Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Bestem deg for å IKKE sitte foran dataen @ all i mårra. Dra på kino helt alene feks :).

9340204[/snapback]

 

Betale 90 kroner for å dra på kino alene er ikke morsomt, men selvsagt, hvis man vil ut blant folk og vil gjøre det på en mild måte så er jo kinoen nesten ok, forutenom at man sitter i mørket i 2 timer og ser på en film, og ikke prater med noen.

 

Dro på lotro3 alene, hadde ikke orket å dra på premieren og dro 2-3 uker etterpå, alle hadde sett den, så måtte dra alene. Det var ikke samme følelse som å ha en eller to kompiser vedsiden av meg, ingen å prate om filmen på bussen hjem osv.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme med meg...

På skolen er det litt kjekt til tider...

Så kommer jeg hjem, sitter her i timesvis foran dataen, og bare blir mer og mer deprimert :(

nesten samme meg med, bare at jeg blir mer deprimert av å være på skolen

 

ut av 3 dager på ny skole, har jeg..ikke vært der 2 av dem

skal til rådgiver for å snakke om hva annet jeg kan gjøre, f. eks ..et eller annet jobbe kanskje i stedet for

 

 

 

@Alastor

:o vet du hvor vanskelig det er? :ph34r:

9340304[/snapback]

Ja, jeg har sliti med angst før. Jeg vet godt hvor vanskelig det er, og hvordan man for snudd det som er vanskelig.

Lenke til kommentar
J@cob: Som Wubbable sa, jeg er ikke 18. Men han fikk lov til å komme hit og overnatte isteden da :) Så skal jeg få lov til å dra til han en annen gang :)

9346072[/snapback]

 

Jeg så bare ikke poenget med den slags overbeskytende atferd, men på en annen side; Det er jo nok så vanlig. Bra at det ordnet seg da! :)

Lenke til kommentar
Jeg er patetisk. Hver gang jeg gjør noe med det, så gjør jeg noe enda mer patetisk igjen, og dytter meg selv tilbake. Wahey!

9344379[/snapback]

 

Slutt å tenke sånt, vær så snill.. Har truffet deg en gang, du husker det sikkert ;) Synes at du er hyggelig og kul, selv om vi pratet ikke sammen så mye :p Bortsett fra msn og sms før og etter..

Lenke til kommentar
Jeg er patetisk. Hver gang jeg gjør noe med det, så gjør jeg noe enda mer patetisk igjen, og dytter meg selv tilbake. Wahey!

9344379[/snapback]

 

Slutt å tenke sånt, vær så snill.. Har truffet deg en gang, du husker det sikkert ;) Synes at du er hyggelig og kul, selv om vi pratet ikke sammen så mye :p Bortsett fra msn og sms før og etter..

9346717[/snapback]

 

Seff husker jeg det! Presterte å ringe deg mens jeg satt på trikken. Var ett hygelig møte : )

 

Dog, det er sant. Senest i går drakk jeg meg staurandes dritings. Hva gjør jeg så? Jeg knuser flasker i gatene, skriker til eldre damer, samt ringer til 'henne'. Våker så opp med noen vage minner, samt stemmen hennes som sier; "Du er patetisk". Jeez.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym.

Livet går på skinner, alt detter på plass. Skole, hybel, ønonomi, venner. Men så har du henne jeg liker da, hun er 21, jeg er 18. Vi kjenner hverandre som venner, og studerer i forskjellige byer. Problemet er at jeg ikke kommer over henne, jeg savner henne. Det hele går i berg og dalbaner; noen dager er alt flott, andre dager kommer savnet. Jeg blir, av mangel på et mer dekkende ord, så trist. :( Ikke tør jeg fortelle om mine følelser heller, av frykt or å ødelegge vennskapet og dermed adri se henne mer.

Lenke til kommentar

Må selv si jeg har det relativt bra om dagene, ganske god kontakt med 3-4 i klassen min (de jeg hang med i fjor og). Men mangler fortsatt noen å være ekstra glad i :( . Sett meg ut ei som har relativt bra utseende, men ikke søren om jeg tør å ta kontakt :wee:

Jeg tror heller ikke hun har det altfor bra i livet, jeg observerer og ser at hun ikke snakker mye/med så mange. Men åååh :( . Jeg vil, vil, men får ikke til...

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Ah. Jeg hadde vel litt kontakt med jenter her og der. Uansett: Jeg vet det er hardt for deg, men du bør absolutt prøve å komme deg ut. Om de kameratene dine fester, gå på en fest med dem.... Ingen sier at du må drikke deg drita, eller drikke i det hele tatt...

 

Jeg har blitt respektert for at jeg har valgt å ikke være med å drikke mer når vi er ute, tro meg, om de virkelig er greie, så gir de faen i om du drikker eller ikke. (Tenkte jeg bare skulle ta det opp, da mange bekymrer seg for akkuratt den biten der)

 

Du trenger ikke å prøve deg på noen heller, bare snakke litt. Om du derimot velger å ha litt alkohol i blodet, så hjelper det pittelitt på, du løsner litt, men ikke bli helt borte i prosessen.

 

Og det trenger ikke å være fest engang... dra på kino med de, dra en tur til byen(hvor enn du bor), heng ute med dem. Spill fotball... (jeg er elendig i fotball, men spiller en sjelden gang allikevell, fordi det er moro, og sosialt.). Vær med noen hjem, se en film, spill spill. Overnatt hos noen. Det er så mye man an finne på, bare man bruker hodet litt(jeg sier ikke at du ikke bruker hodet, men jeg fant ikke en annen måte å uttrykke meg på :p )

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Alt går bra i klassen og har blitt kjent med alle i klassen nå så det er bra. . .

 

Men ble vist plasert i telt med 3 andre jenter i et telt på turen vi skal på med skolen =/ For noe dritt, jeg som ikke tørr i snakke til jenter før de snakker med meg. Alle UTENOM meg ble plasert i telt med både gutter og jenter "wohoo".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...