Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, nede i en bølgedal nå. Skulle ønske jeg kunne begynne på nytt, glemme alt, våkne opp et annet sted med en helt annen tankegang. Karakterene i år kommer til å gå til helvete og jeg som har planer om Trondheim neste år som fysiker. Studieteknikk er ikke-eksisterende :((

9373528[/snapback]

 

Bølgedaler er morsomme. Ahh, herlige frustrasjon. Føler ett inderlig trang til å ødelegge noe. Hva da? Moben? Ah, stemmer, den har jeg jo alt tatt. Satans frustrasjon.

 

Tror jeg heller la en sakset sangtekst snakke for meg:

"I

Feel

So

Weak

When I'm with you

Why can't I get you out of my head".

 

Kom deg ut av hodet mitt, for faen! Jeg orker ikke å tenke mer på dette drittet. Det eneste jeg gjør er å trekke meg selv lenger og lenger ned.

 

Og jeg som var i så fuckings godt; 'I-am-Mr-motherfuckinginvincible', humør for bare under en time siden.

Lenke til kommentar
Æsj. Jeg er syk, har snart ikke mer penger på mobilen og får ikke sett Espen på lenge. I tillegg har ikke Espen nett nå. Er ganske små problemer i forhold til alle andre sine, men er nok for at jeg blir lei meg :(

9373154[/snapback]

Kjenner til den. Avstandsforhold suger noen ganger...

Men slapp av; før du vet ordet av det så er han hos deg igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg er lei av å være min egen verste fiende, rett og slett.

Jeg er lei av at jeg skal bekymre meg for mye, ødelegge og sabotere for meg sjøl.

 

I'm a fuck-up. Og jeg blir nok aldri å fullføre noe som helst.

Jeg kan likesågodt gi opp med en gang.

9374127[/snapback]

Da er vi to

Lenke til kommentar
Æsj. Jeg er syk, har snart ikke mer penger på mobilen og får ikke sett Espen på lenge. I tillegg har ikke Espen nett nå. Er ganske små problemer i forhold til alle andre sine, men er nok for at jeg blir lei meg :(

9373154[/snapback]

Kjenner til den. Avstandsforhold suger noen ganger...

Men slapp av; før du vet ordet av det så er han hos deg igjen :)

9374001[/snapback]

Forhåpentligvis er jeg hos han før jeg vet ordet av det :D Men er ihvertfall 3 uker til :(

Lenke til kommentar

Ikke la meg ødelegge deg. Vær så snill.

Ikke hat meg heller, men ikke la meg ødelegge deg.

 

Ikke tål for mye fra meg

Ikke la meg rive deg med ned når jeg faller

vær så snill

 

Det var ekte hvert eneste ord.

Hvert eneste kjærtegn

kinn i mot kinn

 

Men jeg kastet det vekk!

Det betyr ingen ting.

For det som står igjen nå

er følelsen av svik

 

Så gå mens vi fortsatt kan være venner

Før jeg får sjansen til mer

Ikke hat meg heller, men ikke la meg ødelegge deg.

 

Vær så snill

Lenke til kommentar
Føler at forholdet mellom meg og dama skurrer, og jeg har helt utrolig vondt i magen.

Orker ikke tanken på at det kan bli slutt..

9375265[/snapback]

Det er viktig at dere snakker med hverandre, veldig, veldig viktig. Det kan være at du eller henne går og bærer på noe ingen av dere var klar over selv en gang. Å snakke ut om det er veldig viktig, for da ser dere raskt om det er noe som ikke kan rettes opp, om alt er ødelagt, eller om dere faktisk kan klare dere igjennom det.

Lenke til kommentar

Sprekker snart av galskap!

På skolen avviser alle meg og skubber meg vekk, det er så utrolig slitsomt.

Jeg er ikke den mest sosiale karen, men det betyr ikke at jeg liker avvisning, utfrysning og slikt fordet

Hvor gøy er det når ALLE i klassen sitter i et møte om russetiden, så når jeg kommer inn så; "Nei, la oss gå, vi kan ikke være her nå lenger"

34 stk går ut av klasserommet pga du kommer inn...

"Du må bli her og passe på sekken min" sa hun ene som en unnskyldning

Jeg kastet den ut vinduet og gikk hjem

 

Det finnes ikke ORD på hvor langt dette året her kommer til å bli

Være sammen med folk som ikke liker deg, som du ikke har NOEN likheter med og som er så kjedelige & trangsynte at bare h.

Vil flytte til en by NÅ!

Vil ikke bo her mer, jeg vil være anonym i en stor by med masse mennesker, være fattig i leilighet.

Stoppe kontakt med familien, jeg er så lei av terroriserende og alkoholiserte foreldre

Lenke til kommentar
Gikk alle medelevene i klassen din ut av klassen i det du kom inn? O_o

 

Har du noen som helst idè hvorfor det skjedde?? :dontgetit:

 

Jeg tror ikke jeg har ord for å beskrive hvor provoserende det er. :thumbdown:

9376522[/snapback]

 

Hakke peil o.o

En ting er at de ikke liker meg, en annen ting er det de driver med

Synes det er veldig dårlig gjort :ermm:

 

Aidskake:

Alle mine varme tanker går til deg, håper på at det går bra

Lenke til kommentar
Jeg er lei av å være min egen verste fiende, rett og slett.

Jeg er lei av at jeg skal bekymre meg for mye, ødelegge og sabotere for meg sjøl.

 

I'm a fuck-up. Og jeg blir nok aldri å fullføre noe som helst.

Jeg kan likesågodt gi opp med en gang.

9374127[/snapback]

 

Rofl!! Vet ikke hva du har gjort for å få slik et angstanfall, men dersom du tenker slik om deg selv så kommer du til å fortsette å fucke opp! Ha litt tro på deg selv <3<33333<

 

Stubbekropp, hva faaaaaaaaen er det der? Spurte du hun dama om hvorfor de dro? Jeg aner ikke, men det må ha vært noe de skulle, finnes ikke en så stor samling med idioter på et sted:O

Lenke til kommentar
Jeg er lei av å være min egen verste fiende, rett og slett.

Jeg er lei av at jeg skal bekymre meg for mye, ødelegge og sabotere for meg sjøl.

 

I'm a fuck-up. Og jeg blir nok aldri å fullføre noe som helst.

Jeg kan likesågodt gi opp med en gang.

9374127[/snapback]

 

Rofl!! Vet ikke hva du har gjort for å få slik et angstanfall, men dersom du tenker slik om deg selv så kommer du til å fortsette å fucke opp! Ha litt tro på deg selv <3<33333<

 

Stubbekropp, hva faaaaaaaaen er det der? Spurte du hun dama om hvorfor de dro? Jeg aner ikke, men det må ha vært noe de skulle, finnes ikke en så stor samling med idioter på et sted:O

9378416[/snapback]

 

"Det kom noen inn i klasserommet vi ikke liker"

Så fniste de :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...