Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hva kan dere få ut av dette?Jeg hadde likt deg ivartfall ------------------- Jeg synes denne filmen passer inn her filmen taler for seg selv... Se filmen hos Youtube Endret 9. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det der er noe av det fineste jeg har sett. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er en utrolig enkel men sterk film, får en helt spesiell følelse hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Helsike. Hvordan snakker man med en tiåring som nettopp har mistet faren sin? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Helsike. Hvordan snakker man med en tiåring som nettopp har mistet faren sin? Nei, det kan ikke være noen enkel oppgave mann...bare...erm..vær der og ikke si at du er der for vedkommende.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 "Du kan snakke med meg om alt, du vet at du ikke er alene." "Herregud..Herregud.. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg var i din båt." "Del litt av deg selv" "Kom igjen! dette kommer vi oss igjennom!" Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fin film det der Espen Pai. Skal innrømme at den gjorde ikke noe særlig inntrykk på meg før jeg så jenta med "You are not alone" skrevet på hånda, det synes jeg var det beste med hele filmen. Lenke til kommentar
Gjest A pill to make you dumb Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Burde føle. Jeg er en brikke i et spill, og jeg vet ikke om jeg takler akkurat det. Ingen har noen sinne brydd seg om meg. De tenker kun på sine behov og hva som er best for dem. Jeg vil våkne opp på et helt annet sted. Jeg vil åpne øynene for et nytt liv. Jeg vil starte på nytt. Isolere meg fra det jeg kjenner og husker. Jeg hater mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Utrolig fin film Espen Pai, ble spesielt rørt da jeg så "Hold Hands" , men den lille hånda å den store. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fin film det der Espen Pai. Skal innrømme at den gjorde ikke noe særlig inntrykk på meg før jeg så jenta med "You are not alone" skrevet på hånda, det synes jeg var det beste med hele filmen. "Let go" åpnet øynene mine. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Rørende video. Ja. Hjelper den? Noen som har opplevd at når en person forsvinner, en venn, så har man plutselig ingen å snakke med? Den ene personen var den man kunne snakke med om alt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Rørende video. Ja. Hjelper den? Noen som har opplevd at når en person forsvinner, en venn, så har man plutselig ingen å snakke med? Den ene personen var den man kunne snakke med om alt. Har opplevd dette når jeg og bestekompissen min brøt kontakten, jeg flytta til en annen by, og da ble det beklagelig mindre og mindre kontakt, og til slutt så var vennskapet lagt i ruiner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Rørende video. Ja. Hjelper den? Noen som har opplevd at når en person forsvinner, en venn, så har man plutselig ingen å snakke med? Den ene personen var den man kunne snakke med om alt. Ja dessverre. Man føler seg så ensom, så forlatt ennå man har foreldre rundt en som er glad i en. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Man har foreldre, men ikke foreldre man kan snakke med. Man har venner, men ikke venner man kan snakke med. Alle er opptatt. Og h*n var den eneste som ikke ga inntrykket av at h*n var opptatt, ville snakke om noe annet, eller bare ignorerte meg. Jeg venter utolmodig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 At kjæresten min drar klokken 3 inatt. Jeg får ikke sett henne på 13 dager. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 At kjæresten min drar klokken 3 inatt. Jeg får ikke sett henne på 13 dager. Jeg syntes ikke at sånt har så mye her å gjøre, egentlig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vell, finnes ingen "La oss være triste" tråd, så tenkte det var like godt å slenge den opp her. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ta det i kjærlighetstråden. For et luksussproblem. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Okey.. Beklager isåfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) At kjæresten min drar klokken 3 inatt. Jeg får ikke sett henne på 13 dager. Jeg har drevet vekk alle som noen gang har funnet på å bry seg om meg. Hver gang noe godt skjer så jager jeg dem på dør. Uansett hvor høyt jeg lydløst skriker i mitt stille sinn så blir de ikke. Haha! I win! Endret 11. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg