Gjest member-101642 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nede igjen. Helvete. Det blir verre og varer lengre for hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fortiden er død og begravet. Se fremover og oppover. Det er ingen fortid. Det er nåtid og fremtid. Og veien oppover er stengt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ingen fortid. Det er nåtid og fremtid. Og veien oppover er stengt. Veien oppover er åpen, men du ønsker ikke å se den akkurat nå, fordi det betyr at du må begynne å klatre. Det er ubehagelig, og det er greit. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Veien oppover er åpen, men du ønsker ikke å se den akkurat nå, fordi det betyr at du må begynne å klatre. Det er ubehagelig, og det er greit. Det er ikke greit. Og det er ikke vanskelig. Det er umulig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lurer på hvordan det blir å møte pappa igjen. Skal overnatte og greier. Håper det går greit denne gangen. Jeg håper også på at møtet med pappaen din går greit, Ida Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ikke greit. Og det er ikke vanskelig. Det er umulig. Du tar feil. Tilstanden din tillater deg ikke å se løsninger for øyeblikket. Håper at du ønsker å gjøre noe med det etter hvert, da det begynner med et ønske. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg orker fan ikke mer snart. Alt er bare rot inne i hodet mitt og ingenting føles lenger okay. Samme her. Hater det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Depresjon er noe som kommer i bølger. Det er viktig for å kunne komme seg ut av den at man tar positive steg når man føler seg minst ille, for gradvis å få opp humøret. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg orker fan ikke mer snart. Alt er bare rot inne i hodet mitt og ingenting føles lenger okay. Samme her. Hater det. Eckhart tolle @ youtube. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Et par lite konstruktive innlegg er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Stein-Jacob Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har problemer med en utlending på skolen som mobber meg for ingen grunn, har blitt frastjålet busskortet mitt, 350kr og en skolebok av han. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre lenger. Skjønner ikke hvorfor han gidder å gjøre det mot meg når jeg ikke har gjort han en dritt. Jeg har aldri snakka til han en gang, jeg har bare sitti der å tatt imot dritt. nå skal du høre her.. du kan ikke bare sitte og ta imot sånn dritt.. hvis noen plager deg, så er det to ting du kan gjøre... jeg snakker med stor erfaring her, etter og ha vokst opp på østkanten.. enten så må du si ifra til noen som kan få gjort noe med det.. hvem det er kommer jo ann på hvem du kan stole på osv.. eller, det siste og kanskje mest effektive.. bruk nevene for faen.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du tar feil. Tilstanden din tillater deg ikke å se løsninger for øyeblikket. Håper at du ønsker å gjøre noe med det etter hvert, da det begynner med et ønske. Jeg tar ikke feil. For meg er det umulig akkurat nå. Jeg ønsker å gjøre noe med det. Men jeg kan ikke. Depresjon er noe som kommer i bølger. Det er viktig for å kunne komme seg ut av den at man tar positive steg når man føler seg minst ille, for gradvis å få opp humøret. Hvis du snakket delvis til meg: Jeg lider ikke av depresjn. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 *snip* Uansett, valget er ditt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 *snip* Uansett, valget er ditt. Det er det. Men jeg vet ikke hva jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Folk vil vel ikke si at dette er noe å deppe over, men jeg depper nå likevel. Lidl gir opp i Norge, hvor faen skal jeg dra for å få alt det jeg handler på Lidl og som de bare selger der da? Faen, er jeg nødt til å flytte til utlandet for å få gode burgere, eller?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg håper virkelig at du klarer deg da smurfen!? Kan gjerne koke en god kjele med grøt til deg, hvis det hjelper!? Synd at du har det så strevsomt, og jeg skotter etter muligheter for selvdrap bare grunnet all denne empatien, men slike følelser lar seg ikke stoppe. Kan jo så klart hende at vi alle er avhengige av graut!? Da tror jeg vi burde be om en gruppebanning! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Det er det. Men jeg vet ikke hva jeg kunne gjøre. Du får begynne å lete da. Lidl gir opp i Norge, Victory! Endret 14. mars 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hahah, hvis Datasmurf depper over Lidl så må jo han få lov til det, kan jo være sant for alt vi vet! xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvor står det at Lidl gir opp? Da får dere bare ta det nest beste: Europris. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Plutselig ble alt så inn i helvete kjedelig. Til og med gaming på PC-en. Ingenting betyr noe, alt er bare luft. Boring... tror jeg trenger ei dame. Men det kommer sikkert også til å bli kjedelig. Tror jeg har hatt for mange reinkarnasjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg