Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Kjempebra!  :yes:

Hva sa jenta da?

Neeei - vel.. hva sa hu da..

noe som..

"Hey - du kom!! *klem*"

Og det var det?-- Virket i hvert fall glad, men fikk følelsen av at det bare var noe "Hey kompis!"

Men det var kanskje pga. av settingen? :hmm:

Men eg drikkar ikkje å greier da.. det var en sosial gjeng - det må eg si=P

-Jar

Hihi, fikk du klem og greier.. Da ble du veld glad! ;)

Om det bare var en "kompis greie" merker du nok fremover, smi mens jernet er varmt ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun ville ha med deg! selvfølgelig er det varmt. Er det ikke varmt nok så må du varme det opp ;) Be henne ut, er ikke noe værre enn det :)

Oppdger nå hvor lite som skal til for å rippe opp i gamle sår... Liten sten velter stort ras... Så jævla kjipt å sitte her på jobben å tenke. Tenking er skummelt, som næring for vonde ting. Men fryktlig sundt. Blir så jævla forbanna og lei meg pga det som skjedde i stad... Ubeskrivelig egentlig, det hele er så rart og barnslig.. Noe som startet så koselig og var det ender sånn. Å bry seg om det er jo ingen vits, men blir til at jeg tenker på det og blir lei meg. Selvfølgelig er det ikke noe som vil gå noe særlig innpå meg, men kjipt nå... Tid leger jo alle sår, men tid er relativt og sår blir arr... Du glemmer arret men når du ser på det husker du det, og det er der...

Lenke til kommentar
Jeg har en utrolig digg følelse i kroppen nå. De to siste dagene har jeg gitt faen i eksen :D

Bra darkness eneste måten å bli kvitt vonde følelser på det.... Å stå å spole i gjørma med en bil gjør bare at man graver seg lengre ned uten å komme noen vei!

Var eneste som funket for meg.. jævla tungt lenge går bra også faller man tilbake igjen men blir bedre og bedre :)

Lenke til kommentar

Tja.. jeg var faktisk sammen med en annen en liten stund.. Men det funket ikke.. delvis fordi jeg rett og slett ikke var nok interessert, og delvis fordi jeg tenkte på eksen min. Nå er jeg er jeg derimot litt småkeen på en.. Men han bor seff langt borte, akkurat som eksen min :p Vi får se.

Lenke til kommentar
Tja.. jeg var faktisk sammen med en annen en liten stund.. Men det funket ikke.. delvis fordi jeg rett og slett ikke var nok interessert, og delvis fordi jeg tenkte på eksen min. Nå er jeg er jeg derimot litt småkeen på en.. Men han bor seff langt borte, akkurat som eksen min :p Vi får se.

Flott, fint at du har begynt fått opp øynene darkness! :)

Mulig jeg ikke har noe med det, men det er fint. ;)

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og det klarer ikke å gå opp for meg at jeg er dumpet. Av gutten jeg har kjent i tre år. Jeg har blitt dumpet før, men det har jeg ikke brydd meg om fordi jeg aldri lot dem komme innpå meg. G kom inn på meg, og han dumpet personligheten min og alt det jeg er. Det svir. Akkurat nå føles det som om livet har stoppet akkurat her..at jeg aldri skal finne noen andre. Jeg føler meg skikkelig stygg rett og slett. Jeg har alltid sagt til andre når de blir dumpet "livet går videre". Det gjør det faen ikke ass :(

Lenke til kommentar
Jeg sitter her og det klarer ikke å gå opp for meg at jeg er dumpet. Av gutten jeg har kjent i tre år. Jeg har blitt dumpet før, men det har jeg ikke brydd meg om fordi jeg aldri lot dem komme innpå meg. G kom inn på meg, og han dumpet personligheten min og alt det jeg er. Det svir. Akkurat nå føles det som om livet har stoppet akkurat her..at jeg aldri skal finne noen andre. Jeg føler meg skikkelig stygg rett og slett. Jeg har alltid sagt til andre når de blir dumpet "livet går videre". Det gjør det faen ikke ass  :(

Jo det gjør det. Du er født i 87, om 5 år husker du dette knapt, garantert det går videre bare for å ha svart på det. Men hjelper lite å høre at tiden leger alle sår, da tid er relativt og du har en periode å gå igennom... Men tenk ikke at det ikke vil bli bra for det vil det :)

Takle sorg går ikke, leve med sorg er jævelig.. sånnt kapper beina av en og en faller sammen og blir liggende hjelpesløs i fosterstilling mentalt... Sånn jeg ville gjort det er å først finne ut om det virkelig er slutt, ikke tenk hva du håper, tenk klart og realistisk. Deretter gjør noe så dumt som å tenke, grin og få ut litt sorg prøv å sett ting litt i perspektiv.. Dra det ikke lengre enn at du ikke dyrker sorgen... Se ikke bakover for det har skjedd og kan ikke endres. Men lær av det!(se foresten løvenes konge da han apen slår simba i hodet der). Er nok viktig du har litt tid alene i starten, men ikke mye tid alene. Finn en venn/venninne du kan snakke mye med og om allt. Bruk henne som en mental søpplekasse. Prøv så å styr tankene over på noe annet ved å gjøre andre ting. Nyt fremgang, og ikke la deg skremme av tilbakefall! Steng hvertfall ikke noe inni deg og tenk ikke for mye. Og igjen løvenes konge (timon og pumbas filosofi) Virker barnslig og dra inn tegnefilmer i sånne personlige kriser, men faktisk drar det enkelt frem viktige ting i livet og tolker man det rett og tenker over det er det faktisk lærerrikt! Men nok svada fra meg håper allt ordner seg for deg og at du kommer deg gjennom det på best mulig måte. og en siste ting som beviser at hva man føler ikke stemmer med realiteten er når du sier "jeg føler meg skikkelig stygg"

Lykke til

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Vel, jeg vet at det er 100% slutt. Likevel vil han at vi skal være gode venner, noe jeg ikke vil. Jeg vil heller ikke ha han på msn eller på mobilen min. Jeg vil ha han ut av tankene og livet mitt. Jeg vet at jeg kan komme over han, men det er bare det at det er så mange ting i hverdagen som får meg til å tenke på han. Det er så mange ting på rommet mitt som er fra han. Takk Bogan, jeg pleier ikke tenke så realistisk når jeg er på bånn.

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet at det er 100% slutt. Likevel vil han at vi skal være gode venner, noe jeg ikke vil. Jeg vil heller ikke ha han på msn eller på mobilen min. Jeg vil ha han ut av tankene og livet mitt. Jeg vet at jeg kan komme over han, men det er bare det at det er så mange ting i hverdagen som får meg til å tenke på han. Det er så mange ting på rommet mitt som er fra han. Takk Bogan, jeg pleier ikke tenke så realistisk når jeg er på bånn.

Ingen tenker realistisk i desprasjon og "sjokk". Å ha kontakt som venner virker som en demper på sorgen ved brudd. men det er det ikke det bare gjør det vanskeligere å komme over og du vil få problemer med å glemme. Om det skal være venner, vent til du har kommet over han da du føler du har det vent litt til så kan dere bli venner igjen. Virker sikkert fristende å sende en mld snakke med han, men det funker ikke.. er som å røyke en joint løfter deg høyt opp og du detter ned og slår deg...

Minnene trenger jo ikke nødvendigvis være negative selv om de helst tolkes slik... Å tenke på den fine tiden sammen gjør deg jo ironisk nok bare mer lei deg... Men kan jo forsøke å se på det som erfaring og bruddet som et spark i ræva til å komme seg videre i livet. Utrolig naive og håpløse ord som kommer fra meg der så ikke tolk de direkte..Men som du skriver så synes jeg det virker som du tenker klart og realistisk det er jo kjempe flott:)

Lenke til kommentar
Jeg sitter her og det klarer ikke å gå opp for meg at jeg er dumpet. Av gutten jeg har kjent i tre år. Jeg har blitt dumpet før, men det har jeg ikke brydd meg om fordi jeg aldri lot dem komme innpå meg. G kom inn på meg, og han dumpet personligheten min og alt det jeg er. Det svir. Akkurat nå føles det som om livet har stoppet akkurat her..at jeg aldri skal finne noen andre. Jeg føler meg skikkelig stygg rett og slett. Jeg har alltid sagt til andre når de blir dumpet "livet går videre". Det gjør det faen ikke ass :(

Kjipt kjipt kjipt :(

Den klassiske smil-og-vær-glad-kommentaren som man aldri vil høre når det har blitt slutt:

I det minste er det snart sommer. Sommer og sol, og nye muligheter. Lettkledde gutter rundt hvert hjørne. Det motiverer i hvert fall meg littegranne. Verden er mye lysere om sommeren (go figure!). Men det gjør selvfølgelig ikke at smerten går bort.

Føler med deg.

Lenke til kommentar
Ja. Nettopp sett eksen min og den nye dama hans. :dontgetit:

Hun er fake blond med svart ettervekst, og vel... ser generelt ikke særlig attraktiv ut. Likevel er jeg lei meg... Jeg ser jo at han bare har valgt en som godtar å gjøre alt han sier...

:(

At han hopper på en ny en sier jo i seg selv sitt om hva man har tapt. Men Jeg vet akkurat hvordan det er da jeg opplevde utroskap og etter å ha "tilgitt" henne og ting var i orden forsvant hun rått og brutalt med en ny type som var ufordragelig og tuet meg...

Ubeskrivelig vondt slik og selv om hver situasjon er unik vet jeg sånn ca hvordan du føler det. Unner ingen slikt, men er jo sånnt som skjer, verden er full av kjipe folk :(

Å se det er drit jævelig holder j omer enn nok å vite om det om det ikke må trykkes opp i trynet ens.. Nei faen trist å lese om bare, dels historien og situasjonen og dels at det rippor opp litt..

Men ta en dag av gangen og ikke tenk deg ihjel. Soon come a day:)

Håper allt etter forholdene utarter seg bra da

Lenke til kommentar
Ja. Nettopp sett eksen min og den nye dama hans.  :dontgetit:

Hun er fake blond med svart ettervekst, og vel... ser generelt ikke særlig attraktiv ut. Likevel er jeg lei meg... Jeg ser jo at han bare har valgt en som godtar å gjøre alt han sier...

:(

Hey, alt ligger i vinkling. Han har valgt en som ikke kan måle seg med deg, en servil wannabe-blond, mens du har kvittet deg med en som ikke var god nok for deg. Fra det du sier virker han ikke som noe catch, og han har ikke funnet seg noen bra erstatter heller. Du fortjener bedre enn en sjåvinist som forteller deg hva du skal gjøre og hva du skal gå i. Se det som en byrde du er kvitt, ikke som et gode du har mistet.

Men jeg vet selvsagt at det ikke bare er å se det slik. Vær deppet en liten stund, så innser du nok med tiden at dette nok var for det beste. Føler du deg nede nå så vet du det kommer noe bedre lenger fremme. Det hjelper kanskje ikke her og nå men kan i det minste gi deg noe å tenke på. Ikke "smil og vær glad", men tenk hvertfall på at det kanskje ikke er du som har tapt noe.

Lenke til kommentar

Det jeg er mest glad for er at jeg ser alle som er her for meg nå. Kompisen til eksen min ringte meg nå og vi snakket ut om alt. Til og med bestevennene hans sier jeg fortjener bedre. Jeg innser det jo selv, men man kan jo ikke velge hvem man er glad i.

Det som er mest sårende er at han har funnet en ny to dager etter at han dumper meg.. Lett å komme over meg tydeligvis... Tre år med vennskap, ett år med forhold.. og jeg er glemt på to dager :shrug:

Lenke til kommentar

At han viser seg å være totalt ufordragelig hjelper jo lite på situasjonen nå, men det hjelper, at vennene hans støtter deg er kjempe fint! Du kommer sikkert fort over det selv om det ikke virker sånn nå.. Er jo en prosess man må gjennom.. Men uansett man lærer av det og sitter igjen med erfaringer om seg selv. Men å lete etter slike posetive ting er litt tåplig av meg... Men hva kan man egentlig si, er bare å ta det som det kommer og prøve så godt man kan å tenke realistisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...