Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Det verker og svir i hele kroppen. Jeg har så lyst til å skrike og knuse ting. De har testet grensene mine. Hvordan skal jeg kunne greie å jobbe i åtte timer uten en jævla pause? De sa at det hadde vi ikke tid til, men det må finne seg i, ellers slutter jeg. Kanskje jeg gjør det uansett? Eneste problemet er at jeg har en ganske så dyr "hobby". Hvis de ikke skjerper seg finner jeg meg en ny jobb. De betaler bra, men jeg orker ikke la meg bli herset med sånn. Skal uansett si ifra når jeg får tak i dem.

 

En annen ting er at jeg er veldig lei av at folk tror de kan bestemme hvordan jeg skal se ut. "Jeg liker jenter best sånn og sånn" osv. Da får de finne seg en annen, for jeg gidder ikke leve livet mitt etter andres ønsker og behov lenger. Jeg vil ikke være en alle ønsker at jeg skal være, jeg vil være meg. Og er ikke det godt nok, så er det ikke mitt problem. Jeg kommer til å fortsette å pierce meg, sånn er det bare. Jeg liker det! Jeg vil ikke angre på at jeg aldri fulgte drømmene mine.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har ikke lov til kreve at du skal jobbe i 8timer uten pause.

Du har krav på en halvtime pause etter 5,5 timer.

Om du ikke får det, kan du melde de inn til arbeidstilsynet \o/

Ja, ikke sant :ermm: . Det skal jeg gjøre, hvis de ikke gir seg. Fikk jo ikke spist engang.

Lenke til kommentar
Gjest guttpå16år.

I dag føler jeg meg tom. Helt tom. Og i morgen er det enda en skoledag. Enda en dag med frykt og angst.

 

Denne uka har jeg vært mer sosial enn jeg vanligvis er. Var hos kompis på torsdag, fest fredag og nok en fest lørdag (alkohol var ikke inne i bildet). Det tapper meg helt for krefter. Jeg takler ikke å være på slike ting. Jeg passer ikke inn.

 

Jeg er for sliten til å skrive mer her. Men Creep av Radiohead er en sang som jeg synes beskriver meg og mine tanker bra. Det er ekstremt vakkert å høre Damien Rice sin versjon av låten.

Lenke til kommentar
Merkelig det der. Hvordan alle minnene strømmer tilbake nå som det er slutt. Merkelig hvordan jeg hele tiden tar meg selv i å bla gjennom alle bildene av oss sammen. Gøy er det ihvertfall ikke.....

 

Huff, vær med venner, finn på noe gøy. Pilsen er din venn :)

Lenke til kommentar
Merkelig det der. Hvordan alle minnene strømmer tilbake nå som det er slutt. Merkelig hvordan jeg hele tiden tar meg selv i å bla gjennom alle bildene av oss sammen. Gøy er det ihvertfall ikke.....

 

 

Er der selv nå >.<

selvforskyldt, men lite gøy for det..

 

You never know what you truly had before you lost it tenker jeg.

Lenke til kommentar

Å gud så godt. Det er deilig å bare reise vekk noen ganger. Har vært borte siden fredag. Uten mobil og nett.

Fått nullstilt meg på en måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart.

Alt er jo der når man kommer tilbake, men en pause er akkurat det man trenger noen ganger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...