Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i helvete er det mulig å få så sinnsykt nerver for en PRØVE-eksamen? Jeg fatter det ikke. Jeg kaldsvetter, jeg rister, jeg får hodepine, magepine, og generelt sett helt bak mål nervøs. GAH.

 

Og det måtte ut. oO

 

Hmm, i 8. klasse var jeg alltid nervøs forran foredrag. Men du må bare tenke at de som sitter og hører på er mennesker akkurat sånn som deg. Går det til helvette så gjør det det, men jeg har ALDRI opplevd at noen har nevnt noe som helst om et dårlig foredrag i ettertid. Så det blir fort glemt.

 

Hadde prøve-eksamen selv, fikk 6er som jeg er veldig stolt av. Jeg har alltid pleid å snakke litt fort (pga. jeg er litt smånervøs (vil bli fort ferdig ) ) men jeg klarte å holde det igjen denne gangen. Læreren syntes det var kjempebra gjort =)

 

 

 

Forøverlig er ikke jeg så veldig deppa atm. Har det fint i hverdagen og på skolen. Eneste som irriterer meg er at jeg forsatt her regulering (å få det i 10. klasse var IDIOTISK) noe som får meg til å holde igjen på en del ting. Skal få den av i Juni, og DET KOMMER TIL Å BLI DEN BESTE DAGEN I MITT LIV :D Jenta jeg liker (og har likt lenge) har også begynt å hinte litt i en ukjent rettning. For se hvordan det går og hvordan det ender. Hadde vært digg med et forhold nå før sommerferien og kanskje på videregående.

 

Til alle dere som faktisk er deppa; Våren er her! Snart kommer sommeren for fullt! Det burde cheere alle opp!

Lenke til kommentar

At våren\sommeren er på vei er flotters....men jeg sliter fremdeles med å se på sommern som noe positivt. Med det i bakhuet har jeg bestemt neg for å prøve å ha en kul sommer. Prøve å utfordre meg på flere områder og samtidig ha det morsomt.

Har begynt å bli kjent med litt folk og håper på at det livet jeg har klart å sette sammen nå holder seg nokenlunde greit.

Så målet er å få gjennomført det jeg skal på Oslo Tattoo Con. best mulig og prøvd å få kommet meg på en konsert( noe som er et mareritt pågrunn av angstanfall osv.)...men er dritlei av at de tingene jeg sliter med skal styre livet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så målet er å få gjennomført det jeg skal på Oslo Tattoo Con. best mulig og prøvd å få kommet meg på en konsert( noe som er et mareritt pågrunn av angstanfall osv.)...men er dritlei av at de tingene jeg sliter med skal styre livet mitt.

 

Så flott da!

 

Hva med å invitere oss i denne tråden til og bli med på en konsert? Det kan jo hende vi kan bli mere enn nettvenner.

Lenke til kommentar

Hvis noen her har lyst å finne på noe i sommer så hadde det vært utrolig artig og det mener jeg.

Det du sa Pencilcase høres absolutt ikke dumt ut :thumbup:

Vi kan jo begynne med hva folk her hadde lyst å gjort i sommer da og hvem kunne tenkt seg det?

Hørtes kanskje litt teit ut dette her, men jeg gjør det alikevel:)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

man kan ta medisiner, gå i terapi osv. men tro det eller ei...samme hvor tøft det er så er det å treffe nye mennesker, utfordre seg selv og mer noe av det beste man kan gjøre. Ja, det er vondt,slitsomt og tøft...kanskje over lengre tid, men til slutt så blir det litt bedre og litt til...sånn fortsetter det. Er ikke løsningen på problemet, men det kan hjelpe deg å takle det bedre.

Merker jo mer jeg isolerer meg, jo vanskligere er det å komme seg ut av det, jo lengre tid det går imellom gangene jeg treffer folk jo heftigere angstanfall. Det er ikke sikkert nervene osv. forsvinner, men man lærer å takle de på en måte som gjør at du kan ha en liv ihvertfall.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Å dæven :new_woot:  Mitt lille "støvkorn" er truffet av en solstråle!? Liddeli moro!! La oss bare gjøre det da!!! Nå tror jeg utropstegntasten har hengt seg opp av en eller annen merkelig grunn ... :whistle:

 

Det "kakkes" sammen til samvær i ulike tråder her på forumet. Så hvorfor skal ikke vi som er litt på "kanten" gjøre det samme? Kunne tenkt meg en salig Kent-konsert jeg!

 

Ja, jeg kunne vel tenkt meg hva som helst, fordi samværet og muligheten for fellesskap er så deilig uavhengig av band.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bare til etterretning: jeg er ikke på "kanten", er bare innom av og til for å hjelpe hvis jeg kan og gi litt råd og diverse. Jeg er sønnen Dr. Phil aldri fikk. :!:

 

Hvor tror du Dr Phil lærte seg å svømme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...