Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt...16

Hei!

Hvorfor føler jeg at det ikke er noen for meg? Eller heller - at jeg ikke er den for noen. Føler at alle er en klasse over meg... Begynt på VGS og er ei utrolig søt snill og sjarmerende jente der. Men hu er på fester, har "populære" venner (you know the deal) og er pen..

 

Jeg er vel ikke spess stygg men har aldri vært på en fest, trener ikke så mye akkurat. Var på en sammenkomst for ikke altfor lenge siden med hun og noen andre, følte vi fikk grei kontakt - hu lo av "vitsene" mine osv, men altså jeg greier ikke å tro at hun liker meg (noe hun mest sannsynlig ikke gjør). Men jeg veit ikke...

 

Fortsatt er jeg utrolig forelsket i en av mine beste jentevenner som er bortimot perfekt. mye samme greia bare at hun er enda mer perfekt på en måte. Jeg er langt ifra kravstor - vil egentlig bare ha noen der føleelsene er gjensidige men hu er "way out of my league" for å si det sånn.. Prøver å komme "over" det på en måte men tror nesten ikke jeg kommer til å gjøre det. Selv hvis jeg blir sammen med ei som jeg er utrolig glad i kommer nok denne jenta alltid til å være hodet mitt. Utrolig frustrerende, og altfra at jeg har en liten penis til at jeg har store ører tenker jeg på hele tiden, og har en følelse at det kanskje er selvtilliten min det er noe feil på..

 

pfft, masse trøtt tullprat.

Natta!

Sov godt :)

Lenke til kommentar
...og har en følelse at det kanskje er selvtilliten min det er noe feil på..

9497614[/snapback]

Selvtillit er generelt det jenter finner mest tiltrekkende ved gutter; så om du ikke har en høy selvtillit, gjør noe for å forbedre den. Begynn å trene, kjøp deg noen fine klær, prøv å forbedre kroppspråket ditt. Som noen sa engang; "there are no ugly girls, only lazy ones." Siden gutter ikke har samme krav til skjønnhet som jenter, er det iallfall sant for oss.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16..
Gutt 16: Kan høres ut som om det er selvtilliten det går på her ja... Men at noen går på fester ol er ikke det samme som at de er way out of your league, som du sier.

 

Kan jeg spør -hvordan- du prøver å komme over den jentevennen din?

9497656[/snapback]

 

Hm, mere sånn at jeg prøver å gi opp henne helt. at det ikke er noe vitsi å tenke på det engang..

Lenke til kommentar

Noen ganger er det bedre å elske å ikke bli elsket igjen.

Noen ganger vil den du elsker vise seg å være en helt annen person en det man drømmer om, og man blir skuffet.

Noen ganger er man heldig og hvis man bare håper blir den personen man elsker din.

Noen ganger er man uheldig og mister den personen.

Noen ganger er man skikkelig uheldig......

 

Det er litt vanskelig å forklare, men jeg var skikkelig kjempe forelska i en kar. Men det at han forsvant ut av livet mitt gjorde at jeg traff min ene store kjærlighet.

Jeg var ikke forelska i han, men vi begynte å henge sammen og plutselig var vi bare kjærester, og plutselig innså jeg hvor mye jeg elsker ham...

Vi har vært sammen i snart 3 år, bor sammen og har en hund på 12 uker:)

I sommer folovet vi oss og til sommeren gifter vi oss...

En solskinns historie fra det vanlige liv...

 

Men det må nevnes at han som forsvant...

Ikke er mer.

Lenke til kommentar

Er på bunnen nå. Har bare lyst til å stenge meg inne på rommet med mørk musikk. Likevel har jeg i dag takket ja til å møte en jente jeg har snakket mye med på Nettet. Hun har sikkert skyhøye forventninger, med andre ord ikke noe som jeg klarer å innfri. Jeg kommer ikke til å få frem et eneste ord, og vi snakkes aldri igjen. For en faaaaentastisk kveld dette her kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Slutten på den her uka har vært trist... For å forklare skal jeg korte ned historien myyye:

Pappa dro fra meg og mamma da jeg var ett år..

Derfor har det alltid vært noe spesielt med meg og bestefar siden jeg var det eneste barnebarnet som vokste opp uten en far 24/7. Han beskyttet oss på en måte.. I hele livet mitt har det hunget et stort babybilde (bare tatt helt random) over senga til besteforeldrene mine. Det bildet var av meg.. kun meg.. Ingen andre bilder på soverommet deres.. Bestemor døde i 2004, og på torsdag døde min bestefar.. ALT for kjapt! Å det på grunn av en dum legefeil!

Han skulle bare operere i magen, noe med urinveier osv.. Så stakk legen hull på blæra, uten at han visste det.. å da de skulle rense operasjonssåret samlet det seg masse vann i magen, og han måtte operere igjen! 83 år gammel mann, organer svikter og dør ti over ni på kvelden...

 

Drittlege.. :cry:

Lenke til kommentar
Drittlege..  :cry:

9500205[/snapback]

Legene gjorde nok sikkert det de kunne skal du se...det er enkelt å klandre legene for å ikke gjøre jobben sin men de står på så godt de kan..

 

Uansett så må jeg også kondolere...det er et så kraftig slag i magen å miste slike personer og spesielt når det skjer så hyppig etter hverandre.

Er det noe så rop ut...mkay?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...