Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Veien oppover er åpen, men du ønsker ikke å se den akkurat nå, fordi det betyr at du må begynne å klatre. Det er ubehagelig, og det er greit.

Det er ikke greit. Og det er ikke vanskelig. Det er umulig.

Lenke til kommentar
Gjest Stein-Jacob
Har problemer med en utlending på skolen som mobber meg for ingen grunn, har blitt frastjålet busskortet mitt, 350kr og en skolebok av han. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre lenger. Skjønner ikke hvorfor han gidder å gjøre det mot meg når jeg ikke har gjort han en dritt. Jeg har aldri snakka til han en gang, jeg har bare sitti der å tatt imot dritt.

 

nå skal du høre her.. du kan ikke bare sitte og ta imot sånn dritt.. hvis noen plager deg, så er det to ting du kan gjøre...

jeg snakker med stor erfaring her, etter og ha vokst opp på østkanten.. enten så må du si ifra til noen som kan få gjort noe med det.. hvem det er kommer jo ann på hvem du kan stole på osv.. eller, det siste og kanskje mest effektive.. bruk nevene for faen..;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Du tar feil. :)

 

Tilstanden din tillater deg ikke å se løsninger for øyeblikket. Håper at du ønsker å gjøre noe med det etter hvert, da det begynner med et ønske.

Jeg tar ikke feil. For meg er det umulig akkurat nå. Jeg ønsker å gjøre noe med det. Men jeg kan ikke.

 

Depresjon er noe som kommer i bølger. Det er viktig for å kunne komme seg ut av den at man tar positive steg når man føler seg minst ille, for gradvis å få opp humøret.

Hvis du snakket delvis til meg: Jeg lider ikke av depresjn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg håper virkelig at du klarer deg da smurfen!? Kan gjerne koke en god kjele med grøt til deg, hvis det hjelper!? Synd at du har det så strevsomt, og jeg skotter etter muligheter for selvdrap bare grunnet all denne empatien, men slike følelser lar seg ikke stoppe. Kan jo så klart hende at vi alle er avhengige av graut!? Da tror jeg vi burde be om en gruppebanning!

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...