Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjenner du bazukh? Ikke det? Nei, det gjør jeg. Jeg vet at hun er et sterkt menneske, med en sterk og fantastisk personlighet. Jeg vet at om jeg ikke kjente henne noe særlig og tilfeldigvis møtte henne på gaten ville jeg trodd hun hadde hele verden i sin hule hånd. Jenta er kjempe smart og vil ikke ha noe problem med å oppnå det hun ønsker. Men om en ikke har verdens beste psyke hjelper slikt ufattelig lite.

Takk, Eivind.

 

 

Ida! Veldig bra å høre at det gikk bedre enn forventa. Virkelig. <3

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Tryna i 130 på motorsykkel ista og rett inn i grøfta. Et mirakel at det gikk bra. Sykkel var faktisk ikke så verst den heller.

 

Om jeg er særlig deppa over det vet jeg ikke...

9394068[/snapback]

 

Der fikk du deg en lærepenge.

Lenke til kommentar
Tryna i 130 på motorsykkel ista og rett inn i grøfta. Et mirakel at det gikk bra. Sykkel var faktisk ikke så verst den heller.

 

Om jeg er særlig deppa over det vet jeg ikke...

9394068[/snapback]

 

Fortell da! Hvilken sykkel?

 

 

Er deppa for tida, fordi jeg vet dama jeg vil være med bor langt unna + at det blir så sykt til jobbing i år pga masse fag på skolen osv. FAEN! LIFE SUCKS! :mad:

Lenke til kommentar
Tryna i 130 på motorsykkel ista og rett inn i grøfta. Et mirakel at det gikk bra. Sykkel var faktisk ikke så verst den heller.

 

Om jeg er særlig deppa over det vet jeg ikke...

9394068[/snapback]

 

Der fikk du deg en lærepenge.

9394341[/snapback]

Det samme tenkte jeg. Tenk på de uskyldige som kunne blitt skada.

 

Takk alle sammen, forresten. Jeg er kjempeglad nå. ^^

Lenke til kommentar
Det er 293 dager, 8 timer, 37 minutter igjen med dette

9398284[/snapback]

 

militæret? o_O

9398333[/snapback]

VK 2 tipper jeg.

9398351[/snapback]

 

Siste skoledagedagen, siste dagen jeg er "Bindet" til denne [banneord]-bygda her.

Da skal jeg komme meg til en by, vise fingeren til moren min, kaste søppel på stefar, gi gameboyen min og en klem til lillebror, prevensjon til lillesøster, så dra vekk.

Jeg driter i hva som skjer etter det, bare jeg er vekk herfra!

Tror ikke det blir noe militæret på meg, men noe blir det.

Sikkert videre studier eller ekkel kristen folkehøgskole

 

Håper livet kommer på skinner da, men er forberedt på at det blir hardt å bo alene.

Lenke til kommentar

Må bare ha en plass å skrive dette ned, har opplevd så mye vondt i det siste. Sist fredag ble jeg vekket opp midt på natten av far som i halgråten sier at min mor har fått hjerteinfarkt å død. Hun var enda i 40årene, frisk og ikke tjukk i det hele tatt. Med andre ord ingenting som kunne forklare hvorfor dette skulle ramme henne.

 

Hun var en fantastisk person, alltid omsorgsfull og glad, utadvendt og kjerlig, rett og slett en person som virkelig gav glede til medmennesker. Er så ufattelig at en slik person bare kan forsvinne over natta! plutselig var hun ikke der lenger, aldri skal jeg få se henne igjen, hverfall ikke på denne jord.

 

Begravelsen fant sted i dag, der nermere 500 personer møtte opp, noe som sier litt om hvor godt likt hun var. Det var en utrolig fin begravelse, i den grad det går ann og kalle en begravelse for "fin". Men det var også forferdelig vondt, har mistet en del av meg selv, noe som aldri kommer tilbake. Er bare rasende over at noe slikt kan skje, men hvem skal jeg være rasende mot? Gud? Hate detta! Rett og slett forjeveligt! Du var så altfor ung. Du hadde fortjent å leve lenger, men slik ble det altså ikke.

 

RIP Brit, du var den beste mora jeg kunne fått, evig gla i deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...