Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Det skal sies at jeg aldri har sagt noe stygt til dem, de tror vel bare at de er mye smartere bare fordi de er eldre enn meg.

På tide å ta et lite opprør. Si ifra til dem, få deg til å føle deg bra over at idag (den dagen du gjør det) gjorde du deg selv en god gjerning og lettet på trykket. Så kan du feire :fun:

Nå skal det sies at det er slik jeg (som ung og dum) ville løst det på. Kortvarig glede, men et vennskap med dem er bare å glemme og utifra det du har sagt ser det ikke ut til å være det første du får oppleve.

 

Huff, føler at alle er så perfekte enda. Klarer ikke overtale meg selv over at alle har mangler. Og de jeg ser har "mangler", tar det igjen på andre områder og er tilnærmet perfekte :roll: . Selvbedrag? Ja takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Move on, bli en erfaring rikere og voks på det.

Jeg tar et siste opprør, og beklager for det som har skjedd. Da er jeg ferdig med det, og da blir jeg kanskjekvitt noen av "demonene" mine. ... Når du går gjennom helvete, bare forsett å gå. En eller gang må det ta slutt. Og hvis hun er kommet videre, er det min tur til å gå videre...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_guess who_*
Noen ganger skulle jeg ønske at de bare slo meg ned og brakk alle beina i kroppen min. Så var det over. Så slapp jeg å være redd mer.

Hva er du egentlig redd for? :hm:

Et typisk Alastor-spørsmål. :wee:

_______

 

Det virker som om ting blir "verre". Negative ting sagt om meg sårer ikke lengre. De sårer litt, men ikke som før. Nå tar jeg dem til meg. Jeg tror på dem. De bekrefter bare det jeg selv vet og tror. Og motbeviser det noen prøver å innbille meg.

Lenke til kommentar
Gjest Still breathing

Hver gang han blir stille en dag blir jeg redd for å ha mistet ham. Jeg har ikke vært så redd for å miste noen på lenge. Jeg trenger ham. Jeg er så redd for ham, og jeg er så glad i ham. Han sier han bryr seg om meg, og er glad i meg, han sitter oppe med meg når jeg er deprimert, han sitter og trøster meg. Han forstår. Jeg kan ikke kreve mer. Og jeg tror ham. Jeg tror at han bryr seg, etter så kort tid som vi har kjent hverandre. Det har kun skjedd med to mennesker i livet mitt. Alle andre har måttet bruke tid på å få meg til å tro dem i det hele tatt, men første gangen han sa at han var glad i meg så kjente jeg det i meg at han mente det. Det varmet. Han skal komme og besøke meg, og hvis ikke skal jeg besøke ham. Jeg gleder meg. Hjernen min liker ikke at jeg gleder meg, den prøver å hindre meg. Den skal ikke få ødelegge dette. De idiotiske depresjonene skal ikke få ødelegge "oss". Ikke hvis det ikke er for sent enda. Jeg har lov til å glede meg. Jeg er verdt noe. Jeg skulle bare ønske jeg var sikker nok på meg selv til å ikke få litt vondt inni meg når han ikke svarer på meldinger jeg sendte i dag tidlig enda, og når jeg har sendt ørten meldinger til ham, så føler jeg bare at jeg trenger meg på, og jeg vil ikke det heller. Jeg er bare så glad i ham. Åh gud, det gör så ont at nåt så nära kan va så langt bort. Og der avslørte jeg egentlig meg selv.

 

There is a secret that we keep

I won't sleep if you won't sleep

Because tonight may be the last chance we'll be given

We are compelled to do what we must do

We are compelled to do what we have been forbidden

Lenke til kommentar
Gjest Neveragain

jeg begynner å bli lei av dette nå, sitter hjemme alene nok en helg.....kanskje ikke så rart, ettersom jeg knapt sier et ord til folk uansett. Det er så irriterende å ha sosial fobi og ikke klare å si det jeg vil si :hm:

 

jeg må gjøre noe med det...

men det blir aldri noe mer enn tanken.

Lenke til kommentar
Hver gang han blir stille en dag blir jeg redd for å ha mistet ham. Jeg har ikke vært så redd for å miste noen på lenge. Jeg trenger ham. Jeg er så redd for ham, og jeg er så glad i ham. Han sier han bryr seg om meg, og er glad i meg, han sitter oppe med meg når jeg er deprimert, han sitter og trøster meg. Han forstår. Jeg kan ikke kreve mer. Og jeg tror ham. Jeg tror at han bryr seg, etter så kort tid som vi har kjent hverandre. Det har kun skjedd med to mennesker i livet mitt. Alle andre har måttet bruke tid på å få meg til å tro dem i det hele tatt, men første gangen han sa at han var glad i meg så kjente jeg det i meg at han mente det. Det varmet. Han skal komme og besøke meg, og hvis ikke skal jeg besøke ham. Jeg gleder meg. Hjernen min liker ikke at jeg gleder meg, den prøver å hindre meg. Den skal ikke få ødelegge dette. De idiotiske depresjonene skal ikke få ødelegge "oss". Ikke hvis det ikke er for sent enda. Jeg har lov til å glede meg. Jeg er verdt noe. Jeg skulle bare ønske jeg var sikker nok på meg selv til å ikke få litt vondt inni meg når han ikke svarer på meldinger jeg sendte i dag tidlig enda, og når jeg har sendt ørten meldinger til ham, så føler jeg bare at jeg trenger meg på, og jeg vil ikke det heller. Jeg er bare så glad i ham. Åh gud, det gör så ont at nåt så nära kan va så langt bort. Og der avslørte jeg egentlig meg selv.

 

There is a secret that we keep

I won't sleep if you won't sleep

Because tonight may be the last chance we'll be given

We are compelled to do what we must do

We are compelled to do what we have been forbidden

Du.. prøv å tenk at han sikkert har mistet/glemt mobilen... Ikke alltid at alt er "det verste" vet du... Det har jeg brent meg på å tro mange ganger, og så viser det seg at det har en naturlig forklaring og at jeg har hatt det vondt og engstet meg uten grunn..

Lenke til kommentar

@SpecialForce: Folk har en tendens til å se det på deg hvis du går rundt med innstillingen: «Ingen vil snakke med meg.» Det er klart ingen er interessert i oppholde seg i nærheten av en slik holdning. Som i så mange andre tilfeller: Det er ikke deg det er noe galt med, men holdningen din. Gjør noe med det.

Lenke til kommentar
jeg sier meg uenig, han har jo prøvd å ta kontakt med folk, men de legger på. Tror det ligger andre ting til gruns her..

 

men tilbake til SF.

Utstråling; man prøver uten egentlig å prøve, kan man si. Kan være jeg tar feil, selv om jeg ikke tror det. :)

 

Nok tredjeperson, du kan jo få snakke for deg selv, SpecialForce. :D

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke sikkert at han viser den holdningen forran sine venner da! :) man kan godt føle seg ensom uten å gi inntrykk av det til andre.

Noe sier meg likevel at det ikke er tilfelle. :)

Noe sier meg at jeg selv ikke går rundt å viser den holdningen.

Jeg spør folk all teh time om de vil bli med meg hjem/omvendt, men får ofte de samme gamle unnskyldningene om at de skal gjøre lekser/øve som i 4/5 av tilfellene er bullshit.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

SpecialForce, vil bare si at du kan ha venner selv om de ikke vil ha deg med hjem. Hvis du spør dem på en hverdag så kan det jo være de faktisk skal øve/gjøre lekser! Jeg gidder nesten aldri ta med meg noen hjem på en hverdag, rett og slett fordi jeg vil være i fred etter en slitsom skoledag. Fredag, lørdag og søndag er annerledes though, spør heller vennene dine da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...