Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Du går. En gang må du begynne å være sosial, i hvert fall hvis du ønsker å snu livet ditt.

 

Forresten Gnome, hvordan gikk det med deg og din frue? Jeg leste noe for en stund tilbake siden at dere skle fraværandre.

 

Jeg tok heldigvis feil. Båndet er sterkere enn noen gang.

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Jeg blir så forbanna! Det er jo umulig å få snakka med eksen om noe. Typa hennes tar mobilen og sender meldinger og utgir seg for å være henne. Denne gangen så gjaldt det noen penger som er hennes som er kommet inn på kontoen min som vi brukte sammen før.

 

Så sier jeg i fra og får masse dritt tilbake i melding. Fem minutter etterpå så får jeg beskjed om å glemme siste melding fordi det var paul som skrev den og så kommer hun med en løsning. Men jeg må forte meg å svare om det går bra for han må ikke se at hu får melding for da tar han telefonen. Det er så gøy. Om jeg ser at hu har en blåveis eller noe i morra så vet jeg at det er min feil

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
omg. så ere snart ball. en gang i livet, og noe alle vel gleder seg til... men faen. HVEM SKAL JEG GÅ MED?? alle har sikkert date, men ikke jeg som vanlig... er bare flau og jævli

 

Hvilken grunn har du for å tro at ikke endel, eller kanskje mange andre har akkurat samme følelsen som deg? Målet på egen utilstrekkelighet setter bare du. Så hvis du vil endre scoren så er det ikke annet å gjøre enn å kaste bort negative tanker, og gå for energien i den positive greia du har, men ikke helt skjønner, enda ...!?

:)

Lenke til kommentar
omg. så ere snart ball. en gang i livet, og noe alle vel gleder seg til... men faen. HVEM SKAL JEG GÅ MED?? alle har sikkert date, men ikke jeg som vanlig... er bare flau og jævli

 

Hvilken grunn har du for å tro at ikke endel, eller kanskje mange andre har akkurat samme følelsen som deg? Målet på egen utilstrekkelighet setter bare du. Så hvis du vil endre scoren så er det ikke annet å gjøre enn å kaste bort negative tanker, og gå for energien i den positive greia du har, men ikke helt skjønner, enda ...!?

:)

 

sikkert flere, men jeg har så uendelig lyst til å gå bort til ei jente å bare spørre a... problemet er seff at jeg ikke tør :( var tilogmed på prosjekt med hu for ei tid siden, tørte så vidt å snakke med a :p klarer vel å "gli" igjennom hele greia, men skulle så inderlig ønske at....... (ja, dere har vel hatt den samme følelsen :p ... håper ikke jeg forblir en tøffel resten av livet)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
omg. så ere snart ball. en gang i livet, og noe alle vel gleder seg til... men faen. HVEM SKAL JEG GÅ MED?? alle har sikkert date, men ikke jeg som vanlig... er bare flau og jævli

 

Hvilken grunn har du for å tro at ikke endel, eller kanskje mange andre har akkurat samme følelsen som deg? Målet på egen utilstrekkelighet setter bare du. Så hvis du vil endre scoren så er det ikke annet å gjøre enn å kaste bort negative tanker, og gå for energien i den positive greia du har, men ikke helt skjønner, enda ...!?

:)

 

sikkert flere, men jeg har så uendelig lyst til å gå bort til ei jente å bare spørre a... problemet er seff at jeg ikke tør :( var tilogmed på prosjekt med hu for ei tid siden, tørte så vidt å snakke med a :p klarer vel å "gli" igjennom hele greia, men skulle så inderlig ønske at....... (ja, dere har vel hatt den samme følelsen :p ... håper ikke jeg forblir en tøffel resten av livet)

 

Du bestemmer!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jaja, here we go.

 

Hvorfor eg jeg så lei og sint inni meg når jeg har det bedre enn de aller aller fleste..... Jeg har en nydelig kone som elsker meg, jeg har 2 fantastiske unger som jeg forguder. (den ene ligger i min seng nå siden mamma er på jobb) Jeg har en spennende jobb som betaler nesten en mill i året, jeg har en egen familie bedrift som gjør at penger trenger jeg ikke tenke på, jeg kunne nettopp kjøpe en Audi SUV til min kone, jeg er veldig godt likt, har masse venner, begge foreldrene mine er noen herlige mennesker, jeg var flink på skolen, har en flott trent kropp, har kjent min kone i 13 år, og vi har fremdeles helt fantastisk sex, vi har mange ferier i året, vi har et flott hus med en snadder utsikt, shit lista fortsetter og fortsetter...................Faktisk så eg jeg bare rett og slett utrolig heldig....MEN ofte føler jeg meg helt tom og lei, det mangler noe viktig, men hva er det?

 

Kan det rett og slett vær at jeg har hatt det for gått for lenge......trenger jeg å starte helt på nytt kanskje?

 

ble nettopp 29, og har gjort mer enn de fleste rekker å gjør på 50 år....hva feiler det meg.....

 

Hjelp..............................................................

Lenke til kommentar
Jaja, here we go.

 

Hvorfor eg jeg så lei og sint inni meg når jeg har det bedre enn de aller aller fleste..... Jeg har en nydelig kone som elsker meg, jeg har 2 fantastiske unger som jeg forguder. (den ene ligger i min seng nå siden mamma er på jobb) Jeg har en spennende jobb som betaler nesten en mill i året, jeg har en egen familie bedrift som gjør at penger trenger jeg ikke tenke på, jeg kunne nettopp kjøpe en Audi SUV til min kone, jeg er veldig godt likt, har masse venner, begge foreldrene mine er noen herlige mennesker, jeg var flink på skolen, har en flott trent kropp, har kjent min kone i 13 år, og vi har fremdeles helt fantastisk sex, vi har mange ferier i året, vi har et flott hus med en snadder utsikt, shit lista fortsetter og fortsetter...................Faktisk så eg jeg bare rett og slett utrolig heldig....MEN ofte føler jeg meg helt tom og lei, det mangler noe viktig, men hva er det?

 

Kan det rett og slett vær at jeg har hatt det for gått for lenge......trenger jeg å starte helt på nytt kanskje?

 

ble nettopp 29, og har gjort mer enn de fleste rekker å gjør på 50 år....hva feiler det meg.....

 

Hjelp..............................................................

 

Nyt livet du har, fordi når man har det så godt som du har det akkurat nå. Vil det komme en dag snart noe av dette forsvinner, og da vil du angre på at du klagde over det du hadde. Hvis kjærligheten og økonomien er i orden, vil jeg si alt er på plass. Ikke plukk på livet ditt, når det ikke går ann å få det stort bedre. Mange er fylt 29 her inne, som ikke har kontakt med foreldra sine mer, ingen kjæreste, er konstant blakk og bor i en muggen hybel som man har såvidt rå til. Så stop whining.

 

Men det som feiler deg er nok; du er bortskjemt. Du vil ha mer ut av livet ditt.

Lenke til kommentar

Hva kan jeg si, Du har helt rett. Føler meg ussel siden jeg innerst inne vet hvor heldig jeg er. Kanskje noen som virkelig hadde fortjent det jeg har skulle hatt det. Kanskje jeg bør gi mer, hjelpe andre mer.....

 

Beklager sytet for de som har det skikkelig vondt (for de er det mangen av her inne).

 

Jeg er ofte superglad og takknemlig, men så er det rett i kjelleren igjen....langt langt ned. Alle jeg kjenner oppfatter meg som den gladeste personen på jord, men ingen vet om mine dype dykk ned i grunnen, da bare gjemmer jeg meg vekk til det er gått over. Uten om dere her inne da, dere vet det...Takk uansett for at jeg fikk luftet det bortskjemte deppetrynet mitt her inne.....Lykke til

Lenke til kommentar

Det er alltid lov å ha det drit, og uansett hvor bra man har det, og hvor mye man har det, så vil vi som mennesker alltid strebe etter mer. Vi vet ikke alltid -hva- vi streber etter, og da kan det bli tungt.

 

Det er alltid lov å føle seg litt bedriten. Bare man ikke lar det stoppe en i å ha det bra. =)

Lenke til kommentar

Hjelpe meg jeg er lei av å gråte nå!

Bruker halve dagen min på å gråte å være nedbrutt, hver eneste dag.

Våkner, å blir lei meg med en gang...bruker noen timer på å komme meg...tårene kan plutselig sprenge på midt på dagen også, koselig når du står i kassakø på butikken...

Kvelden er verst, legger meg rundt midnatt, og gråter meg i søvn...sovner mellom 3 og 6 somregel.

Natta er enten veldig bra eller helt jævlig, kommer ann på om jeg får mareritt eller ikke.

 

Er så sliten :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har ingen negative følelser rundt det at farmoren min ligger døende. Og heller ingen dårlig samvittighet for det. Jeg sa rett ut til mamma at "Jeg skal late som om jeg er lei meg når pappa er her.", og akkurat det skal jeg gjøre. Er jeg et elendig menneske? ><

 

Følelser er induviduelle. Men hvis du ikke er "falsk" ovenfor faren din men gir han støtte(hvis han tar det veldig tungt) er det imho det rette å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...