Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det hjelper vel heller ikke at du har bilde av en særdeles optimistisk lege i avataren? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det hjelper vel heller ikke at du har bilde av en særdeles optimistisk lege i avataren? House ville skjelt henne ut og funnet kuren. Som alltid. Endret 20. februar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hadde jeg funnet ut av problemene mine så fort Kanskje det er derfor jeg seriøst tenker på psykolog... Har mange lang større problemer, men de skal ikke komme ut på forumet, vil ikke bli gjenkjent. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hadde jeg funnet ut av problemene mine så fort Kanskje det er derfor jeg seriøst tenker på psykolog... Har mange lang større problemer, men de skal ikke komme ut på forumet, vil ikke bli gjenkjent. Gjestefunksjon. @ Heilage: Det ordner seg, ønsker henne god bedring på dine vegner Endret 21. februar 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Gjest Guest_PT_* Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg skulle ønske noen så hvor jævlig jeg har det. Hvor mye jeg har lyst til å bare dø istedenfor å måtte spise tabletter for å være i stand til å gå ut døra. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fikk vite av en kamerat at hele gjengen hadde snakka om hvor tøffel jeg var fordi jeg så på Naruto for å smiske med ei jente. Sannheten er at da de maste om det så hadde jeg ikke tid. Nå har jeg det. Og hadde jeg begynt å se på det når de sa det så hadde jeg visst ikke vært tøffel Så skulle jeg gi penger til en av dem. Han var hos en annen kamerat så jeg dro dit og gav han dem. Så spurte jeg om hvorfor han var der og ikke hjemme. "Det er lan" Fint at noen forteller meg det da... Kose seg med at jenta kommer hjem om bare 15 timer Lenke til kommentar
holty Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fikk vite av en kamerat at hele gjengen hadde snakka om hvor tøffel jeg var fordi jeg så på Naruto for å smiske med ei jente. Sannheten er at da de maste om det så hadde jeg ikke tid. Nå har jeg det. Og hadde jeg begynt å se på det når de sa det så hadde jeg visst ikke vært tøffel Så skulle jeg gi penger til en av dem. Han var hos en annen kamerat så jeg dro dit og gav han dem. Så spurte jeg om hvorfor han var der og ikke hjemme. "Det er lan" Fint at noen forteller meg det da... Kose seg med at jenta kommer hjem om bare 15 timer hehe, mulig det er slemt eller no å le, men de kameratane dine hørtes utrooolig barnslige ut, og som aldri har vært sammen med ei jente.. bare å gi f*** : ) Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hehe, mulig det er slemt eller no å le, men de kameratane dine hørtes utrooolig barnslige ut, og som aldri har vært sammen med ei jente.. bare å gi f*** : ) Hva faen?? Kjenner du dem? De er gode kamerater som ikke har svikta meg selv om dem har svikta meg så dette skylder jeg dem. Bare følte for å bidra litt i deppetråden Men nå har jeg nytt bidrag... Jeg får ikke sove =/ Kan det være fordi senga mi er ryddig for første gang på 2 måneder (altså så lenge jeg har bodd her) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gode kamerater som ikke har svikta deg selv om de har sviktet deg? Jaja... Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gode kamerater som ikke har svikta deg selv om de har sviktet deg? Jaja... Krever vi perfekt bruk av ord 10 på 4 om morran også nå? Jøss... Jeg trodde jeg sovna 3 Anyhow... De har ikke svikta meg når jeg har svikta dem. Men så har jeg skjerpa meg nå og NÅ svikter dem (woho er bare fordi setninga ble riktig) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mamma skulle egentlig skrives ut fra sykehuset i går, men ser ut til at hun forblir der ihvertfall til i morgen. Men mest sannsynlig blir hun der lengre. Hun hadde MR i dag og. Er litt usikker på hva jeg skal tenke om dette... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg skulle ønske noen så hvor jævlig jeg har det. Hvor mye jeg har lyst til å bare dø istedenfor å måtte spise tabletter for å være i stand til å gå ut døra. Du vet jeg bryr meg om deg og alltid er her for deg...husk det! Ikke gi opp..gi aldri opp. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg skulle ønske noen så hvor jævlig jeg har det. Hvor mye jeg har lyst til å bare dø istedenfor å måtte spise tabletter for å være i stand til å gå ut døra. Du vet jeg bryr meg om deg og alltid er her for deg...husk det! Ikke gi opp..gi aldri opp. <3 Skal ikke gi opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har følt meg slapp hele vinterferien. Har sikkert fått kyssesyka eller noe i den duren. Jaja, håper en tur på fjellet kurerer det. Lenke til kommentar
tygger Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke ta lett på depresjon (er vel ingen som har det som gjør det kanskje). Lær heller mere om det. Depresjon Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Huff. Jeg kjenner meg så "giddalaus" for tiden... Og så savner jeg de gode tidene jeg hadde med eksen min. Ble slutt for tre uker siden nå, og jeg skulle ønske ting ble annerledes. Er redd det blir lenge til jeg får oppleve en slik lykke igjen =/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ikke ta lett på depresjon (er vel ingen som har det som gjør det kanskje). Lær heller mere om det. Depresjon Helt enig, og samtidig vil jeg si at noen forveksler litt for lettvint en ekte depresjon med en tilstand av litt tristhet. Jeg mener at den siste er et utmerket utgangspunkt til å endre tilstanden, forutsatt at man er litt klar over dette og da ikke overdriver alvorlighetsgraden. Jeg tror til og med at noen kan finne på å forveksle kjedsomhet med depresjon. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det har vært en mørk periode den siste tiden. Jeg har ikke fungert verken sosialt eller på skolen. Den samme gamle følelsen av å være verdens største taper er tilbake. Lurer på om forholdet mellom meg og dama tar slutt snart også, men det gjør jeg hver gang jeg har sånne perioder. Noen er flink til å spille fotball, andre er et sant talent bak kameraet - jeg er derimot ingenting. Faen, dette suger. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 TheGnome: Sliter ofte med den samme fölelsen. Det er ikke morsomt i det hele tatt. *Klemme* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Samme her, Gnom og Sidious. Fotballaget ble jeg mobbet ut av, men jeg prøver å få til kameraet da. Selv om jeg suger. *gruppeklem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg