TLZ Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Dakkar dere! Men, vær litt optimist! Prøv ihvertfall! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 jeg vant akkurat 4 av 6 kamper i warcraft, nå føler jeg meg bedre Lenke til kommentar
cerion Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Argh, jeg vil ha noen å prate med Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Argh, jeg vil ha noen å prate med Du er ikke alene, jeg skulle ønske at noen jeg faktisk vil snakke med kunne ringe meg... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Argh, jeg vil ha noen å prate med Du er ikke alene, jeg skulle ønske at noen jeg faktisk vil snakke med kunne ringe meg... Kan ikke dere to ringe hverandre da? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) jeg er sterkt deprimert takket vere den idiotiske skolen. masse teit lekse og idiotiske lærere Endret 13. september 2004 av MagE Lenke til kommentar
cerion Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Kan ikke dere to ringe hverandre da? Vi har kanskje ikke samme problemene? Ah, har dessuten div. angstlidelser, så jeg tør ikke prate med fremmede.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er deprimert fordi moren vil ikke gi penger til McD idag fordi jeg spiste der fra torsdag til søndag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Kan ikke dere to ringe hverandre da? Vi har kanskje ikke samme problemene? Ah, har dessuten div. angstlidelser, så jeg tør ikke prate med fremmede.. Hvilke angstlidelser har du? (hvis du ikke føler for å svare, så lar du selvfølgelig være) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er deprimert fordi moren vil ikke gi penger til McD idag fordi jeg spiste der fra torsdag til søndag Da syntes jeg de mor tok et smart valg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er deprimert fordi moren vil ikke gi penger til McD idag fordi jeg spiste der fra torsdag til søndag Hvorfor det? Du kan jo bare brenne av deg kaloriene dine mens dama di sover (referer til syk tråd) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Mye rare greier her, man er ikke deprimert fordi man ikke får penger til å reise på McDonalds, få i dere noe ordentlig mat, folkens! Føler med mange her, likte innlegget til Nicklas, om at man bør ha noe å glede seg til. Jeg selv er litt sånn at jeg vil heller ha det vondt selv enn å se venner ha det vondt. Litt merkelig, kanskje, men sånn føler jeg det mange ganger, blir såret av å være tilskuer til at mennesker jeg bryr meg om har det vondt. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 WTF, den maten er beste jeg vet, ubeskrivelig som coca-cola. Jeg har ikke dame, og da kan jeg ikke forbrenne kalorier Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 depp, ulala Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Depper fordi foreldrene mine sliter sinnsykt etter at søstra mi døde! Depper fordi skolen går til hælvete! Depper fordi jeg ikke klarer å trøste moren min. Har det ekstra tungt nå, fordi hvis søstra mi hadde levd hadde henne blitt 17 år i går, satt på grava hennes i regnet sammen med moren min i over 2 timer og bare gråt! Har det også vondt fordi legene ikke fant ut hva henne døde av! Henne var frisk som en fisk da henne gikk for å legge seg lørdag kveld! Jeg våkna søndag morgen av at moren min skrek som pokker. Og der lå henne! Legene fant ikke ut hva som hadde skjedd! Eneste som er lyst for meg er kjæresten min! Henne går det virkelig ann og snakke med! Er sinnykt glad for at jeg har henne! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Nå ble jeg også veldig lei meg. Vet hvordan det er å miste noen, tro meg. Vet ikke hva jeg skal si.. Endret 14. september 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Selv om jeg også har mistet mange av mine nærmeste, blir det så dumt å si jeg forstår deg, for det gjør jeg ikke. Jeg vet om årsaken til mine nærmestes bortgang. Du aner ingenting. Det må være fryktelig skummelt og ekkelt. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Selv om jeg også har mistet mange av mine nærmeste, blir det så dumt å si jeg forstår deg, for det gjør jeg ikke. Jeg vet om årsaken til mine nærmestes bortgang. Du aner ingenting. Det må være fryktelig skummelt og ekkelt. Tro meg, det er det! Klarte ikke å sove på 1 uke etter at det skjedde, var redd for at det kunne skje meg å! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Fikk nettopp høre at en gammel venninne ikke kommer til å klare seg. Minner meg bare på hvor skrøpelig livet er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Er så mye trist som skjer for tiden unge mennesker fortjener ikke bli rammet av slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg