Christian86 Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Nå var jeg ikke deppa fra før av, men av ren nyskjerrighet leste jeg litt i denne tråden. Det skulle jeg nok ikke gjort... det kalles empati, en menneskelig evne som er sjelden, men bra å ha Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 .....Jeg savner å være en liten gutt, uten bekymringer. Vel, som liten hadde jeg mange bekymringer, men jeg forstod så lite. I dag er presset stort, på alle måter. Jeg er sliten, jeg har kun negative tanker i hodet og jeg er misfornøyd med meg selv. ..... enig, er ikke morro å vokse opp... hvis du går på skole har du egentlig ikke noe å glede deg til, jeg jobber nå, og må vel egentlig ta ansvar for alt som skjer rundt meg dere som går på skole vet ikke hvor heldige dere er... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Fattern ringte i dag og ba oss slippe alt vi hadde i hendene og dra utover..Mamma er vel inne i sine siste dager. er egentlig ikke så mye å si, det taler for seg selv... sitter egentlig å venter på det samme, bare at det er med bestemor, hun er for tiden mer på sykehus enn hjemme Samme her. Farmor er nå tilbake igjen på sykehuset, og tilstanden er visst kraftig forverret. Det rare er at legene ikke fant noe som tydet på at det var kreften som var gått amokk, de trodde kanskje det var psyken!? Men vi får se, håper hun kommer seg etterhvert. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 uuuuæææh, frustrasjon.......så mye for å tro du har venner Hadde teorien i dag, hadde en eneste feil for mye for å bestå. aldri følt verden rase sammen så fort før. Plagsomt nok var kjøretekniske som vekt o.l. det som var utslagsgivende. her er listen: kjøyretøyteknisk og last : 6 feil Vikeplikt mv: 6 feil Trafikkulykker,uhell og miljøhensyn 4 feil 6 steder med 0 feil, og 6 steder med bare to feil. ble drit lei meg, for jeg hadde håpet jeg skulle greie det. Øvd en del. Ringer faren min "du må lære å ta konstruktiv kritikk, du burde lest mer, du skulle ikke dratt ut med venner på mandag osv osv" eneste dag med venner var mandag, alle andre dager var det øving til tentamen,prøve eller teorien. Hvorfor må den treskallen absolutt gi meg enda mer negativt å tenke på? jeg trenger ikke vite hva som er galt med meg, er en grunn til at jeg skader meg selv.....trenger å høre at dette ikke var så ille. sendte sms til en vennine om at jeg trengte trøst, snakker om at hun brydde seg...sendte meleding hvorfor det...når jeg sa alt som hadde skjedd, nei ikke noe svar så mye for å tro jeg hadde en som brydde seg.... vennene mine tok i hvert fall vare på meg så godt de kunne. En sa jo at jeg ikke var så ille som jeg skulle ha det til. typen hadde strøket selv, og mange fikk verre enn meg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Fattern ringte i dag og ba oss slippe alt vi hadde i hendene og dra utover..Mamma er vel inne i sine siste dager. Høres veldig fælt ut. Vet ikke hvordan det føles selv, har aldri opplevd at noen nær meg har vært i en sånn situasjon. Og det er jeg veldig glad for. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 eneste dag med venner var mandag, alle andre dager var det øving til tentamen,prøve eller teorien. Hvorfor må den treskallen absolutt gi meg enda mer negativt å tenke på? jeg trenger ikke vite hva som er galt med meg, er en grunn til at jeg skader meg selv.....trenger å høre at dette ikke var så ille. Slik er faren min også...:/ sliter veldig med økonomien for tiden å er veldig deppa pga jeg ikke har råd til alle regningene mine å det sliter meg ut å gå å tenke på det. Grunner er at Burger King Ikke klarer å gi ut riktig lønn å at de bare roter.. Han elsdte fyrn som jobber der er 25 år og sjef, han kan ingenting om økonomi eller noe men har jobbet der i 7år uten utdannelse så derfor har han fått bli sjef. har fått riktig lønn av han to ganger på 7mnd å jeg tror han er litt irritert på meg fordi jeg klager på lønna hver gang.. (skriver opp hver time hver dag her hjemme på pc`en for å holde oversikt på hvor mye jeg jobber) Men anyway...Har til syvende å sist måtte ringe fadern for noen små lån på noen hundre kroner bare for å få råd til legeregning å mat, men det eneste jeg får høre av han hver gang jeg ringer det er hvor dårlig jeg er med økonomien å hvor jeg må lære meg å ta vare opå meg selv å at jeg må få meg en ordentlig utannelse å en ordentlig jobb. (som om at jeg ikke vet det å prøver på det nå til høsten)?! problemet er at han sier det hver gang å det får meg til føle meg skikkelig udugelig å liten som ikke kan noen ting.. som om at jeg ikke hadde nok å være dårlig humør av så kommer han som egentlig skulle ha oppmuntret meg å gjør det mye verre... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Christian86: Tøysetullegutt. MANGE stryker på teorien. Ta den på nytt, så ser du at det går bra. Nå vet du hva du skal øve mer på til neste gang. Ikke noe å være nedfor for. Foreldre er trossalt bare mennesker de også.. Trist at de ikke kan være der og støtte barna sine. Har dere prøvd å fortelle dem hvordan dere oppfatter dem? Kanskje de hadde tatt seg sammen da? Jeg er glad mine foreldre ikke belærer meg om økonomi hvis jeg sitter i saksen en måned. De hjalp meg i fjor sommer da jeg hadde det litt trangt økonomisk sett. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Christian86: Tøysetullegutt. MANGE stryker på teorien. Ta den på nytt, så ser du at det går bra. Nå vet du hva du skal øve mer på til neste gang. Ikke noe å være nedfor for. Foreldre er trossalt bare mennesker de også.. Trist at de ikke kan være der og støtte barna sine. Har dere prøvd å fortelle dem hvordan dere oppfatter dem? Kanskje de hadde tatt seg sammen da? Jeg er glad mine foreldre ikke belærer meg om økonomi hvis jeg sitter i saksen en måned. De hjalp meg i fjor sommer da jeg hadde det litt trangt økonomisk sett. snakket med en på telefonen i nesten en time, det var deilig å snakke med en som ikke kjente meg overhode. (kirkens-sos) foreldrene greier ikke fatte det....for meg høres det ut som bare negativt, men tror ikke de mener det slik....uuuæh....men de to jeg likte er det som plager meg mest nå forsåvidt; er enda pissed pga prøve...er en eneste feil som ødela Endret 15. april 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Enig med darkness. Christian86 å stryke på teori prøven gjør ingen verdens ting koster ingen ting å ta på nytt, og er MANGE som gjør det. Klart det er kjipt, men det har virkelig ingen verdens ting å si. Mulig jeg høres arrogant ut, men akkurat teorien kan lett fikses på Værre å feks stryke på eksamen mange som gjør det og, Men selv det er ikke verdens undergang.. Siterer fra en Jokke sang med samme navn: "allt kan repareres" EDIT: Christian; Mulig det bare er meg som er fan det funker for. Men hør på jokke. Han har mange sanger som for meg funker som terapi når jeg er deppa, spesielt når jeg vet det han synger om er ekte, da han selv var narkoman og livet fullt av problemer Endret 15. april 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 jeg har funnet ut en ting; kommer jeg opp i matte til eksamen så knekker jeg bokstavelig talt. Vurderer å be om sykemelding den dagen, rett ogs lett fordi jeg ikke kommer til å gjøre annet enn å gråte før det. Greier ikke matte, og både foreldrene og jeg har urealitiske krav i forhold til faget. undres hvordan jeg fikset 2mx og 3mz uten foreldre hjelp eller særlig kunskap selv. Foreldrene som lovet å hjelpe før jeg valgte det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 jeg har funnet ut en ting; kommer jeg opp i matte til eksamen så knekker jeg bokstavelig talt.Vurderer å be om sykemelding den dagen, rett ogs lett fordi jeg ikke kommer til å gjøre annet enn å gråte før det. Greier ikke matte, og både foreldrene og jeg har urealitiske krav i forhold til faget. undres hvordan jeg fikset 2mx og 3mz uten foreldre hjelp eller særlig kunskap selv. Foreldrene som lovet å hjelpe før jeg valgte det. Regner med du snakker om 3mx? Slapp helt av hehe fikk 4 i 2mx og 2 i 3mx selv.. Var overbevist om hvis jeg kom opp strøyk jeg nå slapp jeg heldigvis å komme opp. På høgskole har jeg hatt matte byggende på dette og klart meg utmerket. Men det er ikke noe å tenke på du har god tid til å øve, stryker man så stryker man kan alltids ta opp igjen.. Ikke dyrk sorgen eller nervene du har rundt dette... Bare gi faen og ta det som det kommer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 heter 3mz får se hva som skjer, kanskje gud (om han finnes) finner ut at jeg kan komme opp i rettslære Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 heter 3mz får se hva som skjer, kanskje gud (om han finnes) finner ut at jeg kan komme opp i rettslære ok hehe. Uansett hvordan ligger du ann nå? Aldri forsent å pugge vettu Skippertak funker som faen.. Tok en gang en gammel eksamen for morroskyld og klarte bare første deloppgave. Jobbet med faget i 2 uker og fikk B. Altså det er bare å jobbe om du føler det går dårlig. Uansett så lenge man står vgs er det samme faen så sannt du ikke skal inn på noe med harde krav. Hvis jeg var deg ville jeg bare lest til jeg var tilfredstillt og tatt eksamen og la det gå som det går. Tips til dette er å gjøre gamle eksamens oppgaver, dette er det eneste som hjelper da ser du mønsteret i eksamenssettene og kan forutsi sammt at du er trent i vanskelighets nivået. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 har skrevet teorien for samtlige 7 kapitler. Gjort to eksamenssett. Faktisk eneste i klassen som har brydd seg med innsats. I morgen skal jeg greie eksempel oppgaver fra minst 4 kapitler. Er to eksempel oppgaver ala 10 oppgaver tilsammen. Så blir 40 mattestykker på en dag. baah...kommer til å dø av galskap. i dag skal jeg lese 140 sider norsk. Samlet denne uken har jeg lest ca 1000 sider teori, og hatt en tentamen. Undres om det egentlig er et under at jeg var så flink på teoriprøven? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 har skrevet teorien for samtlige 7 kapitler. Gjort to eksamenssett. Faktisk eneste i klassen som har brydd seg med innsats. I morgen skal jeg greie eksempel oppgaver fra minst 4 kapitler. Er to eksempel oppgaver ala 10 oppgaver tilsammen. Så blir 40 mattestykker på en dag. baah...kommer til å dø av galskap. i dag skal jeg lese 140 sider norsk. Samlet denne uken har jeg lest ca 1000 sider teori, og hatt en tentamen. Undres om det egentlig er et under at jeg var så flink på teoriprøven? Du leser for mye... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 ..det er dette som gjør meg glad jeg ikke har de kravene enkelte ungdom får av sine foreldre Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Ingen skal kreve noe som helst fra meg utenom meg selv. Prøver de å kreve noe kan de bare sitte der! Det er en holdning jeg er stolt av å ha Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 har skrevet teorien for samtlige 7 kapitler. Gjort to eksamenssett. Faktisk eneste i klassen som har brydd seg med innsats. I morgen skal jeg greie eksempel oppgaver fra minst 4 kapitler. Er to eksempel oppgaver ala 10 oppgaver tilsammen. Så blir 40 mattestykker på en dag. baah...kommer til å dø av galskap. i dag skal jeg lese 140 sider norsk. Samlet denne uken har jeg lest ca 1000 sider teori, og hatt en tentamen. Undres om det egentlig er et under at jeg var så flink på teoriprøven? Du leser for mye... haha er litt skolelys...fikk en glad nyhet i dag da...ønsket meg objektiv til kamera, men 28-300mm linsen koster 3000 kr. Plutselig sa faren min "kjøper du den om du får 1000 kr i sponsing"...gjett om jeg ble glad...300mm er tilsvarende 450mm zoom...enklere ord...masse papparzi bilder Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 er litt skolelys...fikk en glad nyhet i dag da...ønsket meg objektiv til kamera, men 28-300mm linsen koster 3000 kr. Plutselig sa faren min "kjøper du den om du får 1000 kr i sponsing"...gjett om jeg ble glad...300mm er tilsvarende 450mm zoom...enklere ord...masse papparzi bilder Jepp og av den grunn bør du ikke deppe pga matte eksamen Jepp der ser du gode ting skjer, nå kan du som jeg ville gjort funnet deg et svaberg og knipset bilder av toppløse damer etc, hvilke muligheter Men seriøst min fillosofi er at det er en ballangse for allt. Skal noe gå bra må det tilsvarende gå noe dårlig. mao man får ingen ting gratis.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) jeg har vel troen på at ting skjer for en grunn. Alltid så har noe dumt ført til noe bra. Skal nok jobbe med matten, men skal prøve å få holde karakterene i nyere historie,religion,rettslære og norsk. Er jeg heldig så blir faktisk nynorsken bra....endelig så smiler jeg takk, men uff...nå er det 50 sider norsk teori en ting som jeg tenkte på i dag; Med alt det som har skjedd i livet mitt, så ville sjansen for at jeg skulle tatt mitt eget liv vært overhengde stor...undres hvordan jeg egentlig overlevde og ble den personen jeg er nå? en ting er jeg glad for; jeg byttet ikke skole, hadde jeg gjort det så kanskje jeg aldri ville funnet bestevennen min. Hun bor i oslo, men ble kjent med henne fordi jeg fikk venner over nettet. Nå har vi kjent hverandre i snart 5-6 år, og er utrolig gode venner Endret 15. april 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg