Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg synes personlig at forholdet vårt er kjedelig å tørt, Og det sa jeg til henne i går, Alt jeg får ti svar er "hva er tørt å kjedelig", "FORHOLDET" sier jeg. Så sier hun ikke mer, kun "natta" Jeg blir mer å mer fustret om dagene :( det er oxo mye kranglig om dagen. :thumbdown:

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje dere burde prøve å ta dere mer tid til hverandre?

Jeg har nevt det til henne, hun var enig i det :)

Så vi får nu se hvordan det går, Selv om jeg har en stygg følelse om at det

tar slutt snart :cry:

Hvis det er sånn at dere har et barn, så syns jeg du skal prøve litt ekstra hardt for å få forholdet til å fungere.

Håper det ordner seg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg synes personlig at forholdet vårt er kjedelig å tørt, Og det sa jeg til henne i går, Alt jeg får ti svar er "hva er tørt å kjedelig", "FORHOLDET" sier jeg. Så sier hun ikke mer, kun "natta" Jeg blir mer å mer fustret om dagene :( det er oxo mye kranglig om dagen. :thumbdown:

Hun høres ut som meg. :dontgetit:

Får håpe det ordner seg til det beste for dere begge.

Lenke til kommentar
synd når byrokratiet skal forhindre noe som er utvikling for samfunnet.

Hva var hobbyen din?

DJ innen minimal/melodiøs/drivende techno.

og det må du ha arbeidstillatelse for?

Han trengte mer penger for å kjøpe resten av utstyret

du kan heller ikke bli DJ uten plater :/ men jeg har rundt 10-15 nå. så jeg kan iaff øve (så lenge jeg har spillern til kompisen min hjemme her). Jeg blir sikkert lei av de låtene etterhvert, men fuck it. som sagt, jeg orker ikke å tenke på det nå. Jeg tar det som det kommer, og frem til da skal jeg leve som jeg gjorde før.

*dansetil*

Lenke til kommentar
Engelsk tentamen i morra :cry::no:

skikkelig grunn til og deppe deg ja,, :roll:

Hadde alle tentamenen mine denne uka jeg,

Fransk-mandag

Norsk-Tirsdag

Systemutvikling-Onsdag

Nynorsk-Torsdag

Engelsk-Fredag

Men samma. Ting begynner og bli litt bedre hjemme nå :) Noe som jeg blir skikkelig glad for!

Lenke til kommentar

huff sitter hele uka lang alene på en hybel på en plass der jeg ikke kjenner noen...

det kjipe er at jeg er så sjenert at jeg rett og slett ikke tørr å bli kjent med noen der..

grunnen til at jeg bor der er fordi jeg går på skole der så jeg flytter jo hjem til sommeren da....

er litt opp og ned, av og til er det ganske ille der jeg sitter ensom og har minne deppe perioder...

disse deppe periodene mine kommer av og til helt uten grunn, aner ikke hvorfor

da sitter jeg bare der å er sur å lei :thumbdown:

men akkuratt nå for tiden går det egentlig greit nok..

sitter der for meg selv å hygger med med et prosjekt som går ut på å lage en forsterker

fikk delene til den i forige uke :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...