Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mm_*

jeg er så sykt lei av å bli deppa av meg selv hver jævla gang jeg ser meg i speilet. HATER det tryne jeg ser hver gang jeg barberer meg, eller napper hele fuckings tryne fordi jeg er redd for å ble seendes helt jævlig ut, men det ender jo bare med at jeg ser enda jævligere ut mer arr i tryne.

 

Flaks at det enda er kaldt så jeg ikke trenger å tenke på resten av kroppen. Selv om hver gymtime er et helvete. Gruer meg til sommeren. Kanskje jeg burde begynne å tenke på hvilke unnskyldninger jeg skal bruke så jeg har noen på lager når sommeren kommer igjen.

 

Føles ut som jeg begynner å tape kampen mot min egen kropp. Selv om jeg egentlig alltid har visst at jeg kom til å tape.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjett

Ser ut som du forsto likevel, eller bare holdt kjeft og ga opp. Regner med du er sliten etter lange dager og l. Men det er bare greit.

Det jeg snakket om i morges. Du sa noe i går eller i fårigårs: "du kan slette nummeret mitt, slette meg fra msn, og ignorere innleggene mine". Det var noe slikt. Det var det jeg snakket om. Jeg kan nummeret ditt utenatt.

 

----

 

Jeg skal holde meg unna folk, tenker jeg. Neida, det gjør ikke noe bedre, jeg vet det. Dere trenger ikke si det :p

Men det hjelper de andre. Og da er det verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ok først av alt, jeg vet mitt problem ikke er så ille som mange av deres, men alikevel ville jeg satt pris på noen svar og at ikke alle bare overså innlegget mitt :)

 

Ja du skjønner jeg har vært nerd i noen år, derav endel nerdevenner. Jeg har vel et middels stort vennenettverk og har jo endel bekjente men av mine næreste venner sitter de fleste ganske mye inne. Men i det siste har jeg begynt å være mer med de som er mer ute og jeg faktisk ikke må tvinge ut for å finne på noe i helger osv.

 

Nå er jeg endel ute vil jeg si, men feks idag har jeg ikke gjort en dritt og jeg har ikke fått en fuckings meld om noen vil finne på noe. Ja, jeg veit det bare er en dag, men faan så kjedelig :p Derfor har jeg litt lyst til å begynne å trene, gjør meg ikke så avhengi av vennene mine, jeg er avhengi av å være med vennene mine og klarer ikke å sitte hjemme i over 2-3 dager uten å finne på noe med noen. Hørt dette også hjelper på humøret/selvtilliten, ikke det at jeg har så jævli dårlig selvtillit, men humøret er veldig opp og ned, og dette kunne kanskje hjulpet.

 

Men nok om det, altså jeg er så forvirra over ei vennine av meg. Altså når jeg er med henne aleine eller med få folk så er hu grei og sånn, men hvis vi feks er på festlokalet og jeg liksom drar dit aleine med hu så kan hu finne på å gi helt faen i meg når vi kommer dit og bare henge rundt andre folk. Hun kommer de gangene hun trenger noe virker det som.

 

Greit nok at vi bare er "venner" og siden hun er singel liker å flørte med andre gutter og sånn, men når vi drar sammen på fest bare vi to og hun liksom skal sove over hos meg så blir jeg litt paff når hun liksom plutselig har tenkt seg på nach osv uten å si ifra til meg engang. Men istedet for å gjøre noe dumt tok jeg det opp med henne og sa jeg syntes hun virka så falsk og sånn, og hun sa hun digget meg synes jeg var dritgrei og at jeg var en person hun virkelig kunne stole på. Samme sier venninene hennes at hun har sagt om meg, men faen heller klarer ikke ta henne helt på ordet, og føler alt bare er piss. Etter jeg tok det opp med henne hang hun rundt meg hele tiden og godsnakket skikkelig hele tiden, mens jeg mest bare vil gå.. Jeg hadde liksom passet på henne hele kvelden og måtte dilte etter henne hele tiden mens hu stakk av hele tiden...

Lenke til kommentar

Kan hende jeg misforstår nå, men da får du si i fra=)

Angående jenta, det finnes "venner" som er av og til jævlig kule, men det er når de finner det for godt. Det jeg mener er...hu kjeder seg foreks. og tenker stikker over til "ola" og er der litt, han bryr seg alltid om meg. Og når dere kommer på fest så har hun mange andre så da er ikke du så viktig. Hele poenget mitt er at hun vet at du er der for henne og det bruker hun, når det er mye folk så trenger hun ikke deg. Jeg kaller ikke det venner, men psykiske snyltere.

Og det som er med disse "vennene" er at de kommer til deg når de vil noe, men prøver du å gjøre noe med de...så er det omtrent umulig.

Håper du forstår hva jeg mener, er ikke alltid like flink til å forklare meg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jepp, men hvorfor inviterer hun meg med på ting da. Altså hun skulle på fest med noen venner av hun. Disse er også venner av meg. Så når vi kommer dit så ditcha hun meg og var med dem istedet.

 

Bare synd for henne at de heller ville være med meg henne, syntes egentlig hun fortjente det men. :p

 

Akkurat nå har jeg lyst til å gi faen i henne, syntes hun kan bevise at hun bryr seg og at hun er til å stole på før jeg gidder å ha noe mer kontakt med henne.

Lenke til kommentar

Slik er det med jenter (og motsatt), når ting ikke funker slik man skulle ønske, kan det nettopp ende med at man blir lei seg, deprimert, desperat og alt virker bare helt jævlig og meningsløst. Hvis det ikke har funka med en spesiell person, så ikke heng deg opp i vedkommende i en lang periode, det beste er å forsøke å komme seg videre så godt man kan.

Lenke til kommentar
Jepp, men hvorfor inviterer hun meg med på ting da. Altså hun skulle på fest med noen venner av hun. Disse er også venner av meg. Så når vi kommer dit så ditcha hun meg og var med dem istedet.

 

Bare synd for henne at de heller ville være med meg henne, syntes egentlig hun fortjente det men. :p

 

Akkurat nå har jeg lyst til å gi faen i henne, syntes hun kan bevise at hun bryr seg og at hun er til å stole på før jeg gidder å ha noe mer kontakt med henne.

 

Godt tips det Erasus sier også.

Hvorfor hun spurte om at du skulle bli med kan det være mange grunner for....ikke heng deg opp i det, men se åssen du blir behandlet generelt. Hvis du blir lei deg, såret og mer så bør du ikke ha den personen i livet ditt.

Du behøver ikke å gi faen, men se om hun kontakter deg....at det går fra begge sider, ikke bare deg. Hvis hun ikke respekterer deg osv, stikker vekk fra deg hvis dere går på fest sammen og alt det andre du sier så drit i henne...gå videre, der finnes nok mennesker som kommer til å sette pris på å ha deg i livet sitt.

Selv om det høres ut som hun har såret deg nok som det er:(

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Meg du snakka til nå?

 

Jeg henger meg ikke opp i henne eller noe, men er veldig usikker på henne derfor jeg tok henne opp her. Hun tar jo ganske ofte kontakt, selv om hun ikke har noen problemer med å finne andre hun kan være med. Men samtidig er det ganger hun kan virke så jævli overlegen. Vennina hennes som jeg ikke kjenner så godt viste meg mer oppmerksomhet liksom.

 

Jeg skjønner jo at når hun møter kjentfolk som hun ikke har sett på en stund og at hun vil hilse og prate litt og sånn, men hun kan kanskje si ifra eller ihvertfall ikke bare gå fra meg fordet. Føler liksom at jeg måtte stalke henne. Men så fort jeg sa ifra ville hun ha meg med å prate og hun syntes det var bra jeg sa ifra sånn at hun kunne forbedre seg på dette og blablabla. Hun brukte også argumentet at hvis det faktisk var sånn at alt det hu sa(at hun digga meg, stolte på meg osv) ikke var sant så ville hun kun sagt det til meg, og ikke sagt det til vennene mine og vennene hennes. For det veit jeg hun har sagt, men blir jo aldri sikker hu overrasker stadig...

 

Men når jeg først sa ifra så forandret hun seg helt med engang, og spurte om jeg ville være med på nach og sånn. Når jeg da sa nei ble hun med meg hjem istedet. Ikke det at dette fikk meg til å tro hun er noe mindre falsk, men mulighetene er jo der for at hun ikke var oppmerksom på hvordan hun var mot meg, vi var jo rimelig wasted begge to.

Lenke til kommentar

Mente ikke så "opphengt" i henne, men opphengt i åssen hun er osv. imot deg.

Det jeg syns er viktigst er hva du føler?

Og kanskje mener hun ikke noe galt med det, kanskje hun ikke tenker over de tingene.

Men når alt kommer til hva som er viktigst....så er det deg og dine følelser=)

Så bruk litt tid på å snakk mer med henne om det..ikke i fylla, er ikke det beste tidspunktet for sånt.

Kanskje hu mener det med at hun kan forandre seg på det og gjør hun det så finner du fort ut av den tingen ihvertfall.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Godt tips det Erasus sier også.

Hvorfor hun spurte om at du skulle bli med kan det være mange grunner for....ikke heng deg opp i det, men se åssen du blir behandlet generelt. Hvis du blir lei deg, såret og mer så bør du ikke ha den personen i livet ditt.

Du behøver ikke å gi faen, men se om hun kontakter deg....at det går fra begge sider, ikke bare deg. Hvis hun ikke respekterer deg osv, stikker vekk fra deg hvis dere går på fest sammen og alt det andre du sier så drit i henne...gå videre, der finnes nok mennesker som kommer til å sette pris på å ha deg i livet sitt.

Selv om det høres ut som hun har såret deg nok som det er:(

Grunnen til at hun sårer meg er fordi jeg er glad i jenta. Og når jeg er ærlig og til og med juger til bestekompisen min for hennes skyld synes jeg hun burde vise litt respekt også. Hun kontakter meg ja, jeg kontakter nesten aldri hun, bortsett fra de gangene vi har avtalt å møtes.

 

Men kan klare opp litt. Vi var først på fest sammen, der var hu grei osv, vi dansa mye og hadde det gøy og sånn. Men så stakk vi videre hjemover. Jeg henne og ei vennine av hu.

 

Vi stakk utenfor et utested hvor vi møtte mange bekjente av oss. Hun hadde først tenkt seg inn, men siden jeg ikke kommer inn sa hun at hun heller ikke gadd siden hun ville være med meg. :S Så derfor var vi bare utenfor. Jeg stakk og pratet med noen kompiser av meg og hun pratet med mange hun kjente. Så begynte de kompisene av meg å gå hjemover, men jeg tenkte faktisk på vennina mi og ble derfor igjen for hennes skyld. Jeg leitet litt etter henne litt først men så fant jeg henne ikke, jeg prøvde å ringe men hun tok ikke telefon. Her kunne jeg bare gitt faen, jeg viste at verken hun eller vennina hennes hadde kommet seg hjem på egenhånd. Jeg fant tilslutt vennina til vennina mi, og spurte om hun hadde sett henne. Og vi leitet litt sammen, når jeg endelig fant henne var hun sånn overlegen, eller jeg gjorde noe bare for å sjekke ikkesant. Jeg stod sammen med henne og noen bekjente av hu, når de bekjente begynte å gå videre stod jeg bare igjen for å se om hun merket det, men hun bare gikk videre med dem :p. Hun pratet med masse folk hun kjente uten å se på meg engang, måtte liksom følge henne for at vi ikke skulle komme bort fra hverandre igjen. Så jeg spurte rett ut om jeg kunne få et par ord med henne, noe jeg fikk og det var da jeg tok opp det jeg sa. Hun skjønte ikke helt hva hun hadde gjort siden jeg syntes henne var så falsk og sånn, og jeg hadde ikke noen bra eksempler på det der og da. Og da forandret hun seg helt, da var vi litt sammen aleine og fikk pratet ut før vi tok turen hjem til meg. Også sørget jeg for at vennina hennes kom seg hjem...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Godt tips det Erasus sier også.

Hvorfor hun spurte om at du skulle bli med kan det være mange grunner for....ikke heng deg opp i det, men se åssen du blir behandlet generelt. Hvis du blir lei deg, såret og mer så bør du ikke ha den personen i livet ditt.

Du behøver ikke å gi faen, men se om hun kontakter deg....at det går fra begge sider, ikke bare deg. Hvis hun ikke respekterer deg osv, stikker vekk fra deg hvis dere går på fest sammen og alt det andre du sier så drit i henne...gå videre, der finnes nok mennesker som kommer til å sette pris på å ha deg i livet sitt.

Selv om det høres ut som hun har såret deg nok som det er:(

Grunnen til at hun sårer meg er fordi jeg er glad i jenta. Og når jeg er ærlig og til og med juger til bestekompisen min for hennes skyld synes jeg hun burde vise litt respekt også. Hun kontakter meg ja, jeg kontakter nesten aldri hun, bortsett fra de gangene vi har avtalt å møtes.

 

Men kan klare opp litt. Vi var først på fest sammen, der var hu grei osv, vi dansa mye og hadde det gøy og sånn. Men så stakk vi videre hjemover. Jeg henne og ei vennine av hu.

 

Vi stakk utenfor et utested hvor vi møtte mange bekjente av oss. Hun hadde først tenkt seg inn, men siden jeg ikke kommer inn sa hun at hun heller ikke gadd siden hun ville være med meg. :S Så derfor var vi bare utenfor. Jeg stakk og pratet med noen kompiser av meg og hun pratet med mange hun kjente. Så begynte de kompisene av meg å gå hjemover, men jeg tenkte faktisk på vennina mi og ble derfor igjen for hennes skyld. Jeg leitet litt etter henne litt først men så fant jeg henne ikke, jeg prøvde å ringe men hun tok ikke telefon. Her kunne jeg bare gitt faen, jeg viste at verken hun eller vennina hennes hadde kommet seg hjem på egenhånd. Jeg fant tilslutt vennina til vennina mi, og spurte om hun hadde sett henne. Og vi leitet litt sammen, når jeg endelig fant henne var hun sånn overlegen, eller jeg gjorde noe bare for å sjekke ikkesant. Jeg stod sammen med henne og noen bekjente av hu, når de bekjente begynte å gå videre stod jeg bare igjen for å se om hun merket det, men hun bare gikk videre med dem :p. Hun pratet med masse folk hun kjente uten å se på meg engang, måtte liksom følge henne for at vi ikke skulle komme bort fra hverandre igjen. Så jeg spurte rett ut om jeg kunne få et par ord med henne, noe jeg fikk og det var da jeg tok opp det jeg sa. Hun skjønte ikke helt hva hun hadde gjort siden jeg syntes henne var så falsk og sånn, og jeg hadde ikke noen bra eksempler på det der og da. Og da forandret hun seg helt, da var vi litt sammen aleine og fikk pratet ut før vi tok turen hjem til meg. Også sørget jeg for at vennina hennes kom seg hjem...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Han_*

Hvorfor kan ikke ting bare bli bra? Være fine? Sånn som de var før? Hvorfor kan du ikke bare ligge i armkroken min og smile og krype tett inntil meg? Se på meg med de nydelige dype øynene dine og klemme meg. Hvorfor krangler vi så altfor mye? Jeg elsker deg mer enn det egentlig burde gå ann, du er livseliksiren min..hvorfor gjør det så vondt nå allikevel? Jenta mi...jeg tror jeg er i ferd med å knuses innenfra...strekt i alle veier av for mange følelser og tanker og slitenhet.

Lenke til kommentar

Dra i snoppen? oO

Nå fikk du meg i alle fall til å smile. x)

Jeg kan ikke, skal straks levere oppgave. Og om jeg gjør noe annet enn å jobbe med det nå, så bryter jeg helt sammen i nerver. Sånn som dette kan jeg gjøre mens ting overfører seg, men gå en tur og slikt? Neh. Uaktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...