Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Faen føler meg aleine...

 

De siste ukene har jeg hatt 3 venner som har kontaktet meg så og si vær eneste dag for å finne på noe. Jeg var ute fra jeg kom hjem fra skolen til jeg måtte hjem å legge meg og hadde alltid noe å gjøre. Samtidig hadde jeg noen som kontaktet meg sånn av og til. Sånn er jeg bare, pleier alltid å få meg noen ekstra gode venner som jeg er med nesten hele tiden også har jeg andre venner som jeg er med av og til. Men alltid 1-3 ekstra gode.

 

Men nå har det plutselig tatt slutt. Siden søndag har jeg vært ute en gang. Og det var på mandag... var ute i ca 1 time og resten av uka har jeg bare vært hjemme å spilt. Han ene av de ekstra gode vennene mine spurte om jeg ville være med ut å spille fotball idag men da var jeg selvfølgelig opptatt, noe han ble litt småsur for....

 

Bestevennen min virker det ikke som om bryr seg så mye om meg. Har ikke hørt noe fra han siden søndag... Greit nok at han ikke har penger på kortet men virker ikke som om han gjør stort for å få tak i meg heller. Virker som om han klarer seg fint sålenge han har dama og wow, og da driter han litt i meg... Husker når han hadde problemer med dama så var jeg med han vær dag og jeg støttet han osv.. Jeg blir bare sliten og lei av å sitte inne å spille hele tiden, mens han har ikke noe imot det virker det som..

 

 

 

Har andre venner jeg kan være med, men mange av de er blandt "taperne" så er flaut hvis de andre vennene mine finner ut at jeg er med dem.. blir bare lei meg av å være aleine sånn i flere dager... =(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meh_*

"Ååååh, dakar meg! Meg meg meg!". Det må være noe av det mest patetiske som finnes. Før du vil at noen skal ta hensyn til deg og dine følelser, så ta hensyn til andres. Du lover ting, men du bryter dem. Samme gamle sporet. Hvorfor gadd jeg å gi deg en ny sjanse? Du er likegyldig, uansvarlig og barnslig.

Dakar liten? Ser du ikke hva du gjør? Eller later du som om du ikke ser det? Den måten du behandler andre slår over på deg selv.

 

Måtte du brenne i helvete.

Lenke til kommentar
*blabla*

Personlig så hadde jeg blitt forbanna om ei jente hadde oppført seg sånn mot meg. Virker nesten som om ho skammer seg over å rote med deg, og vil at ingen andre skal vite det. Jeg vet det er godt med litt kos, men aldri la det overgå stoltheten din.

 

Faen føler meg aleine...

osvosvosv...

Du har ikke vurdert å ta litt intiativ selv da? Selvfølgelig blir du ikke ringt om du avslår gang på gang. Da kommer bare praten til å bli

- Hvem skal vi få med på dette da?

- Tja, prøv å ring <navn> da, han er sikkert med

- Neh, han gidder ikke uansett nå som han har fått AoC

 

Hva med å ringe dem om du vil finne på noe? Kan ikke få alt i fanget vettu!

 

Har andre venner jeg kan være med, men mange av de er blandt "taperne" så er flaut hvis de andre vennene mine finner ut at jeg er med dem..

Når du kommer med sånt så bør du skjønne at det er blant dem du hører hjemme

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
"Ååååh, dakar meg! Meg meg meg!". Det må være noe av det mest patetiske som finnes. Før du vil at noen skal ta hensyn til deg og dine følelser, så ta hensyn til andres. Du lover ting, men du bryter dem. Samme gamle sporet. Hvorfor gadd jeg å gi deg en ny sjanse? Du er likegyldig, uansvarlig og barnslig.

Dakar liten? Ser du ikke hva du gjør? Eller later du som om du ikke ser det? Den måten du behandler andre slår over på deg selv.

 

Måtte du brenne i helvete.

Now there's the pot calling the kettle black.
Lenke til kommentar
Har andre venner jeg kan være med, men mange av de er blandt "taperne" så er flaut hvis de andre vennene mine finner ut at jeg er med dem.. blir bare lei meg av å være aleine sånn i flere dager... =(

Med den innstillinga fortjener du faen ikke anna.

Er du flau over vennene dine, fortjener du de ikke.

De fortjener bedre, til tross for at de angivelig er "tapere".

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ble kanskje litt rett ut for noen av dere, men er faktisk sånn jeg føler det. Er jeg ikke verdt og være deres venn kun pga de tankene jeg har i hode? Vi er ikke sånn gode venner, vi er i forskjellige vennegjenger men vi er litt sammen hvis vi kjeder oss og sånn. Desuten gikk vi i klasse ifjor og ble ganske godt kjent da. Jeg har prøvd å dratt en av dem med på fest en gang, til en av de av de "kule" gutta. De kjente ikke personen fra før, men kan si de reagerte på hvordan han var. Han sier så mye dumt som kan få folk til å reagere negativt... Eller med andre ord, sosiale iq'en er ikke helt på topp. Siden jeg kjenner han ganske godt har jeg blitt vandt til det å ignorer det, mens de andre vennene mine gjør ikke det. Jeg ser ikke på dem som tapere, men mine andre venner gjør... Jeg er jo med dem, men ser helst at de andre vennene mine ikke finner det ut for å slippe maset... Er sikker på at det er flere som har det likt, men ikke tørr å si det.

 

Dere tror sikkert jeg er en drittsekk, men jeg er den vennene mine går til hvis de har problemer og jeg er den de stoler på. Det har flere av vennene mine sagt til meg. Jeg blir sett på som snill, grei og til å stole på. Men siden jeg er anonym her trodde jeg at jeg kunne dele tankene mine uten å alt det drittet slengt i fleisen.

 

Ble kanskje litt feil og kalle dem tapere, jeg er fullt klar over det. Jeg er vel kanskje taper selv også, var jo mobbeoffer i et år på ungdomskolen men har kommet meg sterkt opp igjen og klart å etablere meg en vennegjeng og skaffet meg et nokså stort vennenettverk. Til tross for at jeg fortsatt sliter litt etter mobbingen, jeg tar meg veeeeeeldig fort nær av ting og et år med mobbing var helt jævli, selv om det er flere år siden nå så kan en enkel kommentar såre meg noe enormt, noe som jeg ikke brydde meg om før mobbingen.

Lenke til kommentar

Det blei rett ut og det blei feil. Greit at du er ærlig(her, på et forum, som en anonym bruker. Wow, helt sinnsykt), men NEI, de fortjener faktisk bedre.

De fortjener MYE bedre enn at du går rundt og tenker på de som tapere og er "redd" for at de "kule" vennene dine finner ut at du henger med de.

 

Har du noen gang tenkt på hvordan disse såkalte "taperene" hadde følt seg dersom de visste? At du var flau over de, at du helst benekter all kjennskap i det offentlige rom og først vil leike buddy etter at dere er trygge bak en eller anna husdør. Åssen hadde DU følt deg, om du fant ut at en av dine gode venner tenkte slik om deg?

 

Da spiller det faen så liten rolle hvor god venn du er på tomannshånd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...