Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg funnet ut av problemene mine så fort :roll: Kanskje det er derfor jeg seriøst tenker på psykolog...

Har mange lang større problemer, men de skal ikke komme ut på forumet, vil ikke bli gjenkjent.

Gjestefunksjon.

@ Heilage: Det ordner seg, ønsker henne god bedring på dine vegner :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Fikk vite av en kamerat at hele gjengen hadde snakka om hvor tøffel jeg var fordi jeg så på Naruto for å smiske med ei jente. Sannheten er at da de maste om det så hadde jeg ikke tid. Nå har jeg det. Og hadde jeg begynt å se på det når de sa det så hadde jeg visst ikke vært tøffel :dontgetit:

Så skulle jeg gi penger til en av dem. Han var hos en annen kamerat så jeg dro dit og gav han dem. Så spurte jeg om hvorfor han var der og ikke hjemme. "Det er lan" Fint at noen forteller meg det da... Kose seg med at jenta kommer hjem om bare 15 timer :cool:

Lenke til kommentar
Fikk vite av en kamerat at hele gjengen hadde snakka om hvor tøffel jeg var fordi jeg så på Naruto for å smiske med ei jente. Sannheten er at da de maste om det så hadde jeg ikke tid. Nå har jeg det. Og hadde jeg begynt å se på det når de sa det så hadde jeg visst ikke vært tøffel :dontgetit:

Så skulle jeg gi penger til en av dem. Han var hos en annen kamerat så jeg dro dit og gav han dem. Så spurte jeg om hvorfor han var der og ikke hjemme. "Det er lan" Fint at noen forteller meg det da... Kose seg med at jenta kommer hjem om bare 15 timer :cool:

hehe, mulig det er slemt eller no å le, men de kameratane dine hørtes utrooolig barnslige ut, og som aldri har vært sammen med ei jente.. bare å gi f*** : )

Lenke til kommentar
hehe, mulig det er slemt eller no å le, men de kameratane dine hørtes utrooolig barnslige ut, og som aldri har vært sammen med ei jente.. bare å gi f*** : )

Hva faen?? Kjenner du dem? :p De er gode kamerater som ikke har svikta meg selv om dem har svikta meg så dette skylder jeg dem. Bare følte for å bidra litt i deppetråden ;) Men nå har jeg nytt bidrag... Jeg får ikke sove =/ Kan det være fordi senga mi er ryddig for første gang på 2 måneder (altså så lenge jeg har bodd her)

Lenke til kommentar
Gode kamerater som ikke har svikta deg selv om de har sviktet deg? Jaja...

Krever vi perfekt bruk av ord 10 på 4 om morran også nå? Jøss... Jeg trodde jeg sovna 3 :dontgetit:

Anyhow... De har ikke svikta meg når jeg har svikta dem. Men så har jeg skjerpa meg nå og NÅ svikter dem :new_woot: (woho er bare fordi setninga ble riktig)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ikke ta lett på depresjon (er vel ingen som har det som gjør det kanskje). Lær heller mere om det.

Depresjon

Helt enig, og samtidig vil jeg si at noen forveksler litt for lettvint en ekte depresjon med en tilstand av litt tristhet. Jeg mener at den siste er et utmerket utgangspunkt til å endre tilstanden, forutsatt at man er litt klar over dette og da ikke overdriver alvorlighetsgraden. Jeg tror til og med at noen kan finne på å forveksle kjedsomhet med depresjon.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det har vært en mørk periode den siste tiden. Jeg har ikke fungert verken sosialt eller på skolen. Den samme gamle følelsen av å være verdens største taper er tilbake. Lurer på om forholdet mellom meg og dama tar slutt snart også, men det gjør jeg hver gang jeg har sånne perioder.

Noen er flink til å spille fotball, andre er et sant talent bak kameraet - jeg er derimot ingenting.

Faen, dette suger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...