Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er vel heller firmaet som tenkte på seg selv (med veldig dårlig selvinnsikt) fremfor de ansatte. Synes du har alt ditt på det tørre her. Men jeg forstår overhodet ikke hvordan bedriften kan sette to personer på prosjektet uten å forstå at de må erstatte den ene når han ikke gjør sin del av arbeidsoppgavene (om jeg forstod deg rett). Lenke til kommentar
Liebling Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal gi en oppdatering i desember ca. Er vel i slike situasjoner en har lov til å være så egoistisk at en tenker på seg selv framfor firmaet. I slike situasjoner er det påbudt å være egoistisk mener jeg. Empati og omtanke for andre (mennesker og firmaer) er vel og bra, men man må først og fremst ta vare på seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Anonym diskusjon.no-bruker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis de ikke kan ansette noen flere til å hjelpe deg, og du har forklart problemet ditt til dem så burde dem forstå at du har problemer på jobben. De under deg burde også forstå dette og være litt "skånsom" mot deg hvis du har forklart situasjonen din til dem. Hvis det er så ille kan du forklare at du må slutte hvis ikke de finner en løsning. Jeg også syns de burde forstå det, men jeg vet hvordan de tenker. Jeg har, som jeg nevnte tidligere, fått høre tidligere om andre som sluttet midt i et prosjekt, en grunnet sykdom/stress og en pga utmattelse, og for å si det sånn, de sto ikke høyt i kurs. Men det er jo egentlig ikke noe jeg skal bry meg om. De "erfarne" personene som jeg har med meg på jobben, skjønner min situasjon. Det er verre med de som nettopp har begynt, er ca 6 personer som begynte nå i sommer som er så fersk i faget at jeg tviler at de forstår alvoret i dette. Jeg har egentlig tatt min beslutning og det er å slutte. Det har gått for lang tid og jeg kommer til å slite hver eneste dag framover i prosjektet. Lenke til kommentar
Gjest Anonym diskusjon.no-bruker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er vel heller firmaet som tenkte på seg selv (med veldig dårlig selvinnsikt) fremfor de ansatte. Synes du har alt ditt på det tørre her. Men jeg forstår overhodet ikke hvordan bedriften kan sette to personer på prosjektet uten å forstå at de må erstatte den ene når han ikke gjør sin del av arbeidsoppgavene (om jeg forstod deg rett). De hadde vel et lite håp om at jeg skulle være pliktoppfyllende å bære hele ansvaret selv. Tror de ville prøve og feile litt. Prosjektet holder på å skli ut og jeg fikk svi. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eg er helt knekt berre må få det ut. Eg er redd. eg er lei meg. alt er gale..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eg er helt knekt berre må få det ut. Eg er redd. eg er lei meg. alt er gale..... Det er alltid greit å få det ut, og til tider kan det kjennes ut som at man knekker sammen, som at bakken under deg åpner seg, som at noe stort og mørkt og ekkelt noe svelger deg hel. En ekstremt ubehagelig mennesker som man til tider får. Som oftest grunner de i et problem, men ikke alltid. Det som virkelig skremmer med den følelsen er at den ikke alltid kommer så ventet som man tror, men når man kanskje har det ganske bra. Den frykten som sitter inni deg nå trenger å utagere, og da kjennes det nesten som om håpet renner ut av deg. Aldri gi opp, for håpet har man alltid et sted inni seg. Alt kjennes kanskje gale ut, men det finnes folk som bryr seg, det er folk som vil vite at du har det vondt, som vil prøve å hjelpe deg. Å være lei seg er ikke noe greit, å ha det jævlig er ikke greit i det hele tatt, men det hjelper som oftest om man har noen å snakke med. Om du trenger noen å snakke med så kan du sende meg et PM her på forumet... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne dagen starta forbanna bra, selvom jeg ikke fikk sove før halv 8 idag tidlig, og måtte droppe skolen for ikke å kolapse helt. Jeg traff en god kompis, og jeg så film hos en venninne sammen med den svært sjarmerende broren hennes. På vei hjem får jeg bare en skikkelig vond følelse. Den siste tiden har jeg vært ekstremt positiv, og føler livet har smilt til meg selvom ting ikke har gått helt min vei til tider. Men shit, så bare kommer all dritten på en gang. Folk jeg burde ha lagt på hylla for lengst gir meg skyldfølelse for ting jeg ikke burde føle noe dumt om, og jeg føler meg bare skikkelig liten og verdiløs. Æsj. Jeg er bare skikkelig, skikkelig ekkel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Æsj. Jeg er bare skikkelig, skikkelig ekkel. Nei, du er lille fine Ida2en min. Du er ikke ekkel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Fjernet Endret 12. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er så lei meg. Jeg har problemer med alkohol; jeg har ikke mer øl igjen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 du kan gjerne få litt av meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Meh. Jeg har akkurat innsett noe. For å komme meg vekk fra drittlivet jeg har levd, må jeg også reise fra de få jeg faktisk bryr meg om. Jeg kan dessverre ikke ta med meg de gode tingene i livet mitt når jeg reiser. Det er skikkelig bedritent. Noen her som har trukket samme konklusjon? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Drømmen om å starte fullstendig på nytt lever for full i flere enn deg Heilage... Eneste som stopper meg er min egen feighet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal begynne på nytt. Det finnes det ikke tvil om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da må du være forberedt på mye. Husk at du må kutte kontakten med ditt gamle liv og må klare deg på egenhånd. Det kan ta tid før du får nye venner du stoler like mye på. Og det kan være andre praktiske ting. Begynn med å finne ny joo, langt vekk, så et sted å bo du klarer å betale med den nye jobben. Så når du har fiksa det så må du tenke. Hva skal til for å få nye venner? En hobby kanskje? Ikke gjør dette uten å ha tenkt gjennom det nøye. Det er ikke lett. Men det er gjennomførbart om du er godt forberedt. Ingen kommer til å påstå det er LETT. Men det KAN være verd det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kommer aldri til å bli frisk før jeg drar herfra uansett, og jeg har ikke store planer om å hate meg selv for resten av livet. Skal ta meg utdannelse i Bergen, tenker jeg. Vi får se hva som skjer. Så begynner jeg vel å jobbe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare tenk gjennom alt før du flytter på deg. Flytting er ikke løsningen på problemene, men det kan være en del av løsningen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva er det å tenke gjennom egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Alt det praktiske... "Klarer jeg den tida det tar å få venner?" osv... Men for all del... Det KAN funke. Men ikke tro at alt ordner seg bare du prøver på nytt ett annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg