Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

For meg høres det ut som om dere har veldig forskjellige grenser når det gjelder hva som er greit og hva som ikke er greit. Hun synes ikke dette er utroskap, og ser derfor ikke hva du mener. Det er litt av et dilemma, dette. Hun synes kanskje at du prøver å holde henne tilbake? Kanskje hun synes det er litt tøft å få unge i tidlig alder (jeg tolker det slik, men det er godt mulig dere er godt voksne begge to). Hun trenger kanskje å få ut ting fra systemet, få rast fra seg litt. Tipper dette er langt i fra det du har lyst til å høre.. men hun er egentlig ikke utro, og det er deg hun kommer hjem til om kvelden. Så lenge du er 100% sikker på at det er deg hun vil ha.. hva mer kan du be om? Ja, hun flørter med andre gutter, men hva sitter de igjen med? Ingenting. Hva sitter du igjen med? En kjæreste som kommer hjem til deg om kvelden, en mor til barnet ditt. Det er synd at hun ikke kan respektere følelsene og grensene dine (de er jo ikke regelrett urimelige, så hun burde jo klare å styre seg), men tenk godt over hva du egentlig sitter igjen med summa summarium.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du trenger jo ikke være russ på en måte da, du trenger ikke gå klær, trenger ikke provosere. Hvis du ikke gjør det så har ingen noen som helst grunn til å ta deg, og hvis de de gjør det så hadde eg anmeldt dem på flekken og ihvertfall sørget for at de fikk følger for tingene de gjorde.

(dette blir dog litt vanskelig i din situasjon da du som du selv sier har irritert dem litt.... jaja, du skal høste som du sår?)

hehe, har irrtert dem siden jeg gjør jobben min. Jeg lar ikke folk som er slappe komme unna, har de satt seg til et verv eller med i noe så må de gjennomføre. Har også kastet ut en del elever av faget.

de som absolutt skal ta meg har jeg egentlig ikke gjort noe mot

Lenke til kommentar
for svak til det :blush:

ps! kanke slå til jenter heller ;)

ts ts, muskler har egentlig ikke noe og si når en skal slåss, gjelder bare og treffe på de riktige stedene. PM meg hvis du vil vite mer ;)

Er langt nede nå for tiden, foreldrene mine maser hele tiden, og jeg tror det snart blit skillsmisse her i huset. Mutter sover på loftet, og fatter sover nede, de har gjort sånn lenge nå :(

Og når de er slitne og sure så lar dem det alltid gå utover meg. Har så lyst til å flytte ut, bo for meg selv, orker ikke dette mer.. Like før jeg bukker under.. :(

Lenke til kommentar
Edit for Volcov: Ja, jeg er "negativ", men det finnes forskjell på å være negativ og realistisk.

Jo, men jeg synes fortsatt du kan være litt mer positiv, din pøkk. ^^

Med tanke på neste år, så skal jeg se å få dratt deg ut. Ikke fa** om du skal sitte hjemme da nei!! :nei: Får du deg dame, skal jeg spandere den isen på dere.

Du kan klippe gressplenen hos meg hele sommern, 20 kroner hver gang + en øl.

Men fra spøk til gimpsuit, det kommer til å gå bra. Du har ikke noe å grue deg til, du kommer til å få lov til å jobbe uansett. :w00t: Alt kommer til å ordne seg! :thumbup:

Lenke til kommentar

måtte dele noe frustrasjon....jobber biip av meg for et prosjekt. Har alt stoffet, men når jeg ber faren min om hjelp så er det å vente hele tiden. Når jeg får en 3er i matte eller noe går galt så er det moralpreken, og at vi må jobbe sammen osv osv....hmmm...sist jeg sjekket er det han jeg nesten alltid må vente på

Lenke til kommentar

gjorde det. Funket.

Kort tid etterpå kom to nye bomber, eller 4 faktisk.

livet er herlig ;)

Hun jeg likte, vel hun hadde sagt ifra til vennina mi at hun ikke likte meg på den måten. Dette skulle visst skjedd for en tid siden. Takk så meget for den infoen...for det hadde vennina mi glemt å si til meg.

I dag så ringte jeg jenta, og spurte hvorfor det var så vanskelig å få svar, for det var jeg nokså lei av. Fikk endelig svar da.

Synd jeg ikke ofrer noen av de to særlig mye tillit etter det.

Skal jeg ha noen som venner eller mer, så må jeg kunne vite at de er til å stole på. *two down, two to go*

hun andre jeg likte sender aldri melding, er uvanlig uinteressert i meg nesten. tar sjelden kontakt andre steder, og gjør det vanskelig å møtes. (hmm, hvorfor har jeg ikke droppet henne før egentlig :ermm: ) i dag fikk jeg nok, slettet henne og.

4. person er en som sier hun er bestevennen min. Me don't like. Ikke kontakt, ikke svar, ikke noe interesse fra henne...og listen blir lengre...nr slettet.

min aller aller beste venn sitt tips; skaff deg en hobby :p

....merker en ekkel følelse...hatt den før, og den lover ikke bra...legger meg før noe galt skjer :(

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Edit for Volcov: Ja, jeg er "negativ", men det finnes forskjell på å være negativ og realistisk.

Jo, men jeg synes fortsatt du kan være litt mer positiv, din pøkk. ^^

Med tanke på neste år, så skal jeg se å få dratt deg ut. Ikke fa** om du skal sitte hjemme da nei!! :nei: Får du deg dame, skal jeg spandere den isen på dere.

Du kan klippe gressplenen hos meg hele sommern, 20 kroner hver gang + en øl.

Men fra spøk til gimpsuit, det kommer til å gå bra. Du har ikke noe å grue deg til, du kommer til å få lov til å jobbe uansett. :w00t: Alt kommer til å ordne seg! :thumbup:

*spanke* :D *tafsepå*

Lenke til kommentar
gjorde det. Funket.

Kort tid etterpå kom to nye bomber, eller 4 faktisk.

livet er herlig ;)

Hun jeg likte, vel hun hadde sagt ifra til vennina mi at hun ikke likte meg på den måten. Dette skulle visst skjedd for en tid siden. Takk så meget for den infoen...for det hadde vennina mi glemt å si til meg.

I dag så ringte jeg jenta, og spurte hvorfor det var så vanskelig å få svar, for det var jeg nokså lei av. Fikk endelig svar da.

Synd jeg ikke ofrer noen av de to særlig mye tillit etter det.

Skal jeg ha noen som venner eller mer, så må jeg kunne vite at de er til å stole på. *two down, two to go*

hun andre jeg likte sender aldri melding, er uvanlig uinteressert i meg nesten. tar sjelden kontakt andre steder, og gjør det vanskelig å møtes. (hmm, hvorfor har jeg ikke droppet henne før egentlig :ermm: ) i dag fikk jeg nok, slettet henne og.

4. person er en som sier hun er bestevennen min. Me don't like. Ikke kontakt, ikke svar, ikke noe interesse fra henne...og listen blir lengre...nr slettet.

....merker en ekkel følelse...hatt den før, og den lover ikke bra...legger meg før noe galt skjer :(

Ok, nå kommer jeg sikkert til å si noe som du ikke liker å høre (:p):

Det virker som om du presser veldig på, og gjerne vil at vennene dine skal være der for deg 100% - og det bør selvfølgelig ekte venner være, men la de få en sjanse til å være der for deg, ikke press sånn på. Jenter blir skremt dersom du presser på, og hvis du ønsker at vennskapet skal vedvare, så bør du kanskje kjøre en annen taktikk enn å prøve å sjekke de opp. Dette er egentlig ikke avhengig av kjønn. Se for deg en situasjon hvor en jente du ikke liker plutselig begynner å legge an på deg - det blir veldig vanskelig å beholde et vennskap da, når du vet at hun ønsker mer.

Man blir ikke bestevenner over helgen, vennskap er noe som gror sakte men sikkert frem. Ringer du annenhver time synes kanskje vennene dine at det er litt for mye av det gode. (uten at jeg vet at du gjør dette, ikke ta alt jeg skrive bokstavelig)

Er dette noen venner du har hatt hele livet, så skjønner jeg dog at du er skuffet.. men de er bare mennesker. Ikke bær nag, de kan komme godt med senere. De er kanskje ikke så supermye å samle på, men det er vel ikke vits i å bli uvenner med dem? En dag skjønner de kanskje at de har oppført seg råttent.

Lenke til kommentar

kan kanskje utdype litt mer egentlig.

Jeg sa til hun jeg likte, at for meg er det gret om hun ikke liker meg. Men jeg trengte bare å vite det. slik at vi slapp å holde på mer enn det.

Syns bare det var litt dumt at hun ikke fortalte det direkte til meg.

Hun andre, vel der henger dt litt lengre tilbake egentlig.

Tidligere har hun sagt hun er; falsk, ikke til å stole på osv osv. Derfor jeg er skeptisk til henne, selv om hun benekter det hun har sagt, og sier det skyldes en dårlig periode.

var litt langt med å si at jeg ikke stoler på dem.

Bestevennen min, har jeg vel hatt i snart 3 år. Men er fellestrekk at jeg blir glemt når hun får seg type. Derfor burde jeg egentlig ikke bli overrasket, men blir litt skuffet når hun gjentar det samme om og om igjen.

siste person, vel hun forvirrer meg veldig. jeg vet egentlig ikke hvor jeg har henne, og det gjør meg en smule usikker. derfor slettet jeg nr fra telefonen i går.

merk! hehe, ingen av disse vet at jeg er småsur på dem. Hadde ingen hensikt i å krangle med dem. Men jeg tenkte at å slette nr fra telefonen var en ide, slik at jeg kan distansere meg litt fra dem. Da får jeg tid å tenke, slik at jeg ikke sender masse meldinger når jeg kjeder meg ;)

Ta det helt med ro....har ikke kranglet med dem enda...bare hun ene. Der ringte jeg bare for å finne ut hva som ødela. Tenkte det var bedre å vite det, slik at jeg kunne fikse det. tror vi er "venner", men me fer sjå=)

men tror jeg kan spekulere i 2 grunner til hvorfor ting havarere hos meg;

selvoppfyllende profeti;

forventer alltid det verste, så dermed ender jeg opp med å treffe personer som fikser dette.

vant med at alt skal gå kjapt (stress-syndrom :blush: )

kanskje dette har smittet til det sosiale :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Jeg har gjort det og den blir muligens knust av UDI.

ønsker deg lykke til...får håpe det går bra=)

Håp er noe jeg ikke vil lenger satse på. Det er den værste følelsen når ett håp blir knust. Derfor lar jeg det gå sin naturlige gang og følge "flow"en.

Lenke til kommentar
For meg høres det ut som om dere har veldig forskjellige grenser når det gjelder hva som er greit og hva som ikke er greit. Hun synes ikke dette er utroskap, og ser derfor ikke hva du mener. Det er litt av et dilemma, dette. Hun synes kanskje at du prøver å holde henne tilbake? Kanskje hun synes det er litt tøft å få unge i tidlig alder (jeg tolker det slik, men det er godt mulig dere er godt voksne begge to). Hun trenger kanskje å få ut ting fra systemet, få rast fra seg litt. Tipper dette er langt i fra det du har lyst til å høre.. men hun er egentlig ikke utro, og det er deg hun kommer hjem til om kvelden. Så lenge du er 100% sikker på at det er deg hun vil ha.. hva mer kan du be om? Ja, hun flørter med andre gutter, men hva sitter de igjen med? Ingenting. Hva sitter du igjen med? En kjæreste som kommer hjem til deg om kvelden, en mor til barnet ditt. Det er synd at hun ikke kan respektere følelsene og grensene dine (de er jo ikke regelrett urimelige, så hun burde jo klare å styre seg), men tenk godt over hva du egentlig sitter igjen med summa summarium.

Jeg vet ikke hvor hun setter grensen, men når hun drikker tror jeg ikke det finnes grenser :no: Jeg skjønner henne på en måtte pga at hun var 16 da hun ble gravid (20 nå) Men synes at vis hun synes jeg holder henne tilbake kan hun dra! Fordi jeg orker ikke å få meldinger på min telefon hver gang hun er ute at hun har funnet på noe :nei: Jeg har i siste fått utrolige mang meldinger fra andre damer som er litt keen på meg :blush: Man får jo lyst til å dra, har ikke svart på disse meldingene da. Ja det er meg hun kommer tilbake til om natta (møkkings)

Men tror egentlig ikke hun har lyst å komme hjem i det hele tatt :hmm:

Er litt redd at det hele skal gå til H...... pga vi har hvert i lag i 6 år å jeg

har nesten blitt avhengig av henne.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor hun setter grensen, men når hun drikker tror jeg ikke det finnes grenser :no: Jeg skjønner henne på en måtte pga at hun var 16 da hun ble gravid (20 nå) Men synes at vis hun synes jeg holder henne tilbake kan hun dra! Fordi jeg orker ikke å få meldinger på min telefon hver gang hun er ute at hun har funnet på noe :nei: Jeg har i siste fått utrolige mang meldinger fra andre damer som er litt keen på meg :blush: Man får jo lyst til å dra, har ikke svart på disse meldingene da. Ja det er meg hun kommer tilbake til om natta (møkkings)

Men tror egentlig ikke hun har lyst å komme hjem i det hele tatt :hmm:

Er litt redd at det hele skal gå til H...... pga vi har hvert i lag i 6 år å jeg

har nesten blitt avhengig av henne.

Det høres kjipt ut. Vi 20åringer er som oftest ikke så supermoden av oss. Hvis du er redd for at ting skal gå til helvete bare fordi du er så vant til å ha henne rundt deg, så er det kanskje ikke så mye å satse på? Hvordan er forholdet deres ellers i hverdagene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...