TLZ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Det som er mest sårende er at han har funnet en ny to dager etter at han dumper meg.. Lett å komme over meg tydeligvis... Tre år med vennskap, ett år med forhold.. og jeg er glemt på to dager Eventuelt så sliter han så jævlig med å komme over deg at han tyr til desperate ting som å skaffe seg dame kun for å forsøke å glemme deg... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Skjedde det samme med meg for 1 år siden. X'n fant seg ny type uka etter vi hadde slått opp, å hun sa i tillegg at hun ville være singel. Den svei. Så noen uker etterpå møtte jeg henne å den ny typen på byen. Typen viste seg og være en komplett idiot, han kom bort til meg å skulle liksom være kompis med meg. Jeg var særdeles lite glad for det, så jeg dro til et annet utested. Men tror du ikke de kom dit senere, da skulle han absolutt prate med meg. Å da var han sur på meg siden jeg ikke kunne være så voksen å være venn med X'n min. Kjerringa løy meg rett opp i ansiktet ved flere anledninger så nei takk. Å dette forklarte jeg han flere ganger (begge var full). Det endte med at jeg ikke orket mer å sa at de kunne seile sin egen sjø. Da ble han enda mer forbannet og skøyv meg inn i veggen. Han var jo ikke store karen, så jeg klarte og ro'e meg litt ned. Så jeg bare snudde meg å var på vei til utgangen da jeg kjenner noe vått renne ned ryggen. Da har faen me fyren tatt ei øl og kastet på meg. Å jeg tenner jo så klart på alle plugger og flyger på han, husker ikke så mye etter det. Kompisene mine sier jeg kastet han inn i noen stoler før dørvakta grep inn. Dagen etter fikk jeg melding hos X'n om at jeg var en stor idiot og bla bla bla... Uansett så svir det fortsatt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 shit, jeg veit ikke om jeg i det hele tatt tørr å poste det her, men fuck it. skjønner liksom ikke hva jeg depper for, men etter å ha løst de sakene som var årsaken til depping, kom det en ny sak Snakka litt med folka mine og jeg begynte liksom å få sånne "på tide å gå ut og få seg dame" kommentarer. Right. Vet de egentlig det som skjer der ute nå? Hvordan ungdommen er ? Hvordan ting fungerer NÅ? De kan veldig mye om hvordan ting fungerte for en del år siden, og det meste er sikkert felles med det som er nå. Men, anyways, så er det blitt en del forandring i det sosialet i ungdommens liv. Ja, jeg snakker om forhold, sex, og alt som følger med. Når jeg var 18, så så jeg ikke på det som ett problem, men nå 2 år etter kom det en "etterskjelv". "Jeg er 20....jeg har aldrig hatt ett eneste forhold som funket, i det hele tatt forhold?...Jeg er jomfru"...."riiiiiight" tenker jeg, hvor viktig er det egentlig? Hvorfor er det så "big deal"? Heh, kan ikke klare å finne ut av det egentlig, jeg klarer ikke å komme til konklusjonen. Men det at jeg er enda "dame-løs" begynner å komme hardt inn på meg. How long can you last? Well...i dunno. PS: følte for å det ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Tar det litt mer med ro når det gjelder det der egentlig. Regner med at det ordner seg etterhvert uansett.. MEN, det hadde vært greit å ha en å være sammen med ja. Men det er ikke noe stress. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Uff... Driver fortsatt med ei dame jeg ikke helt fult ut forstår. Noen ganger har vi det kjempefint sammen, men innimellom så kommer det noe rart ut av munnen hennes, rare ord. Jeg skjønner ikke hvorfor hun sier det.. Jeg klarer tydelig å se forskjell på når hun tuller og ikke, men når hun alvorlig spør flere ganger om dagen om jeg er homo? Og samtidig sier midre hyggelige ting om meg, bak min rygg..? Ikke det at jeg skal gå ut med å være den med mest damerfaring, men dette virker feil for meg. Vi har vært sånn nesten sammen altfor lenge nå, og jeg veit liksom ikke helt hvordan jeg skal få det videre.. Blir frustrert jeg... :/ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Ble en lang natt på meg; hint - matematikktentamen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Vet dere hva annet som suger? Når du oppdager at dine beste venner har løyet og baksnakket om deg... Noen flere enn meg som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Dette høres jo ikke noe kjekt ut Hvilken sykdom snakker vi om her? Topphemmelig Neida, er egentlig ikke det. Problemet er først og fremst at dette er info jeg definitivt ikke ønsker skal ligge ute til alles beskuelse. Kunne selvsagt skrevet en PM (gjorde det forige gang temaet var oppe), men akkurat nå er jeg ikke akkurat i form til det ------------------------------------------------ På tide å deppe enda mer: Sjokkerende nok har jeg selvsagt ikke "made any moves". Irriterende og ikke minst deprimerende. Hvorfor klarer jeg ikke ta sats og la det gå som det går? Det hele blir ikke bedre av at det nå er 2 dager igjen med forelesninger før eksamenshelvete starter. Betyr at jeg møter henne i beste fall i morgen og onsdag og deretter er det rimelig uvist Herlig ass ... Hvor mange her at tenkt tanker om/vurdert seriøst/useriøst å skaffe seg narkoktika? Akkurat nå frister det litt. Muligheten til å bare sveve vekk fra hverdagen, bli helt fjern osv. Hadde virkelig vært godt nå ... Veit godt at jeg ikke bør, men det er fristende alikevel. Det må vel sies å være et sjakktrekk når man kjenner en som arbeider med å behandle narkovrak. Fikk et tips om å se å finne meg en psykolog. Er vel kanskje ikke så dumt, men det betyr at jeg må gå en en viss lege som ikke synes jeg trengte det forige gang Jaja, er vel bare å _kreve_ en psykolog, gjerne overdrive litt osv Men, men, humøret går ganske opp og ned for tiden og jeg begynner å merke at det dessverre går utover andre. Slenger ut halvsure kommentarer, er irritert osv. Hater det virkelig. Opp og ned går det også med matlysten. Den forsvinner til tider helt og gjør det vanskelig og tidkrevende å spise. Kan beskrives som om kroppen gir opp, ikke vil leve lenger og rett og slett vil dø av seg selv, men så plutselig er matlysten tilbake og deppingen blir akkompagnert av trøsespising ... i bøtter og spann Ikke det at goderi og mørk sjokolade er godt, men det er jo så ufattelig unødvendig, dyrt og ikke minst øker vekta av det. Jeg liker det ikke, men det er alikevel tilfredstillende og godt ... litt for godt. Jaja, ny dag i morgen. Enda en dag hvor jeg kan være håpefull, og kaaaaanskje (les: aldri i verden) kommer til å "make a move". Edit: måtte bare deppe litt mer Edit#2: retta på en smiley Endret 2. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 shit, jeg veit ikke om jeg i det hele tatt tørr å poste det her, men fuck it. skjønner liksom ikke hva jeg depper for, men etter å ha løst de sakene som var årsaken til depping, kom det en ny sak Snakka litt med folka mine og jeg begynte liksom å få sånne "på tide å gå ut og få seg dame" kommentarer. Right. Vet de egentlig det som skjer der ute nå? Hvordan ungdommen er ? Hvordan ting fungerer NÅ? De kan veldig mye om hvordan ting fungerte for en del år siden, og det meste er sikkert felles med det som er nå. Men, anyways, så er det blitt en del forandring i det sosialet i ungdommens liv. Ja, jeg snakker om forhold, sex, og alt som følger med. Når jeg var 18, så så jeg ikke på det som ett problem, men nå 2 år etter kom det en "etterskjelv". "Jeg er 20....jeg har aldrig hatt ett eneste forhold som funket, i det hele tatt forhold?...Jeg er jomfru"...."riiiiiight" tenker jeg, hvor viktig er det egentlig? Hvorfor er det så "big deal"? Heh, kan ikke klare å finne ut av det egentlig, jeg klarer ikke å komme til konklusjonen. Men det at jeg er enda "dame-løs" begynner å komme hardt inn på meg. How long can you last? Well...i dunno. PS: følte for å det ut. Slapp av tiden vil komme.. Hver gang man prøver seg er det en liten sjangs det går. uansett hvor liten sjangsen er så hvil man en gang lykkes! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Uff... Driver fortsatt med ei dame jeg ikke helt fult ut forstår. Noen ganger har vi det kjempefint sammen, men innimellom så kommer det noe rart ut av munnen hennes, rare ord. Jeg skjønner ikke hvorfor hun sier det.. Jeg klarer tydelig å se forskjell på når hun tuller og ikke, men når hun alvorlig spør flere ganger om dagen om jeg er homo? Og samtidig sier midre hyggelige ting om meg, bak min rygg..? Ikke det at jeg skal gå ut med å være den med mest damerfaring, men dette virker feil for meg. Vi har vært sånn nesten sammen altfor lenge nå, og jeg veit liksom ikke helt hvordan jeg skal få det videre.. Blir frustrert jeg... :/ Dette er faktisk ikke en spøk, men hvis hun går og er usikker det der, og dere har hatt noe på gang lenge, så foreslår jeg at du får henne til sengs. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 for å ta min situasjon med litt kødd -> TeH Link Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Huff, huff og atter huff. Ringte for å bestillte legetime. Resultat: 4. juli. Det var første ledige time Heldigvis skulle jeg vist presses inn litt før, var bare litt usikkert når ... Endret 3. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Ble ikke skole på meg i dag, nei. Var som sagt med eksen i går, fordi jeg har sagt ja til å være venn med han fordi jeg ikke orker tanken på å aldri snakke med han igjen. Det var så utrolig vanskelig å ha en samtale med han uten å ville holde rundt han. Jeg tror det å late som vi kan være venner vil knuse meg enda mer, men jeg klarer ikke gi slipp. Jeg vil heller være venn med den jeg elsker enn å aldri få høre stemmen hans igjen. Han sa i går at hvis hun nye kjæresten ikke vil at han og jeg skal være venner, sier han ha det bra til henne på flekken, fordi jeg alltid vil ha en kjempestor plass i hjertet hans. Da vi skulle si ha det, kom vi nærmere hverandre og leppene våre var kanskje 1 cm unna hverandre, da han trakk seg unna. Har ikke spist på noen dager nå, og veier 48 kg. Er helt slapp og ufokusert. Skulle ønske ting ikke var så vanskelige, og at jeg ikke taklet de sånn som jeg gjør. EDIT: Skal til han nå. Endret 3. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva er greia med at den nye kjæresten aldri vil at man skal ha kontakt med eksen? Jeg syns ikke de kan bestemme det, jeg. Man kan ikke kutte folk ut så enkelt, er jo ikke slik det funker, for meg iallefall.. AnAnAs: du MÅ spise, jente! Hvordan gikk det hos eksen, si alt! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Drar nå om ti minutter, skal fortelle alt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Thea, du MÅ spise, selv i disse tidene du har det vanskelig Det blir ikke bedre med at du ikke spiser, og det vet du selv hvis du tenker etter. Begynner du ikke å spise så skal jeg komme ned å tvangsfore deg! Men serriøst Thea, spis... Endret 3. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Må si det jeg og; spis! Du føler deg bedre på mange måter om du gjør det! Virker på meg som slaget ikke er helt tapt ennå.. En skummel tanke, men om du ser realistisk på det, er det verdt å prøve uten å skuffe seg selv for mye?? Uansett allt eller ingenting! VEt hvordan det er, man vil ikke bryte allt med en gang, men det er det beste. Spesielt når han har en annen. Om du innser det ikke kan bli noe så bryt kontakt. Om han er en venn verdi er han der når dere har kommet over følelser... Mulig det ikke er sånn for deg men for meg har det værts best selv om det er det vanskeligste.. EDIT: Ufullstendige setninger uten mening Endret 3. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nå skjedde det pokker meg igjen. Denne gange var det en kamerat av dama som døde i en motorsykkelulykke. Kan ikke fatte å begripe at en stakkars sjel som ho skal oppleve så inderlig mye trist på så kort tid Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Huff, det var trist å høre... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kjærlighet er et merkelig fenomèn. Det er vanskelig å gi slipp på noen man er glad i uansett hvor hardt man prøver! Spesielt når man har vært sammen med noen. Kjærlighet fungerer som en rus på oss, derfor er det helt sykt vanskelig å gi slipp på noe man liker så godt! Huff, dama har ferie i uka her og er på besøk til foreldrene mine. Og jeg har det driiitkjedelig! Blir nesten deppa av dette tomrommet i meg når hun ikke er her. Og ingenting frister lenger. Hva skal jeg finne på? Hele leiligheten føles så tom, mørk og kald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg