Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Dersom du tror du ikke er verdt å tilbringe tid med, må jeg være en forferdelig dårlig venn.

9470912[/snapback]

Liker til og med at jeg ikke får sove fordi du snoker så forbanna høyt!

Takket være den siste quoten har du bevist at du er hakkepine gal. Men jeg setter pris på deg likevel <3

 

Haha, ja, snorkingen til Eivind. xP

Han snorket hjemme hos Ida òg, men ikke sånn veldig mye.

Syntes det var søtt, det. Også vekket jeg ham med å poke ham i ryggen, og han lagde de søteste whinelydene.

Eivind, jeg reiste helt fra fuckings Bergen for å møte deg og Ida. Jeg hadde ingen annen grunn for å reise opp dit den helgen, hadde jeg? Som sagt. Jeg er glad i feilene dine, for de gjør deg unik. (:

Du er også hakkepine gal Rebecca! :wee:

Men likt som Ida2 er jeg veldig glad i deg også.

 

For tida så føler jeg at jeg bare henger etter fingerneglene utenfor et stup. Et sekund, et lite øyeblikks uoppmerksomhet fra å falle og havne ute i driten igjen. Jeg føler at jeg holder på å gå på en smell igjen når som helst. Jeg bare venter på det uungåelige. Venter på at jeg skal falle. Venter på smellen som jeg vet kommer. Klorer meg fast av all min styrke. Jeg vil ikke falle! Jeg vill ikke miste kontrollen igjen. jeg kan prøve å forberede meg på det og prøve å tenke fornuftig når det skjer. Bare føler på meg at jeg kommer til å gå så jævlig på trynet. Jeg ablanserer på en knivegg nå. Det går bra nå men det er et langt fall når jeg faller og jeg klarer aldri å balansere lenge av gangen

Du har meg på msn og du har telefonnummeret mitt om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker til og med at jeg ikke får sove fordi du snoker så forbanna høyt!
Takket være den siste quoten har du bevist at du er hakkepine gal. Men jeg setter pris på deg likevel <3

9477087[/snapback]

Kjefta, byllegutten =D

 

Uansett, Eivind. Håper du skjønner at det er mange mennesker som setter pris på deg. Hadde ikke ville henge med deg hvis vi ikke likte deg, ikke sant. Din tard.

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, men folk blir faktisk kjent med hverandre av å henge på samme forum ;)

 

Det er faktisk ikke verre enn det. Må være lov å poste her selv om man har blitt kjent med de andre som poster her vel?

9478946[/snapback]

Kan ikke nekte dere det, men blir litt vel klissete. Synes slik oppmuntring kan gjøres internt innenfor gjengen deres, så kan de som ikke har like gode internettvenner få hjelp uten at det skal bli helt blokkert av dere.

Lenke til kommentar
Kan ikke nekte dere det, men blir litt vel klissete. Synes slik oppmuntring kan gjøres internt innenfor gjengen deres, så kan de som ikke har like gode internettvenner få hjelp uten at det skal bli helt blokkert av dere.

9478958[/snapback]

Nå svarer jeg ikke bare folk jeg har blitt kjent med her. Og ofte så føler jeg for å dele tingene jeg sliter på meg med "hele verden". Skal jeg plutselig nektes å bruke denne tråden som har hjulpet meg gjennom tunge stunder omtrendt siden den ble opprettet bare fordi jeg for et par måneders tid siden faktisk ble kjent med noen av de andre som poster her?

Hva andre har skrevet her har ofte hvjulpet meg gjennom ting som har vært veldig vanskelig. Derfor fortsetter jeg å poste her. Det jeg sliter med kan kanskje noen andre kjenne seg igjen i og dermed være til en hjelp. Jeg føler du angriper min og enkelte andre sin rett til å poste her... (Godt mulig jeg leser litt for mye i det :p)

 

En liten ting tilslutt: Er det ikke ganske naturlig at mennesker som sliter med noen av de samme tingene kan finne sammen og bli kjent delvis på grunn av en slik tråd?

 

edit: Men joda jeg ser poenget ditt i at det kan føles litt ekskluderende. :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg absolutt ikke strekker til når det kommer til visse mennesker. Jeg prøver og prøver, men får bare slengt tull tilbake. For første gang er jeg på randen av å gi opp å i det hele tatt prøve. Det hjelper tydeligvis ikke og "de" snur seg til andre isteden som om forsøket mitt ikke betydde noe. Frustrerende, provoserende og trist. Får meg til å føle meg skikkelig mindreverdig.

 

Skal jeg gi opp?

 

edit:

Nei, jeg snakker ikke om å ta livet av meg, gi opp å prøve å hjelpe. Det har tydeligvis ikke noe for seg, og det er bare sårende å prøve, for så å bli ignorert og byttet ut fordi en ikke strekker til.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Faen... Føler meg overhode ikke kvalifisert til jobben jeg har fått.

Opplæringen her er en vits! alt jeg har fått er en boks i fanget og beskjed om å lære meg å bruke den. Hva forventer de egentlig av meg?

Greit jeg KAN nettverk. Men det er faktisk litt forskjell på å sette opp et Cisco-nett og det å skulle "kunne" et helt annet produkt fullt ut. Hade aldri hørt om Fortinet/Fortigate før jeg fikk den i fanget her. Nå forventer de visst at jeg skal lære meg alt på egenhånd. Skal få prøvd å få lånt med meg en hjem så jeg kan kikke ekstra på den i helgen. Mista viktig tid ved å være syk i tillegg så nå føler jeg at jeg ligger langt bakpå med det jeg skulle ha gjort.

 

Jeg er så frustrert akkurat nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg har en liten formening om hva jeg burde ha gjort men jeg kommer ikke i gang. Det finnes null struktur på den såkalte opplæringen her. Hadde jeg bare fått litt hjelp så hadde alt gått mye bedre. Hadde de bare sagt HVA de forventer av meg så hadde det hjulpet også...

 

Jeg skulle aldri tatt denne jobben føler jeg nå. Har bare lyst til å legge meg ned og gi opp. Det fallet jeg snakket om tidligere føles bare nærmere og nærmere. Jeg vil ikke gå på en smell nå... Jeg vil ikke gå tilbake til å slite med de minste ting igjen.

Føler bare for å sette meg og grine nå. Jeg venter bare på at de skal "avsløre" meg for den bløffen jeg er og innse at jeg ikke har noenting her å gjøre.

Kanskje jeg bare skulle søkt på en "drittjobb" i kassa på rimi i stedet...

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å fortsette å kjempe.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...