Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg var med han i går, og dagen før det også. I overigår var vi hjemme hos han og så på film.. og hadde sex.

Jeg er gutt selv. Har et fantastisk forhold til kjæresten min ( snart 9 mnd )

Første dama mi var jeg sammen med i 2 år, og fant ut at hu hadde vært utro mot meg i 6mnd, for og være ærlig så tenkte jeg seriøst på selvmord, hvis du elsker en person så mye som jeg gjorde, også går henne til en annen en så er det det værste en kan oppleve! Heldigvis så sa henne det til meg da, syns det var bra gjort av henne at hu sa det selv en å la meg finne det ut via andre!

Men uansett. Slike typer som Xn din bør du seriøst glemme. Når han går rundt og har seg med deg OG kjæresten sin, hvordan tror du han kanskje var når dere var sammen, eller kanskje kommer til og bli hvis dere finner hverandre igjen?!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått og sagt det til den nye dama hans hva han driver med bak ryggen! Og du glemmer han selv, ( Vet at det kanskje ikke er så lett, men tro meg, du finner noe mye bedre en han)

Da har han mista både den nye kjæresten sin og deg. Så kan han ha det så godt.

Ha Nulltolleranse for slike gutter som det!

Værste jeg vet er folk som er utro! Hvis man mister følelser for den andre så si det til dem før man går til en annen, såpass respekt bør en ha for partneren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thea, du går med en eneste steiking å forteller denne nye "kjæresten" hans hva han har bedrevet. OG du bryter kontakt med han. Han er ikke vært det for fem flate øre.

Eneklt og greit og korrekt og vondt og vanskelig! Men er nå en gang det beste å gjøre!

Om du vil ha noe godt ut av det er dette nok det beste..

Lenke til kommentar

Hyyyyl!

Jeg er passe deprimert/forbanna/sur idag.

Det var engang en ny gutt som flytta til Knapstad, der jeg bor, og får plass ved siden av meg på skolen. (Ja, du gjetta riktig. Han er like gammel som meg. Og samme skole.)

Og det i seg selv er ikkenoe farlig. Men så har vi at han er trakkaserende mot meg/jenter/dama (:thumbdown:), er drittsekk å velter f.eks vann over bøkene mine. Så det var med vilje (Sa til han at han ikke skulle slenge albumen kjapt tilbake nå, fordi da kunne han helle vann over bøkene mine, og i neste øyeblikk har jeg vann på bøkene og meg.), kommer bort til meg i friminuttet, begynner å dytte på meg mens jeg står å prater med madammen, da ber jeg han selvfølgelig gå vekk, men neida. Det gidder vi ikke. Han begynner bare verre. Ikke nok med det! Neida! Han legger all skyld på meg, f.eks knuse kaffekanna, eller å ødelegge krittesker.

Har sagt ifra til læreren, og han sier at han gir seg. Det gjør han nemlig ikke. Det skjønner jeg etter en uke med helvete.

Kan bare si en ting; Det er mindre gøy med slike drittsekker.

:)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hyyyyl!

Det var engang en ny gutt som flytta til Knapstad, der jeg bor, og får plass ved siden av meg på skolen. (Ja, du gjetta riktig. Han er like gammel som meg. Og samme skole.)

Og det i seg selv er ikkenoe farlig. Men så har vi at han er trakkaserende mot meg/jenter/dama (:thumbdown:), er drittsekk å velter f.eks vann over bøkene mine. Så det var med vilje (Sa til han at han ikke skulle slenge albumen kjapt tilbake nå, fordi da kunne han helle vann over bøkene mine, og i neste øyeblikk har jeg vann på bøkene og meg.), kommer bort til meg i friminuttet, begynner å dytte på meg mens jeg står å prater med madammen, da ber jeg han selvfølgelig gå vekk, men neida. Det gidder vi ikke. Han begynner bare verre. Ikke nok med det! Neida! Han legger all skyld på meg, f.eks knuse kaffekanna, eller å ødelegge krittesker.

Har sagt ifra til læreren, og han sier at han gir seg. Det gjør han nemlig ikke. Det skjønner jeg etter en uke med helvete.

Er i mot vold men av og til passer intet annet en å gi han en liten kilevink :thumbup:

Lenke til kommentar
Hyyyyl!

Er i mot vold men av og til passer intet annet en å gi han en liten kilevink :thumbup:

/me liker ikke vold. ;)

Lenke til kommentar

Jeg elsker virkelig denne gutten, og legger meg helt flat for han. Det er helt sykt hva jeg godtar fra han. Hvis en annen hadde oppført seg sånn, hadde han vært kastet på huet og ræva ut for LENGE SIDEN. Han spurte meg selv isted om jeg følte meg brukt, men det gjør jeg ikke. Han sa også at han kanskje har tatt feil beslutninger angående meg og han, så han og jeg ble enige om å ikke ha mer sex helt til han finner ut hva han vil ha.. meg eller henne. Jeg har en følelse av hvem han kommer til å velge. Jeg savner å sovne i armene hans og våkne opp til at han lager frokost til meg. Jeg trodde aldri jeg kunne ha så sterke følelser for en gutt.

Jeg hater at han er russ, og jeg hater at han er så utrolig sjarmerende. :(

EDIT: Han har ikke hatt sex med henne, det vet jeg med 100% sikkerhet. Så han får ikke både i pose og sekk.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Jeg vet, jeg vet, jeg virker totalt hjernedød, men det er vanskelig når du er i en sånn situasjon selv. :(

Det positive i dag er at jeg har fått igjen litt av matlysten og at jeg har sluttet å kutte meg opp (54 kutt på søndag summerer vel opp hvordan jeg hadde den dagen).

:(

Gleder meg til venninnen min kommer 23.00 - skal ligge i armkroken hennes :D

Lenke til kommentar

Kjip situasjon det der... Skjønner hvordan det kan være.. En tanke om at allt blir som før nekte slippe opp håpet osv... Gi han et ultimatum! Han virker etter beskrivelsen usmakelig og respektløs spør du meg. Men hva vet vel jeg, verden er mer enn svart hvitt..

Lenke til kommentar
Jeg vet, jeg vet, jeg virker totalt hjernedød, men det er vanskelig når du er i en sånn situasjon selv. :(

Hjernedød har jeg aldri ment at du er.

Du er et sterkt menneske Thea, selv om du perhaps tyr til frustrasjon av og til, men sterk er du.

Og ja, er lett for oss som sitter her som tilskuere og si at du må gjøre ditt og datt. Men jeg håper bare at du leser nøye igjennom hva vi skriver til deg og tenker på det GODT.

Bra at du har fått matlysten tilbake :)

Lenke til kommentar

Det positive i dag er at jeg har fått igjen litt av matlysten og at jeg har sluttet å kutte meg opp (54 kutt på søndag summerer vel opp hvordan jeg hadde den dagen).

:(

Gleder meg til venninnen min kommer 23.00 - skal ligge i armkroken hennes :D

Jeg vet hvordan du har det.. Vi skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre eller ikke gjøre, det er opp til deg selv..

Men jeg syns ikke han behandler deg riktig. Hvis han er usikker på beslutningen sin burde han slå opp med dama han er sammen med nå. Stakkars jente..

Jeg hadde ikke likt hvis kjæresten min drev med flere. :nei:

Bra du spiser da! Og at du får koselig besøk! :)

Lenke til kommentar

Satt akkurat og tok en long-overdue samtale med eksen... :cry: Vi fikk endelig snakket ordentlig ut. :thumbup:

Men etterpå så spør jeg meg selv: Hvorfor, HVORFOR(!), er til og med JEG dum nok til å poste i et offentlig forum på et tidspunkt jeg følte meg sint og såret? :blush:

(PS: Heldigsvis er vi venner fortsatt. )

EDIT: Noen som kjenner seg igjen forresten? :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvorfor, HVORFOR(!), er til og med JEG dum nok til å poste i et offentlig forum på et tidspunkt jeg følte meg sint og såret? :blush:

(PS: Heldigsvis er vi venner fortsatt. )

EDIT: Noen som kjenner seg igjen forresten? :p

Fordi man får et objektivt syn av folk som ikke kjenner deg og kan kanskje komme med ting som man selv ikke har tenkt på.

Venner er ikke alltid de man prater til..

Lenke til kommentar

denne gangen er det ikke jeg som er deppa. Mistet husnøklene dog, men tror jeg lo hele veien hjem, for det virket bare for dumt.

Bestevenninen min var sammen med en gutt, som ble en god venn av meg. Nå har det tørnet etter bruddet. Han ringte henne 4 på natten fordi han savnet henne, gråter når han er på besøk osv osv...jeg er en smule bekymret for han, mye fordi jeg har lite kontakt med han og undres hvordan det egentlig går med han.

Det faktum at han har dumpet vgs. minst 2 ganger gjør ikke saken bedre.

Han sa også at han kanskje har tatt feil beslutninger angående meg og han, så han og jeg ble enige om å ikke ha mer sex helt til han finner ut hva han vil ha.. meg eller henne.

joa...nå kjenner ikke jeg helt bakgrunnen her, så skal være veldig forsiktig med å si noe som helst egentlig.

Så i en annen tråd at du hadde bedt han ligge unna...hvordan går det? funket det? :)

Lenke til kommentar

Livet er herlig ...

Jeg sliter med en nice sykdom jeg ikke klarer å helt akseptere og er keen på ei, men det ebber ut i at jeg ikke tar kontakt med henne av den gode/"gode" grunn at jeg er redd for å ikke bli aksepter osv (se tidligere poster for mer om temaet). For å kanskje klare å snu litt på det her så ønske jeg en psykolog og har natulig nok bestil legetime, dog er første ledige time 4. juli altså om 2 mnd. Så da sitter jeg her tilbake med fortsatt ingen effektiv måte å få ut tanker og følelser på, klarer ikke få til noe med ei og på toppen av det hele er det nå forelesningsfri noe som betyr at jeg mest sannsynligvis ikke kommer til å se henne før i august.

Livet er virkelig herlig for tiden ...

Ja, også var det humør og matlyst da. Begge deler er svært vekslende. For å være ærlig må jeg HUSKE på å spise mat, spesielt frokost. Jeg føler til tider absolutt ingen sult opptil 8 timer etter forige måltid. I et ekstremtilfelle gikk jeg 22 timer uten å ha spist en ting, ikke en gang tenkt på mat. Plutselig kom jeg på at forige gang jeg spiste var kl. 18 dagen før og nå var klokka 16-et-eller-annet.

Livet er så inderlig herlig for tiden ...

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...