Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Øyh, Lars - prøver du å tømme den flaska med rom garanterer jeg at du vil ødelegge enda mer før natten er omme. Don't do it.

For å være ærlig så vet jeg ikke om jeg bryr meg. Vil bare få et lite pust i bakken. En pause. Slippe å padle for livet med armer og bein bare for å holde hodet over vann. Bare en liten stjålet stund... Hvorfor kan ikke jeg også få det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får det nok til slutt, men ikke via flaska der :). Du veit det innerst inne du og. Hvor mange ganger har du ikke vært på topp når du har starta å drikke, og så fått maksimal nedtur igjen sånn ca rundt 3 på natta?

 

Pausen..den kommer. Men ikke den veien, en annen vei.

 

Du bryr deg kanskje ikke, men jeg gjør. Vil ikke se deg starte på den flaska nå. Og har du starta, legg den fra deg. Gå og forsøk å sove.

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette gjør vondt å høre nå.....hold ut, det føles sikkert ikke rett eller godt nå, men det kommer en dag der du også kan få fred. Og du slipper å bruke så mye energi på div. ting. Bare ikke ta deg en "pause", det gjør ting verre. For hver gang du klarer å holde ut noe sånt som dette, så blir det bittelitt bedre neste gang, for du lærer deg åssen du takler det bedre og bedre.

Og jeg bryr meg om det går bra med deg ja=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest fyfaen

Yesda, da har jeg akkurat klart å ødelagt sommeren for meg og 4 av mine beste venner.

 

Jeg trodde virkelig ikke jeg var så talentløs liten dritt som her. Men så feil kan meg ta. Tar egentlig alltid feil på den fronten egentlig. Klarer faen meg ikke fullføre en dritt. Tror jeg kan alt og kan fullføre alt, men egentlig klarer jeg ingenting. Jeg er så latterlig svak. Skjønner godt at folk tror jeg er homo. Griner som en jævla unge for alt. Men nå er det vel vennene mine sin tur til å gråte litt. Siden jeg ødela sommerplanene dems. Fy faen som vi hadde gledet oss, og det var deilig å ha noe å se frem til for min del også. Men, nei. Måtte jo være for godt til å være sant.

 

Også kommer det falske dritet fra familien min i tillegg. Begge partene vet at det bare er falskt. Ingen av oss liker hverandre. Men de liksom late som, siden vi er familie. Orker ikke tryne på noen lengre. Eneste som får meg fra å ikke klore opp det stygge tryne mitt mer nå er røyken. Røyk er deilig. Det står "Røyking dreper" på pakken. Det gjør det bare enda bedre. Men det er jo bare noe jeg gjør for å være "tøff" med meg selv. Jeg gjør jo ikke annet enn å lure meg selv. Meldingene kommer inn "Dette får du til!, Regner med at det gikk greit!". Vel, sorry, men som vanelig er jeg for tjukk i hode til å fullføre.

 

Lurer på hvordan jeg skal si det. De tar vel sikkert hintet siden jeg ikke har dukket opp på de siste tenamene og skoledagene. Har jo ikke skulket en eneste dag før dette.

 

Jeg har vært mye nede i år, men akkurat nå kjenner jeg hvordan det egentlig er. Jeg trodde ikke det gikk ann å føle seg mer tom og død innvendig.

 

Dette er den værste bursdagen i mitt liv. Jeg klarer ikke meg selv lenger.

Lenke til kommentar
Gjest fyfaen

Vi skulle på roadtrip og festival. Bil var fikset, tillatelse var fikset, festivalpass var fikset. Og jeg har kjørt så mye bil jeg overhodet kunne dette året får å få sertifikatet. Jeg kommer aldri til å klare å si det til dem.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke rekker å klare å få sertifikatet som er det jo ikke grunn til å fortvile såpass, gjør som de ovenfor har anbefalt og finn alternative metoder til reisinga, blir ikke helt som dere planla, men dere slipper hvertfall å få alle planene ødelagt bare pga. det.

Lenke til kommentar
Gjest fyfaen

Problemet er ikke selve reisingen. Men at jeg har knust drømmene til 4 av vennene mine. Og ikke har peiling på hvordan jeg skal få fortalt det til de...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Taper_*

Haha!

sitter her me en liste på 11, merk, -elleve-!, jenter på den herlige skolen min som jeg er forelsket/betatt i. alt går helt over styr hva faen er det jeg driver med lol. ja jeg er dønn seriøs hvis noen skulle lure. foreslo vel tidligere å ha et lotteri tidligere. har ikke kontroll i det hele tatt, alt går over styr, klarer ikke bestemme meg for en dritt. :) gege. løvli!

Lenke til kommentar
Problemet er ikke selve reisingen. Men at jeg har knust drømmene til 4 av vennene mine. Og ikke har peiling på hvordan jeg skal få fortalt det til de...

De er langt ifra knust. Bare si at du ikke har fått tatt lappen, så tar dere en annen reisemåte og har det dritkult. Ingenting er ødelagt på noe vis.

Vi må bli flinkere til å se løsninger, ikke problemer.

Lenke til kommentar
Gjest fortsettelse?
Det er like jævlig morsomt de dagene "alle" må spørre om alt er greit. "Går det bra..? Du er så stille. Er du sur?". Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt det i dag. Selvsagt går det ikke bra! Gi faen i å spørre. Hva er vitsen når de ikke bryr seg uansett? Jeg vil bare bryte ut i gråt.

...

Ble avbrutt her sist, så jeg siterer bare det innlegget i tillegg til å fortsette eller noe sånt.

 

I dag har vært en av de greie maskedagene. Jeg greier å smile og være litt mer "med" enn jeg var de forrige dagene. Og folk ser ingen ting. Det er deilig.

Men så greier jeg faen meg ingen ting... som vanlig. Jeg kunne like gjerne ligget i en fryser ett eller annet sted uten at det ville gjort noen forskjell. Jeg skulle søke jobb... hahahaha. Syns jeg ser det. Jeg greier ikke å begynne. Ikke tenke på det en gang. Min første jobb... ser ikke ut til at den kommer til å komme med det første, nei. Og så blir det grilling med mer eller mindre fremmede snart. Å, så gjerne jeg skulle gledet meg til det. Grilling er jo kos. Men jeg greier bare ikke. Jeg overlever, dog. Og det blir sikkert morsommere enn jeg tror... Håper jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor oppfører du deg sånn mot meg! Hva har jeg gjort galt ? Hvorfor er det alltid sånn at de fåtalls jenter som av en eller annen merkelig grunn finner meg såpass attraktiv at de vil bli sammen med meg, hvorfor er det sånn at etter en periode så er jeg bare søppel ? Da er alle følelsene borte liksom.

 

Hvorfor kan du ikke bare fortelle meg det hvis du ikke vil ha meg lengre! Du piner meg langsomt med denne oppførselen her! Trodde at etter de snart 11 månedene vi har hatt sammen, så har jeg betydd såpass for deg at du ihvertfall kan være ærlig mot meg! Du SA at ingenting var galt, du ville bare tilbringe litt mer tid med venner. Og du er russ... Alt det er forståelig, men hvorfor hører jeg aldri fra deg lengre ? Jeg er da ikke dum, noe ER galt!

 

Jeg har lyst til å drikke meg drita, og bare gi en god faen i alt. Men jeg har ikke engang nok penger til drikke. For en taper..... Jeg vil bare legge meg ned og grine.... Grine ut alle de helvettes følelsene

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Pust_*

Jeg får ikke puste. Tror jeg må kaste opp. Hvorfor? Hvorfor klarer jeg ikke takle det? Det er noe galt med meg. Jeg som overlevde alt annet? Så hvorfor er det så vanskelig å leve seg gjennom dette? Det hjemsøker meg. Får aldri vært i fred. Det er min skyd, jeg vet jo det. Bare klarer det ikke. Kunne ønske jeg fikk en ende på dette, for alt er så håpløst. Ting kommer aldri til å bli som de var. Jeg får ikke puste lenger.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke puste. Tror jeg må kaste opp. Hvorfor? Hvorfor klarer jeg ikke takle det? Det er noe galt med meg. Jeg som overlevde alt annet? Så hvorfor er det så vanskelig å leve seg gjennom dette? Det hjemsøker meg. Får aldri vært i fred. Det er min skyd, jeg vet jo det. Bare klarer det ikke. Kunne ønske jeg fikk en ende på dette, for alt er så håpløst. Ting kommer aldri til å bli som de var. Jeg får ikke puste lenger.

 

Pust rolig. Sitt deg ned litt, bare slå av alt av evt. TV og andre ting, og bare pust. Tenk at du skal komme deg gjennom det. Om du vil snakke, er det mange i denne tråden som mer enn gjerne lytter, og gir gjerne råd om du trenger. Deriblant meg. Det er godt å snakke ut med andre som også ikke har det bra. Det er mange av oss....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...