Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Kondolerer, eldavid.

 

Jeg mistet faren min sånn plutselig. Han døde også av hjerteinfarkt, og jeg var der da det skjedde. Det som varmet for meg var at det var så mange folk i begravelsen hans. Og fortsatt, 7 år etter at han døde, så kommer barndomskamerater av han bort til meg og hilser på meg. Det varmer veldig. :)

 

Ting blir snudd veldig på hodet når noe sånt skjer, men samtidig så er det viktig å holde seg rolig. Livet må gå videre, selv om det er veldig veldig vanskelig akkurat nå. Minnene du har fra henne og den kjærligheten hun gav deg, sønnen sin, de er det bare du som har. Og det i seg selv er noe å være stolt av. :)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg skulle til å skrive om mitt nyeste problem, men det er ingenting i forhold til ditt, Eldavind. Det er ingenting som er verre enn å miste noen som står deg nær. Kondolerer.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Fikk besøk av en kompis for en halv time side. Han dro etter 15 minutter, siden noen andre ville ha ham med på filmkveld. Gang på gang får jeg bekreftet at jeg ikke er bra nok.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Jeg er lei av å måtte mase for å i det hele tatt få lov til å vere sammen med dem.

9406856[/snapback]

Skjønner så sinnsykt godt hvordan du føler det. Aldri noen som spør om man gidder vere med på en jævla ting. Det blir til at man spør. Og man maser. og man sender meldinger. Og man ringer. Og man går bort til dem på skolen. Og det man ender opp med er at folk stikker av når du kommer. De sier de ikke har batteri på mobilen. De kunne ikke ta telefonen. Så får man en avtale, da.. etter 10 forsøk. Og så blir den avlyst i siste sekund. "Oi, jeg glemte at jeg hadde en annen avtale. Kanskje en annen gang?". Og så er det samme leksa på nytt igjen. Faen.

----

 

Jeg blir gal. Sender syke mailer og sms'er til folk. Hver gang jeg sitter i en bil eller på en buss håper jeg at den kan kjøre utfor veien så jeg kan dø. De jeg bryr meg om ville ikke en gang fått vite det. Bare.. *poff*

 

-----

 

Må kondolere, forresten, eldavid.

Lenke til kommentar

Først: Kondolerer til deg eldavid. :(

 

 

Så meg og mitt:

Der jeg er i livet mitt nå kunne det aldri falle meg inn å ta livet av meg. Men liekvel. Hver gang jeg går langs veien, rundt en sving så greier jeg ikke la være å fantasere om at det kommer en bil i 180 og meier meg ned. At jeg dør i en eller annen tragisk ulykke... Er det flere som tenker sånn?

Lenke til kommentar
Der jeg er i livet mitt nå kunne det aldri falle meg inn å ta livet av meg. Men liekvel. Hver gang jeg går langs veien, rundt en sving så greier jeg ikke la være å fantasere om at det kommer en bil i 180 og meier meg ned. At jeg dør i en eller annen tragisk ulykke... Er det flere som tenker sånn?

9407617[/snapback]

 

Jeg sykler aldri med sykkelhjelm. Uansett hvor mye mamma trygler eller ber. Trenger jeg si mer?

 

eldavid; Kondolerer.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...