xanth0s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg synes personlig at forholdet vårt er kjedelig å tørt, Og det sa jeg til henne i går, Alt jeg får ti svar er "hva er tørt å kjedelig", "FORHOLDET" sier jeg. Så sier hun ikke mer, kun "natta" Jeg blir mer å mer fustret om dagene det er oxo mye kranglig om dagen. Endret 21. april 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje dere burde prøve å ta dere mer tid til hverandre? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) *** Moderatoredit: Usakeligheter fjernet *** Endret 21. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje dere burde prøve å ta dere mer tid til hverandre? Jeg har nevt det til henne, hun var enig i det Så vi får nu se hvordan det går, Selv om jeg har en stygg følelse om at det tar slutt snart Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Håper det ordner seg, xanth0s Lenke til kommentar
Vain Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje dere burde prøve å ta dere mer tid til hverandre? Jeg har nevt det til henne, hun var enig i det Så vi får nu se hvordan det går, Selv om jeg har en stygg følelse om at det tar slutt snart Hvis det er sånn at dere har et barn, så syns jeg du skal prøve litt ekstra hardt for å få forholdet til å fungere. Håper det ordner seg. Lykke til. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 synd når byrokratiet skal forhindre noe som er utvikling for samfunnet.Hva var hobbyen din? DJ innen minimal/melodiøs/drivende techno. og det må du ha arbeidstillatelse for? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg synes personlig at forholdet vårt er kjedelig å tørt, Og det sa jeg til henne i går, Alt jeg får ti svar er "hva er tørt å kjedelig", "FORHOLDET" sier jeg. Så sier hun ikke mer, kun "natta" Jeg blir mer å mer fustret om dagene det er oxo mye kranglig om dagen. Hun høres ut som meg. Får håpe det ordner seg til det beste for dere begge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 synd når byrokratiet skal forhindre noe som er utvikling for samfunnet.Hva var hobbyen din? DJ innen minimal/melodiøs/drivende techno. og det må du ha arbeidstillatelse for? Han trengte mer penger for å kjøpe resten av utstyret Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Takk Takk Skal prøves alt for at det skal gå *tenke positivt* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 synd når byrokratiet skal forhindre noe som er utvikling for samfunnet.Hva var hobbyen din? DJ innen minimal/melodiøs/drivende techno. og det må du ha arbeidstillatelse for? Han trengte mer penger for å kjøpe resten av utstyret du kan heller ikke bli DJ uten plater :/ men jeg har rundt 10-15 nå. så jeg kan iaff øve (så lenge jeg har spillern til kompisen min hjemme her). Jeg blir sikkert lei av de låtene etterhvert, men fuck it. som sagt, jeg orker ikke å tenke på det nå. Jeg tar det som det kommer, og frem til da skal jeg leve som jeg gjorde før. *dansetil* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du får jobbe litt svart Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du får jobbe litt svart "En deilig og koselig ung mann i 20 åra tilbyr erotiske tjenester. BILLIG! Ta kontakt for mer info" Kan se for meg anonse i VG Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 I'd hit it. Jeg krysser fingre og tær for deg, MrLeftfield. Det ordner seg nok. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Engelsk tentamen i morra Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Engelsk tentamen i morra skikkelig grunn til og deppe deg ja,, Hadde alle tentamenen mine denne uka jeg, Fransk-mandag Norsk-Tirsdag Systemutvikling-Onsdag Nynorsk-Torsdag Engelsk-Fredag Men samma. Ting begynner og bli litt bedre hjemme nå Noe som jeg blir skikkelig glad for! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Flott, Huzzla! Føler meg egentlig ganske bra for tiden. Har vært noen perioder dette året som har vært utrolig kjipe. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Faktisk hatt en noelunde brukende dag idag, har faktisk gått 3-4 dager uten å ha vært langt nede i mørket. Det er kanskje ikke så lenge, men mye bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 huff sitter hele uka lang alene på en hybel på en plass der jeg ikke kjenner noen... det kjipe er at jeg er så sjenert at jeg rett og slett ikke tørr å bli kjent med noen der.. grunnen til at jeg bor der er fordi jeg går på skole der så jeg flytter jo hjem til sommeren da.... er litt opp og ned, av og til er det ganske ille der jeg sitter ensom og har minne deppe perioder... disse deppe periodene mine kommer av og til helt uten grunn, aner ikke hvorfor da sitter jeg bare der å er sur å lei men akkuratt nå for tiden går det egentlig greit nok.. sitter der for meg selv å hygger med med et prosjekt som går ut på å lage en forsterker fikk delene til den i forige uke :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg