Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så jævli deppa no. Livet mitt mangler spenning, hver dag er så tragisk kjedelig, skjer ingenting spennende.

Har den følelsen ofte. Men prøver å gjøre så mye jeg kan. Prøver å skaffe meg avtaler framover, så jeg får gjordt ting.

Kan ikke sitte hjemme og sippe over at man ikke gjør ting, når det faktisk bare er å gjøre noe.

Lenke til kommentar

Er dritt deppa nå fordi jeg ble lurt trill rundt av en som faktisk prøvde å få et vennskap til meg!

Er ganske godtroende over MSN, altfor godtroende.. Ikke faen om jeg gidder å ha noe mer kontakt med ham nå framover! Er mer sint en deppa, men blir så provosert av folk som gjør sånt.. Tillit er liksom nr. 1 i et venneforhold!

Er egentlig ikke første gangen, så derfor skal jeg herved slutte å tro på folk.. Like greit egentlig...

Lenke til kommentar
Er dritt deppa nå fordi jeg ble lurt trill rundt av en som faktisk prøvde å få et vennskap til meg!

Er ganske godtroende over MSN, altfor godtroende.. Ikke faen om jeg gidder å ha noe mer kontakt med ham nå framover! Er mer sint en deppa, men blir så provosert av folk som gjør sånt.. Tillit er liksom nr. 1 i et venneforhold!

Er egentlig ikke første gangen, så derfor skal jeg herved slutte å tro på folk.. Like greit egentlig...

Hva skjedde? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg var med han i går, og dagen før det også. I overigår var vi hjemme hos han og så på film.. og hadde sex. I går så dro vi på trening sammen, og han drev og tok meg på rumpa osv under styrkeøvelsene. Så ble han dritforbannet da en gutt gliste til meg da jeg løftet vekter. Senere kom en kompis av han, og de satte seg i badstuen. Det er veldig lytt der, så jeg hørte alt de sa. Da snakket han om den nye kjæresten, og at han bare er venn med meg. Likevel virker det ikke som han "bare er venn" når han ringer meg hver dag, alltid skal kose når vi skilles og sier han er kjempeglad i meg. Da vi satte oss på t-banen, pleier jeg egentlig å sitte ved siden av han og kose, men denne gangen satte jeg meg ovenfor han. Da satte han seg ved siden av meg og koste med meg. Jeg vet jeg burde komme unna han, fordi han har en ny kjæreste... men jeg klarer ikke. Det er mye inne i meg som ser at dette er helt feil, og at jeg bare sårer meg selv mer, men likevel blir jeg så glad når han ringer.

*sukk*

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Tror du må sette noen klare grenser AnAnAs. Sånn som X`n har det nå er vel kanskje en drømmesituasjon for mange gutter. Men det kommer alltid til å være noen som blir såret.

Ta heller og vær litt kostbar du. Da ser du fort hvordan landet ligger.

Lenke til kommentar
Ta heller og vær litt kostbar du. Da ser du fort hvordan landet ligger.

Jeg tenkte faktisk på det, og skal være det etterpå. Det er meningen at han skal komme til meg, men tror jeg skal si nei. Men jeg føler at det er jeg som taper på å være kostbar, jeg som mister den jeg elsker. Han har jo allerede en annen :(

Lenke til kommentar
Jeg tenkte faktisk på det, og skal være det etterpå. Det er meningen at han skal komme til meg, men tror jeg skal si nei. Men jeg føler at det er jeg som taper på å være kostbar, jeg som mister den jeg elsker. Han har jo allerede en annen  :(

At han gjør sånne ting med deg og samtidig sier at han bare er venn med deg, virker det som om han vil ha kontroll over deg på en måte. Det virker som om han vet at du er sårbar og utnytter det. Du MÅ spille kostbar selv om det er vanskelig, for det siste han venter seg er at han mister kontrollen over deg og da er det du som har overtaket!

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Du er jo inne i en situasjon du KAN tape alt. Jeg personlig villle prøvd og dempe følelsene litt og sagt rett ut til vedkommende at han ikke kan få i pose og sekk.

Det nytter rett og slett ikke å holde på i lengda å holde på sånn. Man blir fullstendig ødelagt av det. Man håper og håper, men ender til slutt opp som en brukt dassbørste.

edit:leif

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Ikke aksepter utroskapet hans... TEnk om det var deg hun andre var. Tving han til å ta et valg. Ikke ved å si det, men å ved å vise det! SOm du sa selv ikke la han komme til deg! Tenk også vil du virkelig ha en sånn type som holder på som han?

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting. Jeg var med han i går, og dagen før det også. I overigår var vi hjemme hos han og så på film.. og hadde sex.

Vær kostbar. Hold deg unna. Han har det jo som plommen i egget han nå, sex med deg og kjæresten sin.. Sånne gutter liker vi ikke. :thumbdown:

Folk som roter/har sex med andre når de har kjæreste kan dra et visst sted!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...