Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Har prøvd å snakke om det men ser ikke ut til å komme igjennom. "utro" mener jeg da med ikke direkte P.... men div andre saker :cry:

Har selv opplevd utroskap i tidligere forhold og vet godt hvor jævlig det føles.

Bogan har vel sagt det meste. Men her må du bare sette deg ned og få henne til å forstå at sånn oppførsel er totalt utilgivelig. Dere har tross alt et barn sammen.

Eventuelt må du vudere om det er verdt å fortsette å bli skuffet gang på gang som du tydligvis gjør. Skjønner veldig godt hvordan det er å være sammen med en person med to "ansikter"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Christian86: Nei. Folk som med VILJE saboterer det du og kompisen din har holdt på med i så lang tid, har du ALL RETT til å bli forbanna på.

tror ikke de bevisst gjør det, men de 4 trenger en oppstraming.

darkness| ; kanskje hun var oppgitt, men hun vet utmerket godt at når noen lover noe, så burde de holde det. Blir for dumt å bestemme seg for at "nei, hakke lyst å svare han, så ignorerer han resten av dagen" *hmrf* jaja, slettet nr jeg :p

Lenke til kommentar
tror ikke de bevisst gjør det, men de 4 trenger en oppstraming.

Så snakk til dem, be dem dra til helvete hvis de skal fortsette på den måten. De kan ikke la latskap og sånt tull ødelegge for prosjektet deres?

Jeg ville ha prøvd å snakke med dem normalt først. Si hva du mener til. Hvis du har lyst til å være venner med dem, så er det kanskje ikke lurt å krangle...

Lenke til kommentar

Så er det på tide med litt deppa driftstoff fra meg.

Jeg har starta med DJing for rundt 4-5 mnder siden. Jeg brant for det i snart 2 år før jeg begynte. En dag så bestemte jeg meg for å kjøpe meg spillere og mixer og begynte å handle plater. Alt gikk bra, før jeg innså noe jeg prøvde naivt å ignorere.

Faktum at jeg ikke kommer til å ha penger fra sommerlønna og feriepenger ble ganske sterk nå. Jeg får nesten sikkert ikke arbeidstillatelse (kun opphold), så cashflow finnes ikke lenger. Neste år blir det altså ingen deltidsjobb, ingen cash, ingenting. Jeg sitter igjen med halvferdig dj rigg (mangler fortsatt egen spiller, jeg bruker kompis sin foreløpig). Jeg har ikke den siste spillern, jeg har ikke cash til plater. Drømmen.....går....i dass. Jeg kommer såvidt til å ha penger til bøker neste år.

Jeg nølte i 2 år med å kjøpe det. Jeg visste at dette kom til å skje og ignorerte hele greia....så naiv som jeg var og er det enda. Jeg har levd "luksus" liv helt til nå, en babb der og babb her, pils der og pils her, ny mobil, no`duppedingser. Helt unødvendige ting. Og i tillegg klarte jeg å svi av 6000 på utstyr jeg ikke kommer til å bruke fra sommern av. How funneyh.

Hvordan kunne jeg tro at jeg kom til å greie dette, være en leder for dansende folk, kunne skape positiv atmosfære med min egen musikksmak og låtvalg. Hvordan kunne jeg ignorere at jeg ikke får penger til det. Drømmen knust, usikker framtid, usikker nåtid, usikker fortid. Jeg vet ikke om jeg er sikker på noe som helst lenger. Jeg føler som om jeg drukner og blir ført videre med strømmen.

Shit.

Lenke til kommentar
Hm.. Hvor er du fra da?

Det er urelevant, men det er ikke krig der :)

Det er da virkelig merkelig at ikke du skulle få arbeidstillatelse da...

Virker i hvertfall som du behersker norsk bedre en meg :)

takk takk. jeg lærte norsk på 1år, men måtte finnpusse det i ett år til. Jeg har vel vært her i 6 år nå til sommern, trur jeg.

Lenke til kommentar
Uten å vite hva det er så er jo det utrolig kjipt da.. Hva gjør du videre da? er det ikke noe å gjøre ved det? Du får mao ikke jobbe mer?

kan hende det skjer en glitch i systemet og jeg får lov å jobbe. Men det er veldig liten sjangs. Så, ja. Jeg får ikke lov å jobbe neste skoleår (siste lønning er vel juni/juli elns + feriepenger). Da blir det skolebøker.

Folk sier til meg "lev som normalt og slapp av". Hvordan kan jeg slappe av når jeg KANSKJE blir forelsket igjen og jeg ikke har penger til å be henne ut evt kjøpe en IS t.o.m.? Blir mest av sitting inne neste år. Og jeg skjønner godt at det er flere i min situasjon, som ikke har penger i det hele tatt. Men FAEN hvor dritt det er.

Edit for Volcov: Ja, jeg er "negativ", men det finnes forskjell på å være negativ og realistisk.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke være russ på en måte da, du trenger ikke gå klær, trenger ikke provosere. Hvis du ikke gjør det så har ingen noen som helst grunn til å ta deg, og hvis de de gjør det så hadde eg anmeldt dem på flekken og ihvertfall sørget for at de fikk følger for tingene de gjorde.

(dette blir dog litt vanskelig i din situasjon da du som du selv sier har irritert dem litt.... jaja, du skal høste som du sår?)

Lenke til kommentar

Skal prøve å snakke med henne på nytt, se om hun kansje forstår litt bedre.

Synes bare det at være gang det er ein vennina av som sender meld spør om hun vil være med de ut, så får jeg en ekkel klump i halsen :ermm: For jeg vet at hun fløter, danser ALT for tett en hun skal :cry: Og da sitter jeg hjemme å passer ungen mens, gudene vet hva hun gjør.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...