Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Phew... Å være i retten tar på en stakkar.

Tok i mot et par bredsider, men fikk servert motparten et par skudd for bauen selv. Så skuta er ikke tapt enda. Den verste dagen var nok i dag. Blir ikke like ille i morra tror jeg. Håper jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev egentlig en meterlang post her i går, men akkurarat når jeg skulle poste den, så klikket nettet. Så jeg ble selvfølgelig navigert bort fra svaret mitt. Og da forsvant alt jeg hadde skrevet. Du kan tro jeg ble sint.

 

Gjest fallos : Du skrev ditt innlegg helt utrolig bra. Ble veldig grepet av å lese det. Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg, og at kjærlighet er noe dritt innimellom. Tro meg, jeg er midt oppi noe sånnt selv.

 

L4r5 : Så bra at du fikk en brukbar dag i retten i dag. Og du skriver at du ikke har noen. Feil. Du har oss :)

Lenke til kommentar
Phew... Å være i retten tar på en stakkar.

Tok i mot et par bredsider, men fikk servert motparten et par skudd for bauen selv. Så skuta er ikke tapt enda. Den verste dagen var nok i dag. Blir ikke like ille i morra tror jeg. Håper jeg hvertfall.

 

Kan jeg spørre hva du gjør i retten?

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva du gjør i retten?
Spørre kan du. Svar er det verre med. Men slapp av. Såkalt "sivilsak"

 

 

L4r5: Vet det er noe dritt å få dritt ifra "DE", men ser du fikk slengt noen skudd inni glasshuset til de selv=).

Stå på, syns du er beintøff som står i det der :thumbup:

Åssen er huet nå da?

Prøvd å løpe maraton mens man sitter i en vaksemaskin som sentrifugerer på 1200rpm?

Føles omtrent slik ut. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_*

 

Jeg har jo alltid hatt roen på hvem og hva jeg er. Men for tiden kjenner jeg ikke igjen noen, spesielt ikke meg. Holdningene mine er så forandret. Jeg ser på alt med /care-holdning, og jeg føler det som om jeg ser på fra litt utenfor. Det er skummelt. Jeg kjenner jeg har følelsene der, men de er så... Så svake, rett og slett. Jeg er til vanlig ganske emosjonell av meg (for å si det mildt, skulle tro jeg var ett kvinnfolk midt i overgangsalderen), så det er så uvant, og så skummelt.

 

Jeg klarer ikke være ærlig, heller. Om noen spør hvordan det går "greit nok, der da?", vri samtalen med det samme. Om noen fortsetter å spør, freaker jeg. Samtidig som jeg trenger at noen maser, jeg vet ikke. Men virker ikke som om det er så forbanna mange som bryr seg, samtidig som jeg vet de bryr seg. Jeg føler meg vel egentlig bare litt... Erstattet? Jeg unner henne det beste, så jeg klager ikke, egentlig. Så lenge hun er lykkelig, så er jeg stort sett fornøyd. Men gjør selvsagt vondt å føle seg litt erstattet.

 

Også er jeg så redd. Til sommeren tar jeg en stor sjangse med livet, og jeg VET hvor forbanna dårlig det kan gå. Jeg er fullstendig klar over at det kan gå strake veien til helvete, men jeg tenker positivt. Det kan bli sinnsykt bra også. Det kan det. Virkelig bra. Jeg vet ikke jeg, jeg er vel bare forvirret og nervøs og sånn. Sånne nerver man har rett før man skal på scenen, nesten.

 

Uff. Enda mer rot fra meg.

Og, det er sikkert flere som gjetter hvem jeg er nå, og om det først må kommenteres, vær så snill kommenter med gjest eller på MSN eller PM eller noe faenskap.

 

Lenke til kommentar

Bra deg gikk ok med rettsaken så langt :)

 

Guest_Fallos_*, skal ikke påstå at jeg vet så mye om å slå opp, men tror ikke du er noe "monster" slik som jeg får inntrykk av at du føler du er. Vil tippe det er helt vanlig. :) Veldig sterkt å lese det du skrev, føler med deg..

 

For min del ordner eksamensgreien seg ser det ut som. Fikk byttet med en veldig grei jente på jobbe, så nå skal jeg jobbe neste helg i stedet! Eksamen i morgen, mandag og tirsdag though - så når panikken legger seg ... om jeg kommer opp i matte... crap.

Lenke til kommentar

Ser forresten ut som om dagen i retten i morra ikke blir så lett som jeg først trodde. Dukker opp noen som først ikke skulle/ikke møtte. Problemet der er at jeg ikke har FILLA snøring på om det er bra eller ikke. Holdt på å få skikkelig noia i satd, men fått roa meg litt nå. Litt takket være en sobril og gode venner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ser forresten ut som om dagen i retten i morra ikke blir så lett som jeg først trodde. Dukker opp noen som først ikke skulle/ikke møtte. Problemet der er at jeg ikke har FILLA snøring på om det er bra eller ikke. Holdt på å få skikkelig noia i satd, men fått roa meg litt nå. Litt takket være en sobril og gode venner.

 

Høres ut som du fant suspekte venner!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Håper at jeg er en av de, siden jeg sier dette :blush:

PencilCase jeg er vel ikke suspekt :(

Er faktisk veldig snill som du kommer til å få se under treffet så det så.

 

Vet jeg vel kjære deg! :love:

Lenke til kommentar
Håper at jeg er en av de, siden jeg sier dette :blush:

PencilCase jeg er vel ikke suspekt :(

Er faktisk veldig snill som du kommer til å få se under treffet så det så.

 

Du kunke være suspekt om du prøvd, like mye som jeg kan prøve å være skummel :p

Selv en politimann sa at "han der kan en ikke bruke til å snakke om dop, han ser for snill ut" :p

Lenke til kommentar

Helvette. Dama er like avvisende as always. Rett før jeg klikker. Orker ikke dette mer!

 

Og plutslelig har hu i nicket på msn (ikke at jeg pleier å bry meg med det egentlig) : Ich Liebe dich Nicht

 

Og med et lite lynkurs i Tysk for de som ikke kan det, så betyr det "Jeg elsker deg ikke". Vedder alt jeg eier og har på at den er myntet på meg. Men hun klarer faen ikke si det direkte til meg. Jeg blir helt, ja, tom. Tom innvendig.

 

Hvorfor har det blitt sånn.

 

Til helgen blir det slutt. Det må det. Men jeg elsker henne. Altfor høyt. Jeg kommer nok til å backe ut. Faen

Lenke til kommentar
Håper at jeg er en av de, siden jeg sier dette :blush:

PencilCase jeg er vel ikke suspekt :(

Er faktisk veldig snill som du kommer til å få se under treffet så det så.

 

Du kunke være suspekt om du prøvd, like mye som jeg kan prøve å være skummel :p

Selv en politimann sa at "han der kan en ikke bruke til å snakke om dop, han ser for snill ut" :p

 

Når jeg var på kjøret så var utseendet mitt litt annet enn det er nå og jeg ville aldri dratt rundt og pratet om dop...har sittet og hørt på sånne foredrag når jeg gikk på ungdomsskolen....Ikke søren om de ungene skal få tenke det samme om meg :tease:

Lenke til kommentar

Hm, lest fra side 600 og til hit nå. Trodde egentlig ikke at det skulle være så oppløftende; det er litt godt å vite at mange sliter i lignende grad som en selv. Også er folk så flinke til å uttrykke seg. Tror jeg kan relatere mest med det chokke skrev før årsskiftet; du virker som en super kar forresten. Hm. Jeg sendte en mail til hun jeg har jeg likt i flere måneder nå og utbroderte om følelser og whatnot (vi snakker regelmessig på MSN, men jeg tør ikke å hilse på skolen - litt gøy når hun skrev at det er ok å være sjenert), hvorpå jeg hurtig logget ut og forsøkte å legge meg tidlig, med dårlig resultat. Upersonlig og patetisk, ja - men hva skal jeg ellers gjøre, dra henne med meg uten å ha hatt en tidligere -faktisk- samtale og si hvor hodestups betatt jeg er? Nei. Tipper hun misliker meg steeeeeerkt nå, og trolig blokkerte meg. Noen sjans på en slik superb jente har jeg faen ikke. Går rundt med et perpetuelt smil hjemme (vanskelig å adoptere slikt til en skolesituasjon) og tenker på henne -hele- tiden. Forelskelse suger, men det er latterlig digg òg. :D

Lenke til kommentar
Hm, lest fra side 600 og til hit nå. Trodde egentlig ikke at det skulle være så oppløftende; det er litt godt å vite at mange sliter i lignende grad som en selv. Også er folk så flinke til å uttrykke seg. Tror jeg kan relatere mest med det chokke skrev før årsskiftet; du virker som en super kar forresten. Hm. Jeg sendte en mail til hun jeg har jeg likt i flere måneder nå og utbroderte om følelser og whatnot (vi snakker regelmessig på MSN, men jeg tør ikke å hilse på skolen - litt gøy når hun skrev at det er ok å være sjenert), hvorpå jeg hurtig logget ut og forsøkte å legge meg tidlig, med dårlig resultat. Upersonlig og patetisk, ja - men hva skal jeg ellers gjøre, dra henne med meg uten å ha hatt en tidligere -faktisk- samtale og si hvor hodestups betatt jeg er? Nei. Tipper hun misliker meg steeeeeerkt nå, og trolig blokkerte meg. Noen sjans på en slik superb jente har jeg faen ikke. Går rundt med et perpetuelt smil hjemme (vanskelig å adoptere slikt til en skolesituasjon) og tenker på henne -hele- tiden. Forelskelse suger, men det er latterlig digg òg. :D

Oich, hun misliker deg nok ikke, det har hun da ingen grunn til. Du har sikkert bare skremt og forvirra henne litt. Å fortelle om følelser for tidlig pleier som oftest å senke skipet, men folk tolker forskjellig. Husk at uansett om det ødela muligheten så er du ihvertfall en erfaring rikere, og neste gang du får følelser så går du ikke i den samme fella en gang til.

 

Btw, at du tenker at du ikke har sjans reduserer bare sjansene dine. Om du utstråler god selvtillitt og et godt selvbilde skal jeg love deg sjansen øker mye ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...