Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest A pill to make you dumb

Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Burde føle. Jeg er en brikke i et spill, og jeg vet ikke om jeg takler akkurat det. Ingen har noen sinne brydd seg om meg. De tenker kun på sine behov og hva som er best for dem.

Jeg vil våkne opp på et helt annet sted. Jeg vil åpne øynene for et nytt liv. Jeg vil starte på nytt. Isolere meg fra det jeg kjenner og husker.

Jeg hater mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Rørende video. Ja. Hjelper den?

Noen som har opplevd at når en person forsvinner, en venn, så har man plutselig ingen å snakke med? Den ene personen var den man kunne snakke med om alt.

Lenke til kommentar
Rørende video. Ja. Hjelper den?

Noen som har opplevd at når en person forsvinner, en venn, så har man plutselig ingen å snakke med? Den ene personen var den man kunne snakke med om alt.

Har opplevd dette når jeg og bestekompissen min brøt kontakten, jeg flytta til en annen by, og da ble det beklagelig mindre og mindre kontakt, og til slutt så var vennskapet lagt i ruiner. :(

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Man har foreldre, men ikke foreldre man kan snakke med.

Man har venner, men ikke venner man kan snakke med.

Alle er opptatt. Og h*n var den eneste som ikke ga inntrykket av at h*n var opptatt, ville snakke om noe annet, eller bare ignorerte meg.

Jeg venter utolmodig.

Lenke til kommentar
At kjæresten min drar klokken 3 inatt. Jeg får ikke sett henne på 13 dager. :(
Jeg har drevet vekk alle som noen gang har funnet på å bry seg om meg. Hver gang noe godt skjer så jager jeg dem på dør. Uansett hvor høyt jeg lydløst skriker i mitt stille sinn så blir de ikke.

Haha! I win! :fun:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...