Goophy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Vi er alle sytekjerringer. Venter bare på at min elskede skal komme på msn jeg, har ventet nesten en uke nå. Har matteprøve på onsdag også, og "eksamen" i orientering imorgen. Regner ute og jeg vetikke om jeg orker ikke gå og trene nå... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Eg er faktisk glad nå. Cheer up guys! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Noen som vil lage en liten hule til meg som jeg kan gå i dvale i? Du kan godt få komme inn i min hule PM me så får du adresse... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Du kan hoppe opp i senga mi. Ligger der allerede, så du får sove hos Goophy i natt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 HVORFOR SENDER JEG MELDINGER TIL EKSEN MIN? Er jeg helt pling i bollen? (For å si det på en litt nerdete måte.) Ikke rart det blir kaos i hjernetrådene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Ligger der allerede, så du får sove hos Goophy i natt. Du trenger vel ikke blande inn meg i tullet ditt også? Og du må slutte å sende meldinger til eks'en, spesielt hvis du ikke mener du skal det selv... D'oh... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 HVORFOR SENDER JEG MELDINGER TIL EKSEN MIN? Fordi du er glad i han, du vil ikke mista han. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Hehe. Jenter asså. Hvem trenger fiender, når jeg har meg selv til å ødelegge for meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/43.html <- - haha Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Ja, der ser man, bare tull med jenter... Akk, hvorfor all denne kjærligheten som jeg ikke får delt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Ja, der ser man, bare tull med jenter...Akk, hvorfor all denne kjærligheten som jeg ikke får delt... Vist en vil så kan enn... Jeg begynner faktisk å se litt lysere på dagen... Men forsatt mye dritt som sitter igjen Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 DET REGNER NOE SÅ INN I HEL... I BERGEN ( IGJEN) Jeg bor alene i en mørk kjeller i fana Alle mine venner er opptatt. Det regner ennå. Jeg har så mange regninger at jeg nesten ikke har penger til overs. (Tror de samarbeider med tiden de skal sendte ut regningene) Jeg er så blakk at jeg lever på vann og brød fortiden. Jeg er så blakk at jeg ikke har vært på by'n på lenge Det er over en uke igjen til lønningen kommer, og jeg har 300kr å leve på. Det er så dårlig mobildekning at jeg ikke får sendt ut en SMS engang. Noen har ripet min nye BMW. Sukk Det høljer ned nå. Snart kommer is og snø. (Hater minusgrader) Jeg har sikkert mer, men orker ikke skriver mer. Går og stirrer på boksen noen timer før jeg kryper til sengs. PS. Det regner ennå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Du har lite penger, men en ny BMW REALITY CHECK!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/43.html <- - haha på kornet! hvis man gir litt faen blir dagen mye bedre... Jeg gir faen i om X'n ringer/sms'r meg konstant Jeg gir faen i om oppvasken hoper seg opp... Jeg gir faen i om bilen har fri-eksos.. jeg gir faen om jenter lyver, sviker, bedrar, er vanskelig, kjefter, ikke lar meg gå på byen Det er over en uke igjen til lønningen kommer, og jeg har 300kr å leve på. buuhuu... jeg har null og tom for bensin. Endret 13. september 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Du har lite penger, men en ny BMW REALITY CHECK!!! Det er ikke så ny da. Den er brukt import. Trodde med en lønn på 15k i måneden skulle dekke det meste. Men neida. Bil lånet ble bare en liten del av alt som måtte betales. sukk. Det er over en uke igjen til lønningen kommer, og jeg har 300kr å leve på. buuhuu... jeg har null og tom for bensin. Jeg må gå til jobben, gikk tom for 1 uke siden MEN DET REGNER NÅR JEG GÅR TIL JOBBEN. Endret 13. september 2004 av L.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 henge meg > gå på jobb i morgen Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 henge meg > gå på jobb i morgen Stå på jenta vår. Vi vet du vil klare det. Med ditt yrke burde du tjene bra da. Du slipper i det minste å jobbe sammen med polaker som ikke kan engelsk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg er lærling Jeg må jobbe med masse andre idioter Her om dagen skiftet jeg kontor (jeg orket ikke mer av den evinnelige kaklingen til hun andre på kontoret) - jeg holder på å flytte og ta med meg tingene mine da hun utbryter: -Hvem sin stol er det? Jeg: Det er min Hun: Hvor fant du den da? Jeg: Jeg fikk den Hun: Av hvem da? Jeg: Betty (lærlingansvarlig) Hun: Åja, for jeg så en sånn stol stå inne på det andre rommet DOOOOOH! WTF? Stygge drittkjerring, nå har jeg faen meg fått nok av deg. Takk gud for at jeg ikke skal dele kontor med deg!!! Jeg kan vedde høyre pupp på at hun aldri hadde sagt slik til en "voksen" person. Herrejesus... Endret 13. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg er lærling Jeg er elev. Må lære med mange andre idioter. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg er lærling Jeg må jobbe med masse andre idioter Bin there, done that. PS: Ikke si det til de. OK?? Trøst deg med at du slipper eks: Å bli vått pga. av ute jobber. Klø pga. isolasjon. Flytte på alle takpunktene pga. at arkitekten er drittings. Å slepe med deg en lærlig som ikke tør å si noe. ( Han er muse stille) Montere opp noe som du er 110% sikker på er feil plassert (3 jæ... ganger) Endret 13. september 2004 av L.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg