Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en dokumentar på nrk i natt om han svenske narkomanen som ble nykter i 10 år gikk påen smell og nykter igjen for så og gå på en smell og til slutt dø dokumentaren fulgte han gjennom mange år.. Var ganske lærerikt å se på den. Mange ser jo på narkomaner som totalt idioter, men han her lærte jeg mye av.

Som han selv sa: livet må bestå av mer enn jobbe sove og spise. Klarer ikke dele hva jeg lærte eller forklare innholdet. Men den var faktisk en tankevekker på mange måter!

Lenke til kommentar

[Whine]

Why! Koffor har ikkje eg mer utadventsfaktor?!

Diggeste damen (digget hu i evigheter=P) spør om eg vil være med på 18-års bursdag (/me 17 år) til en hun kjenner. Og eg får ikkje dradd meg selv med! Arr. /me taper.

[/Whine]

-Jar :cry:

EDIT: *Skrike* * Slå hodet i veggen* :(

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
[Whine]

Diggeste damen (digget hu i evigheter=P) spør om eg vil være med på 18-års bursdag (/me 17 år) til en hun kjenner. Og eg får ikkje dradd meg selv med! Arr. /me taper.

[/Whine]

En gang må du si "ja"... Og når du blir eldre og ser tilbake på dette, så kommer du sannsynligvis til å angre på at du ikke gjorde det tidligere. Så gå for det nå med en gang. Det er mitt råd. Er jo ikke sikkert at det kommer til å funke, men da sitter du ihverfall igjen med masse erfaring som vil gjøre at du klarer deg bedre neste gang.

Når er denne festen? For sent å ombestemme seg?

Lenke til kommentar
I morgen - ennå 10 timer å tenke på.

-Jar

Vært på fest før, da? Hvis du liker henne, og hun faktisk spurte deg om du ville være med, så syns jeg at du burde snakke med henne i morra og spørre om det går greit at du er med allikevel.

I morgen? Gjør det nå med en gang asap. Du kan ikke finne på å la slike sjangser gå fra deg! Seriøst send sms nå med en gang. Du får jo et kraftig signal fra henne når hun ber deg med slik. Mann deg skikkelig opp og gå for det! Samme hvordan det går der og da så kommer du bra ut av det på en eller annen måte. Om du ikke går så taper du uansett.

Om det er for sent å bli med, så be henne ut, avtal en dag de nermeste dagene.. Du er drit heldig som får en slik mulighet, og du kan bare ikke finne på la den gå fra deg!

Lykke til

Lenke til kommentar
[Whine]

[/Whine]

Kom igjen, bli med :)

Det blir gøøøy!

Lenke til kommentar
[Whine]

[/Whine]

EDIT: *Skrike* * Slå hodet i veggen*  :(

Kom igjen, bli med :)

Det blir gøøøy!

Eg gikk! Faktisk litt morsomt. En opplevelse.

Det lukter røyk av håret mitt *har mye hår*

-Jar :yes:

Lenke til kommentar

Så bra da :thumbup: Hvordan gikk det da? Med tanke på henne? Smi mens jærnet er varmt nå og be henne ut ;)

Lite depping fra min front i det siste så slenger ut en klage:

I dag ringte eksen min som jeg ikke har snakka med på lenge hun lurte på en ting og det hele endte med at vi snakket 2t i tlf, var kjempe koselig. Da samtalen kom mot slutten sa hun at jeg ikke måtte sende henne mld eller ringe pga nye typen ikke tålte det generellt og hater meg... Da forklarte jeg henne hvor latterlig det er og at en slik pshycopat ikke kan få lov å styre henne når hun helt uskyldig har kontakt med meg.. Videre sa hun(tror hun ikke ville inrømme at det var pga hennes type hun sa som hun gjorde) at hun også selv syntes det var best å ikke ha noe kontakt og at det var litt pga han..

Jeg skjønner jo på en måte at han ikke liker det, men får være måte på. Var ikke snakk om annet enn å fortsatt ha kontakten, men hun ville ikke ha sms eller noe for hun var redd han skulle se det..

Syntes det hele var ganske sårende å høre.. men lite å få gjort.. ikke at det betyr allverdens ting men dog. Finnes ikke noen tanker for min del at det skal bli noe, er bare koselig å holde en viss kontakt. Hun hørte på meg at jeg ble litt lei meg og sa det og spurte om jeg savnet henne. Da svarte jeg at jeg savner alle mennesker jeg på en eller måte setter pris på. Hun sa ikke noe på det og virket bare som hun ville legge på.. Endte med at jeg gråt litt for meg selv og var lei meg et par timer, men men over nå, ikke noe å henge seg opp i...

Lenke til kommentar
Kjempebra!  :yes:

Hva sa jenta da?

Neeei - vel.. hva sa hu da..

noe som..

"Hey - du kom!! *klem*"

Og det var det?-- Virket i hvert fall glad, men fikk følelsen av at det bare var noe "Hey kompis!"

Men det var kanskje pga. av settingen? :hmm:

Men eg drikkar ikkje å greier da.. det var en sosial gjeng - det må eg si=P

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...