Putekos Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 joa...nå kjenner ikke jeg helt bakgrunnen her, så skal være veldig forsiktig med å si noe som helst egentlig.Så i en annen tråd at du hadde bedt han ligge unna...hvordan går det? funket det? Joa, funket og funket... Han kom drita full til meg da jeg hadde en venninne på besøk og ba om å få overnatte. Snill og dum som jeg var lot jeg han overnatte. Neste morgen leser jeg meldingene hans når han sover og finner ut at han var med henne hele kvelden før han kom til meg. Da vekket jeg han og ba han komme seg til helvete ut av huset mitt. Flaks venninnen min var der, for jeg var så utrolig forbannet. Senere ringte han og spurte om vi kunne møtes. Jeg gikk innom han fordi jeg likevel skulle ta t-banen til byen. Da spør han om jeg ikke liker han lenger (sikkert bare for å fortsatt ha overtaket). Så sier jeg "Du vet godt hva jeg føler for deg, men jeg kan ikke ha kontakt med deg lenger. Du har gått videre i livet ditt, da kan ikke jeg sitte her og vente på deg, få deg en gang iblant og gråte hver gang du går." Så, jeg er kjempeskuffet, såret og lei meg, men jeg må komme meg videre. Kan ikke tvinge noen til å savne meg akkurat. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det, AnAnAs. Bare vent til du finner deg en ny en, da blir han sikkert supersjalu og såret Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 helt seriøst, Ananas. Jeg råder deg å ignorere han HELT og ikke tenk sånn "bare EN sms til" eller "MÅ snakke med han i 2 min til". Nei. Frys han helt ute. Done. thats it. Ikke noe mer. Ferdig. Om du vil snakke ut om det, kan jeg alltid nås på pm. Fra min synsvinkel ser det ut som han er bare ute etter ett kos/ligg. thats it. og nå som han er sammen med en annen, så burde han faen meg gi seg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 helt seriøst, Ananas. Jeg råder deg å ignorere han HELT og ikke tenk sånn "bare EN sms til" eller "MÅ snakke med han i 2 min til". Nei. Frys han helt ute. Done. thats it. Ikke noe mer. Ferdig. Om du vil snakke ut om det, kan jeg alltid nås på pm. Fra min synsvinkel ser det ut som han er bare ute etter ett kos/ligg. thats it. og nå som han er sammen med en annen, så burde han faen meg gi seg... Hør hør! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 joa...nå kjenner ikke jeg helt bakgrunnen her, så skal være veldig forsiktig med å si noe som helst egentlig.Så i en annen tråd at du hadde bedt han ligge unna...hvordan går det? funket det? Joa, funket og funket... Han kom drita full til meg da jeg hadde en venninne på besøk og ba om å få overnatte. Snill og dum som jeg var lot jeg han overnatte. Neste morgen leser jeg meldingene hans når han sover og finner ut at han var med henne hele kvelden før han kom til meg. Da vekket jeg han og ba han komme seg til helvete ut av huset mitt. Flaks venninnen min var der, for jeg var så utrolig forbannet. Senere ringte han og spurte om vi kunne møtes. Jeg gikk innom han fordi jeg likevel skulle ta t-banen til byen. Da spør han om jeg ikke liker han lenger (sikkert bare for å fortsatt ha overtaket). Så sier jeg "Du vet godt hva jeg føler for deg, men jeg kan ikke ha kontakt med deg lenger. Du har gått videre i livet ditt, da kan ikke jeg sitte her og vente på deg, få deg en gang iblant og gråte hver gang du går." Så, jeg er kjempeskuffet, såret og lei meg, men jeg må komme meg videre. Kan ikke tvinge noen til å savne meg akkurat. du kan ikke tvinge noen til å savne deg, men du fortjener en som ikke anser deg som et ligg når han kjeder seg. Det blir bare for dumt. Så vidt jeg ser han nå, så virker det mer og mer som han er usikker på hva han selv vil, og ønsker å beholde alle muligheter lengre enn det lar seg gjøre. For ditt vedkommende så burde du holde hardt på å ikke snakke med han, for jeg tviler sterkt på at det vil hjelpe deg videre dersom du fortsetter å gi etter. Men som andre har sagt; det er alltid vanskeligere å si løsningen, enn å praktisere den. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han sa også i går "Du tror jeg ligger med deg fordi jeg liker deg og ikke fordi du er pen. Kanskje det egentlig er motsatt, noen gang tenkt på det?" Fy faen så drittsekk han er. Jeg skal aldri slippe en gutt så innpå meg igjen når gutter blir sånn her med en gang det er slutt. Jeg kjenner ikke igjen gutten engang.. Hvordan kan en så kjærlig gutt plutselig gjøre helomvending og være verdens største idiot? Han prøvde å ringe meg isted da jeg var i byen, men jeg tok den ikke. Det virker kanskje som den letteste tingen i verden å gjøre, men å ignorere en jeg elsker er virkelig det vanskeligste jeg har gjort.. kanskje noensinne. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han sa også i går "Du tror jeg ligger med deg fordi jeg liker deg og ikke fordi du er pen. Kanskje det egentlig er motsatt, noen gang tenkt på det?" Fy faen så drittsekk han er. Jeg skal aldri slippe en gutt så innpå meg igjen når gutter blir sånn her med en gang det er slutt. Jeg kjenner ikke igjen gutten engang.. Hvordan kan en så kjærlig gutt plutselig gjøre helomvending og være verdens største idiot? Han prøvde å ringe meg isted da jeg var i byen, men jeg tok den ikke. Det virker kanskje som den letteste tingen i verden å gjøre, men å ignorere en jeg elsker er virkelig det vanskeligste jeg har gjort.. kanskje noensinne. Bra du gjør framskritt, da. Hyl. Hvis du har han på kontaktlisten din, eller slikt, kan du slette nr/adresse. Det er merkelig hvordan man vil føle seg med et ord i fra en annen på msn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han sa også i går "Du tror jeg ligger med deg fordi jeg liker deg og ikke fordi du er pen. Kanskje det egentlig er motsatt, noen gang tenkt på det?" Fy faen så drittsekk han er. Jeg skal aldri slippe en gutt så innpå meg igjen når gutter blir sånn her med en gang det er slutt. Jeg kjenner ikke igjen gutten engang.. Hvordan kan en så kjærlig gutt plutselig gjøre helomvending og være verdens største idiot? Han prøvde å ringe meg isted da jeg var i byen, men jeg tok den ikke. Det virker kanskje som den letteste tingen i verden å gjøre, men å ignorere en jeg elsker er virkelig det vanskeligste jeg har gjort.. kanskje noensinne. Jeez... Skift beite, du fortjener mye bedre enn det vi har hørt om. Håper du kan finne noen som ikke behandler deg sånn. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Hvordan kan en så kjærlig gutt plutselig gjøre helomvending og være verdens største idiot? . Såret stolthet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Til Thea: Det er èn spesiell ting jeg alltid tenker når jeg er deppa eller lei meg for noe. Og dette får alltid humøret til å gå opp. "Alt er som du gjør det til selv" Dette er så j*vlig sant! Og gjerne si til deg selv når du er deppa at "Slutt å synes sæ forbanna synd på deg selv!" Bit tennene sammen! Du blir et sterkere menneske av det! Og når det gjelder mannfolk, så må du bare prøve å bruke sansene når du skal finne en type. Ikke gå for den nærmeste fyren med bleka hår liksom. Se an "markedet" litt og du vil helt sikkert finne en fyr som en snill og grei! Og husk at sånne fyrer som liker modell-fjortiser en modell-fjortiser selv! Altså fyrer med bleka hår og top notch mote-klær. Disse guttene er det ikke noe å samle på! Finn deg en fyr med langt hår du! Og med en annen stil! Fordi stil sier mye om en person og hvordan han er! Dette er noe som kommer med åra og sikkert. Et trent øye på en måte. Og du må også tenke på at det kanskje ikke er nødvendig å ha en type. Har du prøvd å vente noen år? Jeg har en kjæreste som jeg har kjent i mange år. Siden ungdomsskolen faktisk. Så gikk det noen år da vi ikke pratet med hverandre. Og jeg har kun vært sammen med henne og ingen andre. Snart to år nå har vi vært sammen og jeg vil ikke ha noen andre. Jeg tenker at ingen andre passer sammen med min "bevissthet" så godt som henne. Man merker det med at man kan totalt være seg selv sammen med personen. Peller du deg i nesa når ingen ser på? Er dama/fyren rett for deg, kan du pelle deg i nesa uten at det plager deg! :!: Det kan jo selvfølgelig plage han/henne da, men poenget er at man skal kunne føle seg tilfreds og god med vedkommede. Og husk! Alt er som du gjør det til selv! Endret 6. mai 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Problemet mitt er bare at det er begrenset hvor jeg kan møte gutter. På skolen er det uaktuelt; absolutt ingen der som interesserer meg. På jobben er det mange søte gutter, men de fleste er opptatt og jeg har null sjangs på de som er single der. På hjemstedet mitt har jeg vært sammen med de som har noe mellom ørene, så den eneste muligheten blir vel egentlig på byen. Og hva går man etter på byen? Utseendet! Jeg tror jeg bare skal ligge lavt en stund, for det er utenkelig at en som meg finner en gutt som ikke vil såre meg. Og, ja, alt er som jeg gjør det til selv. Jeg kunne godt vært med venninnene mine nå, men jeg orker ikke. Jeg vil ikke la humøret mitt gå utover dem og ødelegge deres helg også. Endret 6. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Vær sammen med dem allikevel! Det vil nok bli motsatt skal du se! At deres gode humør smitter over på deg! Prøv å fokusere på noe annet denne helgen og du har muligheten! Gå på kino, dans ballett, alt annet enn noe som har noe med gutter å gjøre! Og om det blir sånn at du henger sammen med veninnene dine, så prøv å hverken snakke om eller tenke på han ex-fyren din! Tenk på det sånn at det er han som går glipp av noe bra, ikke du! Du har ingenting å tape, bare han! Og en ting jeg pleier å gjøre er å på en måte sette på meg et annet ansikt. Altså, om jeg er deppa eller noe sånt så prøver jeg å sette på meg et blid-ansikt. Greia med det er at folk rundt deg vil oppfatte deg som en blid jente og dermed vil du få feedback av det. Og da blir du glad av at andre blir glad av deg! Dette var noe jeg pleide å gjøre da jeg gikk Videregående. Jeg satte på meg denne masken som det strålte selvtillit av, men egentlig var det jo ikke det. Folk oppdattet meg som en person med god selvtillit og behandlet meg deretter. Dette merket jo jeg responsen av og dermed fikk jeg bedre selvtillit. Og tenk logisk på dette med typer og kjærlighet. Det er kun en rus! Dog en meget kraftig rus, men allikevel bare en rus. Det savnet du sikkert føler er jo på en måte abstinenser om jeg kan si det. Og for guds skyld, ikke tenk og gruble over hvor fælt du har det!! Det funker ikke til noe som helst! Prøv heller å tenke realistisk og logisk på det hele, så får det nok en dypere mening skal du se! Lykke til i helga da kjære! :!: Edit: Allways look at the bright side of life! Endret 6. mai 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han sa også i går "Du tror jeg ligger med deg fordi jeg liker deg og ikke fordi du er pen. Kanskje det egentlig er motsatt, noen gang tenkt på det?" Jeg blir oppgitt over hva enkelte mennesker får seg til å si og gjøre. Kanskje like greit at det ble slutt, eh? Selv om livet ikke er bra akkurat nå. Kloke hoder sier at det alltid er lys over skyene og i enden av tunnelen. Det er noe i det. Og du, hvordan gikk det med den reiselivsoppgaven? Du vet, demografi og pensjon og alt det greiene der? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Og en ting jeg pleier å gjøre er å på en måte sette på meg et annet ansikt. Altså, om jeg er deppa eller noe sånt så prøver jeg å sette på meg et blid-ansikt.Greia med det er at folk rundt deg vil oppfatte deg som en blid jente og dermed vil du få feedback av det. Og da blir du glad av at andre blir glad av deg! dette har jeg gjort i mange år nå å det funker utmerket! er bare å legge alt det vonde bak seg å gleme det! om det er vanskelig å gleme så er det bare å prøve å tenke på noe annet det er iallefall slik mitt humør har overlevd Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Problemet mitt er bare at det er begrenset hvor jeg kan møte gutter. På skolen er det uaktuelt; absolutt ingen der som interesserer meg. På jobben er det mange søte gutter, men de fleste er opptatt og jeg har null sjangs på de som er single der. På hjemstedet mitt har jeg vært sammen med de som har noe mellom ørene, så den eneste muligheten blir vel egentlig på byen. Og hva går man etter på byen? Utseendet! Jeg tror jeg bare skal ligge lavt en stund, for det er utenkelig at en som meg finner en gutt som ikke vil såre meg. Og, ja, alt er som jeg gjør det til selv. Jeg kunne godt vært med venninnene mine nå, men jeg orker ikke. Jeg vil ikke la humøret mitt gå utover dem og ødelegge deres helg også. For det første tørk sanden ut av øynene og glem han.. Spør deg selv "vil jeg gifte meg med en sånn".. Ikke syt om at du ikke har en i "kikkerten". Jeg synes det er feil utgangspunkt. Ikke tenk: jeg må ha en kjæreste, han der ser bra ut han tar jeg. Tenk heller: Han der var kjekk og koselig han vil jeg bli bedre kjennt med. Og ta det derfra. Desprasjon fører ikke til annet en dritt.. Du er 17 år ser ut som en drøm og virker oppegående. Så kom ikke her å syt om at du ikke har "sjangs" der ute i verden Du sier du ikke vil slippe folk innpå deg igjen, selvfølgelig må du gjøre det! Folk slutter ikke gå ut etter en influensa, imunforsvaret har nemlig resistert seg mot den type bakterier! Så gjennom mine enkle øyne: Glem han, ikke bry deg om å såre han en gang. Bare ta livet som det faller seg, ikke tenk på at du må ha en, det vil du finne tidsnok! Endret 7. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Bogan, hvis jeg var admin så skulle du ha fått en custom title med "psykiateren" under seg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Bogan, hvis jeg var admin så skulle du ha fått en custom title med "psykiateren" under seg Spør du meg så burde også Darkness| fått den... Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har vondt i foten. Tråkka over i gymtimen på onsdag for en snau uke siden. Den er hoven og vond å bevege på enda. Har Schlatters hatt det siden jeg var 11 år (er 15 nå) ME2 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) NÅ FLIPPER JEG HELT UT SNART!!!! Endelig har jeg fått tankene over på noe annet, endelig har jeg begynt å le litt igjen.. SÅ SENDER DEN IDIOTEN EN MELDING!!!!! Du dumpet meg, du VALGTE å forlate meg..så ringer du og sender melding hver dag??? Flaks at jeg skal trene i dag. Har masse aggresjon inne i meg nå. Endret 7. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Du dumpet meg, du VALGTE å forlate meg..så ringer du og sender melding hver dag??? His loss. Ikke la ham komme krypende tilbake, han har vist sitt sanne ansikt og det er bra du ikke ignorerer det. Og trening er bra for aggresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg