Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Snart russetid, og alt jeg klarer å tenke på er alt jeg ikke fikk gjort i løpet av dette året....jeg har vel egentlig ikke klart å utrette noe av det jeg egentlig ville. Å bli kvitt angsten min...

Å være alene er jeg jo åpenbart ikke laget for,noe jeg smertelig har fått erfare. jeg kan vel ikke huske forrige gangen jeg var med en venn og gjorde noe sammen.

 

blir vel alene på russefesten i morgen også. yes, dette livet ser jeg fram til gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tmz, akkurat det er vel ikke noe å deppe over, lån nå bare penger fra venner/familie, så er det vel i orden.

Foreldrene mine skylder jeg 500 kroner i tillegg til at jeg nettopp fikk et tårn snus så de ville ikke gi meg noe. Orker ikke mer gjeld hos venner heller når det er oppi over 1000 kroner allerede spredd på titals personer. Jobb er det jeg trenger :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke jeg få ha det gøy på offentlig festdager? Hvorfor må jeg bli luktet på når jeg kommer hjem klokken halv 2, og hvis de lukter alkohol får jeg den prekenen? Hva så? Driter jeg vel faen oppi, jeg er ung og jeg får aldri denne tiden tilbake igjen. Jeg skal ut å drikke i morra, og gud vet hva jeg skal gjøre for å klare det. Nok er nok.

 

Jeg har fått nok.

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert spammet denne tråden med innlegg om at jeg har vært redd for å miste dama.

 

Men no tror eg pinade meg forholdet er på raka veien til helvete. Og jeg aner ikke hvorfor!

 

Det er ikke mange dagene siden jeg fikk så masse meldinger om hvor mye hun savnet meg, hun ringte i ett sett, vi hadde akkurat skaffet FriFamilie så vi kunne ringe hverandre masse, vi tilbragte masse tid sammen når hun først var hjemme, og alt var kos og velstand.

 

Men så, etter at hun var hjemme i helgen, så har hun vært så rar, kald, avvisende og det som verre er! Får telefoner som kanskje bare varer i ett lite minutt, med et kaldt "hadet" etterpå. Er vel egentlig heldig om hun tar kontakt i det hele tatt. Får ikke meldinger lenger. Hva faen ? Jeg gjorde da ikke noe spesiellt i helgen ? Hun er russ nå, og ville drikke i helgen, men fikk bare drukket littegranne fredagen men ikke i det hele tatt lørdagen. Men om det er det som er grunnen til at hun var så sur/rar så bør det ikke gå utover meg!

 

FAEN

 

Jeg ser for meg et liv med denne jenta. Om det er en realitet derimot vet jeg ikke, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å flytte sammen med denne jenta. Få barn om et par år.

 

Det er ikke noe annet jeg heller vil enn å fortsette dette forholdet, men om dette skal fortsette å være kjærlighet som bare går en vei, ja da orker jeg ikke mer. Da knuser hun hjertet mitt. Og uansett hvor vanskelig det da kommer til å være, så kan jeg ikke fortsette forholdet slik som dette.

 

Har snakket med henne. Spurte hva som var galt. Fikk til svar at det var ingenting. Men jeg vet nå ikke. Dette er ikke vanlig ihvertfall.

 

FAEN

 

All frustrasjonen og disse svirrende tankene har fått meg til å begynne å snuse som en gud igjen også... :(

Lenke til kommentar

Fikk ny telefon i stad... Full som jeg er så sa jeg ja. Har akkurat sendt melding og avbestilt igjen. Jeg er glad det er en jeg kjenner godt. Hadde det vært noen andre så hadde det nok ikke gått å avbestille.

 

Kroppen min hyler "JA!", men hodet mitt sier nei...

Lenke til kommentar
er forkjøla og muttern har bestemt seg for å ta 3000 kroner fra meg og ikke en eneste jævel viser noe sympati for at jeg er helt jævlig

Kan du utdype den delen med ta 300 kroner fra meg? Hvordan kan det skje?

 

3000 faktisk :/

 

Jeg har gått på pianokurs siste halvåret, men har av diverse grunner ikke øvd så fryktelig mye, og mamma påstår da at hun ikke har fått noe ut av det (hun har betalt det) og krever de 3000 kronene som pianokurset kosta tilbake fra meg.

Lenke til kommentar
3000 faktisk :/

 

Jeg har gått på pianokurs siste halvåret, men har av diverse grunner ikke øvd så fryktelig mye, og mamma påstår da at hun ikke har fått noe ut av det (hun har betalt det) og krever de 3000 kronene som pianokurset kosta tilbake fra meg.

Og dere hadde en avtale om at hun skulle få noe utav det? Om ikke så kan du jo bare nekte. Foreldre kan være litt nazi iblant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...