chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Yey, muttern + vin. Dette er jo... hyggelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Herregud, jeg har lyst til å drikke meg hinsides. Do it, do it Har en avtale relativt tidlig i morgen, vil helst se noenlunde stelt ut til det. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Yey, muttern + vin. Dette er jo... hyggelig. jeg kjenner meg igjen... bortsett fra at det er fattern og øl + whisky.... Godt jeg ikke holdt meg edru Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er aldri gøy. Ikke at det er snakk om alkoholisme og sånt, men jeg merker det veldig godt at hu er pågående, plagsom, irriterende, idiot og generelt ukoselig. Selv nekterh un for å være påvirka. Jippi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 10% av alle mennesker har en genetisk tilbøyelighet for rus. dessverre så tror jeg at jeg er en del av de 10 prosentene.... Jeg klarer ikke dømme noen for å ha den tilbøyeligheten. Men jeg skulle ønske det var anderledes Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha, nå klikket hodet mitt. TAKK. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha, nå klikket hodet mitt. TAKK. Hæ? HVorfor det..? Hva som skjedde? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha, nå klikket hodet mitt. TAKK. Hæ? HVorfor det..? Hva som skjedde? Herregud, alt blir så jævlig rot, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare gir opp på kjærlighet og følelser og alt sånt. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å tro på det, når jeg av alle mennesker er så flink til å rote til sånt. Faen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kjærlighet, følelser og alt sånn er noe jeg ikke forventer å finne de første årene. Jeg syns ikke du burde prøve så hardt heller, hvis du syns du roter det til. Hva med å bare ta det som det kommer? Jeg er sikker på at det går bra til slutt, selv om det virker hardt nå. Dessuten er jeg enda mer sikker på at det finnes folk som roter det mer til enn deg. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, nå klikket hodet mitt. TAKK. Hæ? HVorfor det..? Hva som skjedde? Herregud, alt blir så jævlig rot, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare gir opp på kjærlighet og følelser og alt sånt. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å tro på det, når jeg av alle mennesker er så flink til å rote til sånt. Faen. Da er vi faen meg to... Lenke til kommentar
1234entotrefire Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 NÅ har jeg da klart meg 2uker uten henne så skjer dette hva er det med folk som ikke kan bare la deg gå....alt er bare blitt verre nå! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel, da er jeg uoffisielt tilbake til dyp depresjonsnivå... Har hatt det samme mareritte gjentatte ganger i de siste to-tre ukene. Et mareritt som viser meg igjen hvordan jeg ble seksuelt misbrukt.. Bare at akkurat i natt var det verre enn før. Jeg kjente det mye bedre... Kjente smerten enda verre.. Følte meg enda mindre verdt... Følte meg enda verre... Har akkurat vært ute å gått i hagen og videre rundt på området her jeg bor i nesten 2 timer. To timer i bare joggebukse og flippers. Kjente ikke at det var 3 grader før jeg kom igjen. Tok meg nesten 30 sigaretter der ute.. Og når du egentlig har sluttet, å ikke tatt en på nesten 2 måneder, så kjenner du hva du sluttet med. Nikotin-sjokk er ikke å anbefale Så nå sitter jeg her på romme mitt å hører på musikk.. Eneste stedet hvor jeg kan klare å tenke klart, "flykte" fra verden, for å si det på den måten. Jeg for vel prøve å legge meg til å sove igjen egentlig.. Dere for ha god natt folkens! Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Vel, da er jeg uoffisielt tilbake til dyp depresjonsnivå... Har hatt det samme mareritte gjentatte ganger i de siste to-tre ukene. Et mareritt som viser meg igjen hvordan jeg ble seksuelt misbrukt.. Bare at akkurat i natt var det verre enn før. Jeg kjente det mye bedre... Kjente smerten enda verre.. Følte meg enda mindre verdt... Følte meg enda verre... Har akkurat vært ute å gått i hagen og videre rundt på området her jeg bor i nesten 2 timer. To timer i bare joggebukse og flippers. Kjente ikke at det var 3 grader før jeg kom igjen. Tok meg nesten 30 sigaretter der ute.. Og når du egentlig har sluttet, å ikke tatt en på nesten 2 måneder, så kjenner du hva du sluttet med. Nikotin-sjokk er ikke å anbefale Så nå sitter jeg her på romme mitt å hører på musikk.. Eneste stedet hvor jeg kan klare å tenke klart, "flykte" fra verden, for å si det på den måten. Jeg for vel prøve å legge meg til å sove igjen egentlig.. Dere for ha god natt folkens! Jeg har PTSD. Så jeg vet hvordan dette føles. Bare at jeg var ikke så mye misbrukt seksuelt som banket til halvdøde tilstand. I perioder sitter jeg og venter på noen som kommer for å drepe meg. Mitt første råd er å skaffe seg en psykolog. Den andre er å skaffe seg en god kjæreste. Livet føles lettere når du kan favne noen. Jenter liker å pleie sårede folk. En normalt jente ikke dømmer folk for det som ble gjort mot dem. Du trenger den støtte du kan få. Den tredje og viktigste er å slutte å flykte. Det finnes tre måter, som folk vanligvis anbefaler:glemme, kontrollere eller konfrontere. Alle tre er bare feller. Du tvinger deg til å flykte, å glemme, derfor får du mareritter. Dette kommer aldri til å slutte. Skulle du prøve å kontrollere eller fornekte saken, så skulle du få problemer med raseri- eller angsteanfaller. Konfrontasjon kan ikke hjelpe oss, den kan bare skade. Så drit i alt som folk sier vanlig. Lær deg å meditere i stedet. Jeg mediterer ganske ofte. Liggende eller sittende spiller ingen rolle. Det viktigste er at du kan sitte og se på det som foregår uten å ryke tilbake eller å prøve å gjøre noe med det. La deg å føle, men ikke la deg å handle. De første gangene er helt jævlige. Jeg gråt massevis og var rasende når ting kom tilbake. Men meditasjon hjelper, jeg sverger! Smerten blir mindre, mareritene svakere og du kan leve igjen. Endret 21. oktober 2007 av Fuskepels Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm! Fattern er jævla sur på meg for tiden. Han er veldig irritert pga at jeg bare er med kompiser/drikker/er for meg selv (når jeg egentlig bruker denne tiden på ei jente). Hva skal jeg gjøre? Jeg har et kjellerrom, og snart blir han vel så sur at han kaster meg ut av huset. Han mener jeg bør ta mer del i familielivet, så jeg skal altså sitte der sammen med han på en lørsdagskveld? Latterlig. Er jeg på jordet her, eller hva faen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva med å fortelle faren din at du faktisk har fått deg ei jente da? Kanskje han vil forstå det litt bedre enn om han tror du drikker eller kaster bort tiden din. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva med å fortelle faren din at du faktisk har fått deg ei jente da? Kanskje han vil forstå det litt bedre enn om han tror du drikker eller kaster bort tiden din. Han er snål når det kommer til slikt. Han mener man ikke kan være forelsket i noen eller ha et seriøst forhold til ei jente når man ''bare er 18år'' ^^ Har sagt slike ting før og det har faktisk ikke hjulpet en døyt. Virker som jeg er tilstedet bare for å være sammen med ''familien'' min, som jeg ser hver dag uansett. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk jobben. Eller det er bare praksisplass, så får ikke betalt. Takk for råd selv om de kom 6 timer for seint Det er bra! Lykke til i jobben framoverBra du gikk trass i at du ikke ville eller hva det nå enn var igjen Ikke noe lønn? Jeg har jo prakisjobb i barnehage og får 195,- om dagen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 195 kroner dagen? Er ikke det litt lite? Jeg venter på skisesongen så Hafjell kan åpne og jeg kan få jobb igjen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er bra! Lykke til i jobben framoverBra du gikk trass i at du ikke ville eller hva det nå enn var igjen Ikke noe lønn? Jeg har jo prakisjobb i barnehage og får 195,- om dagen Får 435 kr om dagen av trygda. Har jo allerede fått det ett år. Ville vært mye bedre om jeg faktisk tjente pengene mine selv. Hadde sikkert blitt mye mindre men det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Runar, det er jo bare en prakisjobb gjennom oppfølgingstjenesten siden jeg slutta på skolen Edit: Hvis noen på videregående, eller yngre leser her nå: ikke slutt på skolen..selv om du er skolelei, man blir jaggu lei av å gå hjemme mens alle vennene dine er på skolen så det ikke er noe å finne på Endret 21. oktober 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg