker.

Slutter de å løpe om jeg forbedrer meg? Om jeg slutter røyke, slutter snuse, jobber 9timer dagen og fortsatt har overskudd til å ta vare på alt og alle? Om jeg jobber hele uka og fortsatt har ork til å være morsom på byen i helga?Om jeg klarer spare penger og bruke det på de riktige tinga? Om jeg spiser riktig, trener og ser bedre ut?

Om jeg leser mer, kan mer. Om jeg fullfører videregående med toppkarakterer. Liker de meg da? Snur de og løper tilbake?

 

Noen ganger føles det som om det bare er jeg som tenker på fortia, bare jeg som verdsetter minnene. Jeg trenger de ikke, jeg gjør virkelig ikke det. Jeg vil bare vite at jeg ikke er noe de ser seg nødt til å løpe ifra. At det er mer enn én som ser meg for den jeg er og ikke blir skremt vekk eller prøver å fikse meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Var litt sint og heiv et glass i veggen så det knuste. (knuste når det landet i gulvet)

 

Nå er jeg deprimert og sint. Måtte komme en liten gnom og ødelegge hele dagen min med og grave i ting. Faen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hva gjorde så denne gnomen?

Fortalte om vanskelige ting, som gjorde meg nedstemt, samt ergelig over at jeg ikke kunne gjøre noe med det, og at livet mitt ble valgt av mennesker som ikke engang visste hvem jeg var.

 

Nei, traff ikke gnomen med glasset, bare heiv det i veggen..

 

Litt dumt jeg gjorde det, glasset var faktisk godt og drikke av :(

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...