Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Hvis det faktisk er helt sant det du sier, har du ingenting å deppe over. Sånne folk er ikke noe å samle på uansett.

 

Aidskake, jeg håper alt går bra.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
"Det kom noen inn i klasserommet vi ikke liker"

Så fniste de  :thumbdown:

9378556[/snapback]

Æsj :ohmy::sick:

Ekle folk :no:

Bor du i en liten bygd/by med litt "gjennomsiktig" miljø/alle kjenner alle? Vet hvor irriterende det kan være...

 

Selv har jeg et litt sånn halvveis nerde-image. Før tysklæreren hadde komt til tysktimen, skjedde det noe artig ja...

-"Det skal være et sånn slags ruskurs i helga...," sa X.

-"Ja, jeg hørte at det bare var to eller noe som hadde meldt seg på?" sa Y.

-"Jeg tror kanskje jeg skal melde meg på, da," sa X.

Så spurte jeg:

-"Hva for slags ruskurs? Hva slags rus skal de ha om der?" spurte jeg.

-"Drikking og-" sa X før Y avbrøt:

-"Ikke noe DU trenger å bry deg om, for du kommer aldri til å trenge å vite noe om det uansett :) " som om jeg er for dum til slikt, jaja, han her er jo av den "KULE" typen (og dere skjønner hva jeg mener med det).

 

Forøvrig synes jeg det var et godt tiltak å kaste sekken til hu rasshølet ut av vinduet :thumbup:

Lenke til kommentar
"Det kom noen inn i klasserommet vi ikke liker"

Så fniste de  :thumbdown:

 

Hahahaa, noen VI ikke liker! Samhold gjennom felles mobbing? HAHAHA, Går du på barneskolen? For en gjeng!! Gi dem en ekstra god skulder i gymtimen! :thumbup:

 

Selv har jeg et litt sånn halvveis nerde-image. Før tysklæreren hadde komt til tysktimen, skjedde det noe artig ja...

-"Det skal være et sånn slags ruskurs i helga...," sa X.

-"Ja, jeg hørte at det bare var to eller noe som hadde meldt seg på?" sa Y.

-"Jeg tror kanskje jeg skal melde meg på, da," sa X.

Så spurte jeg:

-"Hva for slags ruskurs? Hva slags rus skal de ha om der?" spurte jeg.

-"Drikking og-" sa X før Y avbrøt:

-"Ikke noe DU trenger å bry deg om, for du kommer aldri til å trenge å vite noe om det uansett smile.gif " som om jeg er for dum til slikt, jaja, han her er jo av den "KULE" typen (og dere skjønner hva jeg mener med det).

 

Haha! Du skulle gjentatt hva Y sa med pipende stemme :D Sånne fortjener å få slengt dritt tilbake, rofl :D "*pipe* ikke noe DU trenger å bry deg om"

Lenke til kommentar

Stubbekropp: Snakker du helt sant, eller? Høres jo helt latterlig ut. Slik hører ikke hjemme på videregående, men på ungdomsskolen, som Vash sier. Høres ut som noen barnslige typer som enda er i fjortis-stadiet. Folk oppfører seg ikke slik. Du har kanskje godt av den forandringen som du ønsker deg, nemlig å flytte.

Lenke til kommentar
To dager til jeg får vite om jeg kan bli mamma. Skummelt.

9376555[/snapback]

Krysser alt som kan krysses for deg, vesla.

 

Rofl!! Vet ikke hva du har gjort for å få slik et angstanfall, men dersom du tenker slik om deg selv så kommer du til å fortsette å fucke opp! Ha litt tro på deg selv <3<33333<

9378416[/snapback]

lol, fakk deg :)

Gidd å lat som du har peiling, virkelig.

Angstanfall, my ass. Det kalles depresjon, lille venn.

Lenke til kommentar

Det der er jo grusomt, Stubbekropp. Du burde kanskje vurdere å flytte, som Matias påpekte. En plass du vet det finnes folk som du "passer sammen med" (tåpelig frase, egentlig). Det hadde vært mye bedre enn med de barnslige idiotene du nå omgås. Det kan være virkelig flott å havne i et miljø du passer inn i. Jeg har nettopp begynt på musikklinja og jeg har så mange flere venner. Alle er hyggelige mot hverandre her, og jeg merker lett hvor glad jeg er nå for tiden, da jeg faktisk kan glede meg til skolen.

 

Og selvfølgelig håper jeg for det beste, Aidskake. :)

Lenke til kommentar

@Aidskake:

Lykke til med resultatet. Håper du fortsatt kan bli en mamma en gang :)

 

 

Huff da...tror jeg kan bekrefte at jeg har slutta på videregående nå. Møtte opp første dagen, siden har jeg ikke vært der. På tirsdag (neste uke) skal jeg på et møte med oppfølgingstjenesten så jeg får meg noe å gjøre i stedet for å traske dagen lang hjemme (Tror det ble til 1 skoledag i uka, og 4 dager jobb, men er ikke sikker på om jeg får noe i lønn, håper jeg iallfall får litt, må spare til reparasjoner av r/c flyet mitt) ;p

 

Så i 2 uker nå har jeg gått å traska å gjort ingenting, og bare så vidt prata med vennene mine..that is boring! :(

Lenke til kommentar
Rofl!! Vet ikke hva du har gjort for å få slik et angstanfall, men dersom du tenker slik om deg selv så kommer du til å fortsette å fucke opp! Ha litt tro på deg selv <3<33333<

9378416[/snapback]

lol, fakk deg :)

Gidd å lat som du har peiling, virkelig.

Angstanfall, my ass. Det kalles depresjon, lille venn.

9381160[/snapback]

 

DERJA! Der har du troen! Fortsett med det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk han burde bli. Dere trenger en person som han her. Dere sitter jo alle sammen her i et lite deppesamfunn, gjengangere hele gjengen. Dere depper jo over alt og ingenting, selv for småsaker depper dere. Ser dere egentlig et lys? Jeg begynner å tvile på om endel av dere egentlig vil ha hjelp, dere PRØVER jo ikke, ikke utifra det man leser her. "Jeg prøvde....i 1minutt, men det ble for hardt for meg". Leser man stadigvekk i tråden, har dere hørt om å kjempe, stå på? Å prøve i 1 minutt er ikke å prøve noe som helst, det er å gi opp, da har du ikke prøvd. Jeg drar ikke alle under samme kam, dere som føler at dette gjelder dere, vet hvem dere er.. og det er nok endel av de(dere) her.

 

Jeg har vært i samme situasjon som mange her, så vær så snill, ikke fortell meg at jeg ikke har peiling.

 

Og Aidskake: Lykke til, Vi krysser fingrene for deg =)

Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Det der er så skinnhellig av deg. Hvordan vet du at vi ikke prøver? Det er så teit at bare fordi du har gravd deg opp av søla så skal du begynne å rette på andre som fremdeles er her nede. Forventer du at det skal være gladposter her? Dette er faktisk deppetråden.

Lenke til kommentar

Jeg retter ikke på noen, men ærligtalt...bare tenk litt over det =) Jeg gir kun et spark bak, noen må si det direkte, så hvorfor ikke meg... folk må slutte å gå rundt grøten i en halv evighet.

 

Og jeg visste jeg kom til å få hele deppebyen etter meg nå, men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om...jeg melder meg ut av tråden, så no point i å svare meg, men for all del, fyr løs.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...