Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke dumt ut, men derimot ganske treffende.

Det skal nevnes at garnøstet er i flere farger, og fremdeles henger litt sammen her og der i tynne tråstrimler da. Og hovedsaklig er det svart, blodrødt, og en slags melankolsk blå.

 

Edit: Man quoter ikke innlegget rett over ens eget. Nei. Fy Nie.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Jeg er faen meg verdens værste venn.

 

Vil du skyte meg?

Jeg finner ikke pappas hagle.

 

Brenn.

Hørtes nå ut som en spøk men :|

Det var ikke ment slik det hørtes ut. Jeg ble ikke spurt om det. Jeg bare.. faen. Glem det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er en idiot, en fuck-up, en ubetydelig liten dritt som ikke har noe jeg skulle ha sagt...

En ignorant drittsekk som ikke klarer noe som helst...

Klarer å fucke opp de enkleste ting, og jeg lærer ALDRI!!!!

Er så forbanna på meg selv, fordi jeg ikke klarer å forandre meg...

Tror ting kunne vert ganske anderledes viss bare jeg hadde vert LITT med i hodet...

Faen...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hvor er venna mine når jeg trenger dem? =\

 

Nå som jeg virkelig trenger støtte fra venner så trekker dem seg unna.... Nå har jeg problemer med familien og ingen venner til å trøste meg....

Lenke til kommentar
En ting, dere har hørt om sympatidama jeg har snakket om før. Vel, idag så skulle hun ha hjelp til å få mobilbilder inn på PC-en, så hun spurte om hun kunde sende de til meg osv og jeg overførte og sendte til henne. Joda, gjorde dette og prøvde å småprate litt, uten at det gjorde underverker. Ble også brukt et håpløst antall smileys og jeg tenkte da i retning at dette var kun for å oppmuntre meg itl å gjøre henne en tjeneste så hun kan fortsette å være kul på facebook da. Hmm, analysere, analysere.

Wow... Noen som vil vite hva hun sa på skolen idag? Ingenting. Regelrett overlegenhet/overseing. Fikk et stille hei mens hu så i en annen retning i gangen før timen. Ikke en dritt mer respons, ikke et blikk engang! Samme med de andre i klassen (jentene), ingenting. I tillegg så skal han ene vennen, som jeg vil tørre å kalle litt sosialt kåt klenge på de hele tia, og plutselig skifte personlighet enn når han er med kun gutter. Jævla falskspill hele tia.

Nå så skal det også skje mye. Huff, så mye på så liten tid. Jobbintervju (første gangen min) i morgen, dritredd. Må ringe forsikringsselskap og avtale noe med dem, må enda til den jævla banken, ringe kjørelærer, eksamen, fikse meg selv.

Akkurat nå vil jeg bare grave meg under en stein og enten spille Age of Conan eller drikke meg sørpe drita.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har en blandet følelse av kvalmhet, ensomhet, samt en bitter følelse av venner som ikke stiller opp for meg.

 

Jeg hadde en fest som kom litt ut av kontroll, foreldre og politi ble ringt. De tok det ganske pent egentlig, men jeg skammer meg fortsatt og har litt problemer med å se mamma rett inn i øynene. Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får lov til å ha fest hjemme, men alikevel hadde jeg det.

 

Dette hadde ikke vært noe problem å takle, men så viser det seg plutselig at to av de beste vennene mine er sure på meg. Jeg er litt usikker på hvorfor de er sure, men de sier at det var fordi jeg hadde mast så mye. Jeg skjønner ikke at det er noe å bli sur for, greit nok at jeg kanskje var litt masete og de kan godt bli irriterte på meg fordet. Men jeg var drita full og det er uansett ikke noe å bli ordentlig sur for. Jeg snakket med dem i etterkant og da ble vi enige om å finne på noe. Det som skjedde var at de stakk ut med noen andre uten å si ifra til meg... Jeg har prøvd å ringe flere ganger men de tok ikke telefon. Så nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ikke hørt noe fra dem på et par dager nå og jeg har heller ikke prøvd å ta kontakt. Jeg vil jo ikke mase på dem nå, selv om vanligvis er det ikke sånn at jeg henger meg på dem, de ringer meg minst like ofte som jeg ringer dem og sånn, bare blir litt innpåsliten i fylla av og til. Jeg vil jo at de skal ringe meg, men tipper ikke det skjer på noen dager og jeg begynner å vurdere hvor mye vennskapet vårt faktisk er verdt. Jeg har prøvd å ordne opp, men de vil ikke. De har sagt ja til å møte meg, men bare driter i det. Ville noen som faktisk bryr seg gjort dette? Greit nok at dette ikke er første gangen jeg tuller til, og at jeg fikk min siste sjanse men dette her var egentlig ikke noe å hisse seg opp etter min mening. Så... I dont know what to do.. :\ Jeg har en liten følelse av at det er noe mer som ligger bak, men jeg sliter med hukkomelsestap fra den kvelden så er noe ikke jeg vet om isåfall.

 

Og det var ikke alt, nå virker det plutselig som om enda en av bestevennene mine er sure på meg. Ikke vet jeg helt hvorfor her heller, men han svarer ikke på meldinger eller noe. Jeg pleier å være med han vær dag og har ikke hørt noe fra han idag heller.

 

De siste dagene har vært et helvete, tenker så jævli mye på det som har skjedd og hvorfor de er sure på meg, at jeg skuffet foreldrene mine osv. Hva jeg skal gjøre osv. Jeg klarer ikke å gjøre noe av det jeg vanligvis synes er gøy, har bare vært hjemme og sett film de siste dagene nå. Når jeg ser på film får jeg litt bedre humør ihvertfall.

Jeg har prøvd å ikke gjøre noe drastisk, for å ikke fucke opp mer, men noe må jeg gjøre snart og jo lenger tid som går jo mer får jeg lyst til å bare gi faen i han. Jeg veit han kommer til å ta kontakt før eller siden og da vil jeg bare be han dra til helvete og aldri prate med meg mer. Men samtidig er han jo egentlig en av de personene jeg liker best å være med, men når han begynner slik som han gjør nå, spessielt under disse omstendighetene blir jeg bare skuffa....

 

Jeg vet dette mest sansynelig kommer til å ordne seg, men blir gal av all den facebook/msn sittinga nå, klarer ikke, orker ikke, vil ikke gjøre noe annet.........

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg fikk jo en grunn, og den var at jeg maste. Jeg kan være enig at jeg var litt masete, men det var ikke uten grund heller. De sa nei mange ganger, men jeg fortsatte og fortsatte og prøvde å overtale.

De sier bare at jeg vær gang sier jeg skal skjerpe meg men at det aldri skjer, men det som skjedde nå kan jo ikke samenlignes med det som har skjedd tidligere.. da har jeg slengt masse dritt uprovosert osv..

 

Godt mulig at det høres ut som de ikke fortjener mitt vennskap utifra det jeg har skrevet, men jeg må legge til at de mange ganger har tatt ansvar for å hjelpe meg, noe kun en god venn ville gjort. Jeg bare synes det er så latterlig at en liten bagatell som dette skal lage en så stor krangel. Heldigvis fikk jeg pratet med han 3. personen og han var ikke sur eller noe han hadde bare vært veldig opptatt. Litt bedre humør nå ihvertfall =)

Lenke til kommentar

Jeg vet ærlig talt ikk hvor jeg skal gjøre av meg.

 

Dama tar seg aldri tid til meg. Hun har forandret seg sånn. Gudene må vite hvor mange innlegg jeg har skrevet her angående dette. Men det er bare godt å få det litt ut. Få fortalt det til noen.

 

Hun tar aldri iniativ til å være med meg lenger. Og når hun er hos meg, er hun så fjern. Aldri er hu lysten på sex lenger heller. Og det plager meg, da hun bare er hjemme i helgene. Arh.... Det er mulig jeg er paranoid. Paranoid som faen. Jeg vet at jeg er det, ihvertfall litt. Men faaen altså. Akkurat for øyeblikket er dette forholdet en byrde, det motsatte av det det burde være. Jeg som har planlagt vel og lenge hvordan vi skal feire den kommende 1års dagen, og 18års dagen hennes som nærmer seg med stormskritt. Men jeg har da vel ikke lyst til å kaste ut penger i hytt og pine på henne/oss hvis dette forholdet ikke varer ut sommeren.

 

Så godt å ha et sted å sette ord på tankene. Så deilig med en deppetråd. Takk

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
To dager igjen. Kun to dager. Jeg er så nervøs at jeg ikke klarer noe. :(

Skjønner at det ikke er lett for deg, men bare hold ut. Det er verdt det! Når alt dette er over kan du puste lettet ut og tenke på hvor glad du er for å ha fått det overstått.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Ah. forstår det.

lykke til da!

Takk. :)

 

Skjønner at det ikke er lett for deg, men bare hold ut. Det er verdt det! Når alt dette er over kan du puste lettet ut og tenke på hvor glad du er for å ha fått det overstått.

 

Lykke til.

Takk du også. :)

Men etter at det er overstått så blir det å vente noen uker på et resultat jeg antagelig ikke kommer til å like. Lurte på å reise bort å få "clear'a" tankene litt. Forsvinne en liten stund om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest gjest igjen

L4r5: Ja, skjønner. Kanskje en stille og fredelig plass langt fra alle andre. Har fantasert litt om det selv. Et sted med en blå, skyfri himmel og grønt, friskt gress. De eneste lydene kommer fra naturen. Fugler, bekken og vinden som rusker i trærne. Lukten av løvetann og villjordbær. Joda, jeg kan se for meg det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...