Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor står det at Lidl gir opp?

Da får dere bare ta det nest beste: Europris. :lol:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/14/529742.html

 

Europris fører ikke samme type produkter. Vel, ikke helt. Vel er det billig, men Europris er mer ting der Lidl er mer mat.

De spesielle burgerne mine vil bli ødelagt for andre gang, og jeg har til gode å finne noe ost verken på spesielle osteutsalg, Ultra, Meny, Mega etc som gir burgerne mine en spesielt god smak (ditto for roastbeef-sandwichene mine).

Når jeg er dels kjent for burgerne mine og den spesielt gode smaken som folk skryter om og som andre ikke tør prøve (alle tror det er sperm, hva faen? Hvem spermer på burgeren og serverer det til venna sine og randoms?!).

Så av den grunn depper jeg over Lidl.

 

Så har du den skamgode og billige kjeksa jeg har levd på når krampa ca har tatt meg og jeg ikke har hatt råd til særlig mye annet, den herlige pizzaen og diverse funky snacks.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_:)_*

Jeg har nå bestemt meg, en gang for alle. dette blir mitt vendepunkt.... skal jeg sløse bort mine beste år på å si at jeg er stygg. ikke faen! For litt siden skjedde det noe litt rart, jeg var full og det ene første til det andre. Jeg spørte om jeg var stygg, og et klart nei. Om dette kan sies å være troverdig er ikke lett, men det sies jo at man bare får det ærlige svaret av fulle og barn, så hvorfor ikke... Jeg kan selvfølgelig si at dette er bullshit, tro at alle stygge bilder av meg viser den jeg er og leve slike resten av livet. Ikke faen om jeg skal. Fra nå av har jeg bestemt meg på å fokusere på det positive. Jeg synes jeg ser ok ut i speilet, og på endel bilder fra digitalkamereat, men når det kommer til webcamera blir jeg satt ned på jorda. Idag slettet/avinstalerte jeg webcamera! Hvorfor ikke fokusere på de fine bildene? de viser jo like helt mine sider, som de mindre heldige. Hvorfor ikke tro på det de sa, om at hvertfall ikke var stygg...

 

Fra nå av er jeg 5/10 når det kommer til utseende, og når det blir tatt et bra bilde av meg skal jeg leve på det, ikke bare avfeie det som et sjeldent "lucky-shot". Fortid er historie, jeg har altfor lenge smilt på utsiden, og vært trist på innsiden.. nå er jeg klar for å bli fornøyd med meg selv. åssen kan jeg klage over å aldri hatt dame, når såvidt klarer å snakke med dem, og har avfeid alle som viser en smule interesse?=?=?

 

Fy fan, i morgen er den første dagen av mitt nye liv. Fra imorgen av skal jeg leve, og fytti katta som jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

For I have mourned for so damn long

that I've forgotten what it was for

Everything has gone so wrong

that I really couldn't think of anything more

 

Plutselig vet jeg ikke hva som er galt lengre.. >_<

Lenke til kommentar
For I have mourned for so damn long

that I've forgotten what it was for

Everything has gone so wrong

that I really couldn't think of anything more

 

Plutselig vet jeg ikke hva som er galt lengre.. >_<

Jeg skulle ønske jeg visste jeg og..så jeg kunne gjøre et eller annet som hjalp deg :(.

 

Tenker på deg vennen min...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
For I have mourned for so damn long

that I've forgotten what it was for

Everything has gone so wrong

that I really couldn't think of anything more

 

Plutselig vet jeg ikke hva som er galt lengre.. >_<

Jeg skulle ønske jeg visste jeg og..så jeg kunne gjøre et eller annet som hjalp deg :(.

 

Tenker på deg vennen min...

Glem det. Aldri mer.

Lenke til kommentar

Så har man lært. Nok en gang har man lært at å stole på nye mennesker er noe av det mer idiotiske man kan gjøre. Aldri, aldri mer. Denne gangen mener jeg det, tror jeg. Denne gangen har jeg mennesker som aldri, aldri har sladret om ting jeg har sagt, som har stilt opp gang på gang på gang. Nå har jeg mennesker. Nå setter jeg strek. Ikke flere. Jeg nekter flere. Det går bare ut over folk jeg er glad i. BAH.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jadda_*

Jeg er en treningsnarkoman, må trene hver jævla dag, ellers får jeg det jævlig med meg selv og dårlig selvtillit. Etter jeg begynte med steroidene i september (2 kurer fordelt på tiden frem til nå) Har dette bare blitt mer og mer ekstremt. Jeg er aggressiv, sjalu, deppa, glad og sliten om hverandre. Jeg har nylig fått ny jobb som stjeler utrolig mye tid, og når dette kombineres med skole er det ikke mye tid igjen i hverdagen.

 

Jeg får ikke spist optimalt, jeg får ikke alltid tid til å trene, noe som medfører ekstremt mye sinne og aggresjon, noe som igjen går utover mine nærmeste og tilfeldige personer. Jeg elsker trening, og vil ikke endre på det, men jeg hater måten det får meg til å føle meg som dritt på. Skal ikke legge skylden på steroidene, disse har lite med dette å gjøre. Føler meg slik når jeg ikke bruker også, faktisk er ting ofte verre da. Men når jeg har brukt 8000 på en kur, vil jeg utnytte den maksimalt, og får dermed enda dårligere samvittighet om jeg ikke får trent eller spist optimalt en uke. Jeg banker meg selv opp mentalt. Komplimentene jeg får på musklene mine spiller liksom ingen rolle lenger, jeg føler meg ikke like smigret. Alt handler om meg og treningen min. Jeg blir ekstremt selvsentrert, noe jeg ikke liker.

 

Greia er at det er så mange tanker som svirrer gjennom hodet mitt hele tiden, jeg er av typen som tenker veldig mye, og dette kombinert med ekstreme hormonverdier gjør jo at alle følelser blir veldig forsterket. Både gode og dårlige. Må vel bare holde meg i skinnet og prøve å ikke bli alt for kroppsfiksert, for dette er ikke bra for psyken min. Vil tørre å påstå at jeg har anoreksia, bare andre veien. Det er faktisk så ille, har det ganske tøft for tiden...

 

Vel, godt å få det ut, håper noen gidder å lese :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jepp_*

Fy svvv!

Jeg må slutte ha forventninger, klarer adri leve opp til/gjøre noe ut av det! Hva har jeg gjort idag? JEg har sittet her (igjen, som alltid) og egentlig ikke gjort en dritt. Jeg klarer bare ikke gjøre noe med det, komme meg ut av det, løpe en tur, ta en tur til byen. Kommer bare til å kjede meg. På toppen av det hele er jeg (nesten) alene hjemme, perfekte muligheter til å invitere noen, men hvorfor skal de ville komme hit? Jeg har da søren meg knapt nok kommunisert med dem via 3 år på VGS, så plutselig skal jeg være annerledes? I tillegg så er de få personene jeg faktisk trives med (som jeg har erfaring med) bortreist, så fordomsfull og negativ som jeg er så tenker jeg bare at alle tror negativt om meg, og ingen grunn til at de skal ville tilbringe tid med deg. De har søren meg klart seg bra uten meg, disse gullfiskene. Dumme som brød, men ser bra ut og fullt av likesinnede, noe oss murener ikke har. Jauda, fine fiskene...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unknown_*

Helvete.

Nederlag. Max nederlag.

Jeg har ikke skadet meg på evigheter, føles det som. Men der glapp det. Og som om ikke det var nok, så har jeg tydeligvis ikke kontroll. Det er sikkert over ett år siden jeg brukte barberblad, og de er skarpere enn jeg husker. Her blir det flotte arr, ja. -.-'

Lenke til kommentar
Fy svvv!

Jeg må slutte ha forventninger, klarer adri leve opp til/gjøre noe ut av det! Hva har jeg gjort idag? JEg har sittet her (igjen, som alltid) og egentlig ikke gjort en dritt. Jeg klarer bare ikke gjøre noe med det, komme meg ut av det, løpe en tur, ta en tur til byen. Kommer bare til å kjede meg. På toppen av det hele er jeg (nesten) alene hjemme, perfekte muligheter til å invitere noen, men hvorfor skal de ville komme hit? Jeg har da søren meg knapt nok kommunisert med dem via 3 år på VGS, så plutselig skal jeg være annerledes? I tillegg så er de få personene jeg faktisk trives med (som jeg har erfaring med) bortreist, så fordomsfull og negativ som jeg er så tenker jeg bare at alle tror negativt om meg, og ingen grunn til at de skal ville tilbringe tid med deg. De har søren meg klart seg bra uten meg, disse gullfiskene. Dumme som brød, men ser bra ut og fullt av likesinnede, noe oss murener ikke har. Jauda, fine fiskene...

 

Den følelsen har jeg hatt ja. 100%. En ting er sikkert, livet består av store mengder: Psykisk og fysisk arbeid, dødtid og sorg. Allikevel holder vi alle på med det og det må det jo være en grunn til :)

 

Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja det blir det. Det gjør det ikke til stort mer av et nederlag. Hold deg til tapetkniv når du ikke har kontroll, du. Jeg liker ikke hele barberblad-greien.

 

Godt sagt!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest fittesatananarkikommano

Forjævlig å ikke eie kontroll over følelsene sine. Vet jeg har et ok liv, men når jeg sammenligner meg med menneskene rundt meg blir jeg bare trist og sint. Alt jeg gjør bare går i dass for tia, og jeg får aldri sett de personene rundt meg som jeg bryr meg om og får meg til å føle meg glad. Trodde dagen idag skulle gå bra, men nei. jævla møkkadag, jævla møkkauke

Lenke til kommentar

Huff, familien bare må krangle. Det går ikke. Ikke engang påskenøtter kan stå på uten en eller annen form for høylytt diskusjon. Jada, jeg bidrar sikkert med min del, med satiriske kommentarer osv. I dette øyeblikk skal de se Varg Veum, jeg ga opp å være der, og de krangler (ja, vil velge å kalle det krangling) om hva TV'en skal stå på. ALle har sin mening som de mener er korrekt og ber mer eller mindre resterende om å dra til H* om de mener noe annet. Jauda, dette er da ikke noe nytt :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...