Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yey, drittvigo sier jeg begynner 9, mens "hjemmesia" til skolen sier 10... Hvilken skal jeg stole på :( . Som om jeg ikke er stress anok fra før...

9317044[/snapback]

 

vigo tar alltid feil, hør på det hjemmesiden sier. Det skjer samme med min skole, jeg veit at hjemmeside til skolen min har rett for jeg har snakket med lærere på skolen ;)

Lenke til kommentar
Gå for kl 9 for sikkerhetskyld?

Det gjør jeg.

Kanskje bedre og være tidlig ute for oppbarsking

9317057[/snapback]

Vil alltid være 15 +/- minutter før for å unngå og komme brasende inn så hele salen snur seg, bedre å være tidlig ute og eventuelt snakke litt med de andre i klassen som er litt tidlig ute og håpe at ingen stirrer.

Men 1 time og 15 min før... nei takk :( . 45 min for sent? Ihvertfall ikke :(

Lenke til kommentar
Yey, drittvigo sier jeg begynner 9, mens "hjemmesia" til skolen sier 10... Hvilken skal jeg stole på :( . Som om jeg ikke er stress anok fra før...

9317044[/snapback]

 

Ta med deg et FHM blad og møt opp klokka 9

 

Min første sosiale event på 10 år i morgen dere...

Og hva er så det?

Se på de andre i klassen drikker øl...flott, men jeg holder meg til Urge jeg

9317485[/snapback]

 

Hvorfor depper du over det?

Endret av Vash
Lenke til kommentar
skole i morgen.. *deppa*

9317529[/snapback]

Ja. Jeg gruer meg. Dette er en ny start og det er skummelt. Jeg skal aldri sitte i gangen og spise sammen med den gamle gjengen,aldri bli kalt satanist i KRL-timene,aldri bli tvunget med på idrettsdager av fetteren min og tardsene...

 

Men vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Min første sosiale event på 10 år i morgen dere...

Og hva er så det?

Se på de andre i klassen drikker øl...flott, men jeg holder meg til Urge jeg

9317485[/snapback]

 

Hvorfor depper du over det?

9317582[/snapback]

 

Well, se da; Det er så latterligt, jeg skal SE på folk som drikker øl!

Og atpåtil er det disse folkene som nylig kastet meg i søpla pga at de ikke likte meg :ph34r:

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt den værste starten på et skoleår, EVER :( Det starter med at jeg sovner to timer før jeg må stå opp, og dermed klarer jeg å forsove meg. Våkner ti minutter før jeg skal møte opp på skolen, blir jævlig stressa, rekker ingenting. Rekker ikke å dusje, rekker bare så vidt å kle på meg før jeg må løpe ut døra. Hiver meg på scooter'n og kjører som faen for å rekke skolen, og tyve meter før jeg er framme klarer jeg å kjøre på en annen elev! Får panikk og klikker nesten. Spør om det går bra med han jeg kjørte på, hører ikke hva han svarer, scooter'n går ikke an å kjøre lenger, så jeg må dra den av veien. Låser'n og springer til time. Skjelver som faen, puls på sju tusen, aner ikke hva jeg skal gjøre, prøver bare å ikke få sammenbrudd. :no: Fy faen, så jævla dårlig! Broren min kom og hjalp meg da skoledagen var over, så har kommet meg hjem nå. Skjelver litt fortsatt. Nå må jeg få tak i nummeret til han jeg kjørte på så jeg får høre om det går bra ... Helvete ass.

Lenke til kommentar

Første skoledag gikk rett i dass.

 

Startet med at jeg møtte noen kjente på skoleveien og snakket med dem helt til vi ble delt inn i forskjellige klasser. Selvfølgelig hadde jeg vært dum nok til å velge idrett som ingen andre hadde valgt. (Tok grundig feil da jeg trodde jeg ikke ville i klassen med noen jeg kjente fra før =/).

 

Kjennte absolutt ingen jeg begynte i klasse med og fikk ikke ut et eneste ord.

 

Klassen var sånn her: Håndball bertejenter (hjelp =/), håndballgutter, "outsidere", 17-18åringene (problembarn) og meg til slutt som ikke hadde noe til felles med noen.

 

 

Og så måtte vi si hva vi drev med på fritiden omtrent og jeg var kjempeflau og pulsen var "farlig" høy. Og så måtte vi gjøre sånne dumme "bli kjent" greier hvor vi skulle tegne noen regler sammen og jeg bare satt der og så ned i bakken med min egen medlitenhet. Og selvfølgelig måtte noen jenter være så "care" at begynte å spørre om hvilken skole jeg kom fra noe som jeg så selvfølgelig bare var for å være hyggelige selv om de ikke kunne brydd seg mer. Og så flau som jeg så så jeg en annen vei med en gang jeg svarte.

 

Og selvfølgelig er det en utflukt som klassen skal på som jeg absolutt ikke har lyst til å gå på siden jeg ikke kjenner noen og det ville bare vært stusselig.

 

Nei tror ikke jeg er skapt for dette samfunnet :(

 

Heldigvis bytter jeg til en almenn klasse hvor jeg kjenner folk, men de gidder jo ikke gjøre noe på fritiden med meg så blir vel å sitte inne forand pc og trene litt i 3 år fremover eller ut hele livet =/

Lenke til kommentar
Første skoledag gikk rett i dass.

9320594[/snapback]

Det kommer til å ordne seg det, altså. Husk at førsteinntrykket ikke stemmer bestandig ;) Første skoledag på videregående kom jeg ikke i klasse med noen jeg kjente fra før, bare noen jeg visste om, og jeg hadde egentlig gleda meg til å "begynne på nytt" og treffe nye folk, men den første dagen begynte jeg å lure litt på hva det egentlig var jeg hadde havnet oppi. Det gikk mye bedre etter hvert, og vi i klassen ble kjempegode venner. Sånne bli kjent-leker synes jeg egentlig er litt pinlig, men det gikk da bra det òg. Om du skifter klasse så er det jo garantert noen "nye" i den klassen også, som du kan bli kjent med :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...