Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke være homo!

9277962[/snapback]

Tror ikke du har noe valg sånn egentlig. Du får bare prøve å gjøre det beste ut av det :)

9277970[/snapback]

Seconded.

Er det noen grunn til at du ikke vil det, Stubbekropp? Vanskelig å treffe noen elns?

9277990[/snapback]

Er ikke så rart at folk tenker sånn mtp samfunnet vi lever i. :no:

9278079[/snapback]

Ikke bare er det UMULIGT og finne seg en ordentlig kar med hjernen på plass, det er også så vanskeligt

Jeg liker rett og slett ikke folk fra denne delen av norge?

Det hadde vært mye enklere om jeg fant meg ei jente...

Slippet stygge blikk, ekle gamle damer som spørr "Hvorfor!?" og masse stereotypiskt

Det er ikke rart selvmordsraten blandt homofile gutter er høy, jeg kjenner meg så alene

Men samtidig, ikke f om jeg flytter til Oslo og blir med i noe homomiljø

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det jeg, kanskje jeg ønsker mer en hva jeg kan få

Jeg ønsker meg en og være glad i, som er glad i meg

SOm tar meg for den jeg er, vice versa

En som jeg har noe til felles med, det "vanlige"

Æææææææ :cry:

Lenke til kommentar

Ja, det er ikke så lett å være skeiv. ><

husker jeg fikk en del stygge blikk da vi var på hytten og jeg hadde med kjæresten min. to jenter ute på landsbygda som var mer enn venner var visst ikke et velkomment. Det er ikke så lett å være skeiv ute på bygda, men jeg kan og forstå at du ikke vil flytte inn til byen, da det der er litt.. Vel, sært. Men jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til. Du skal se du finner noen med hjernen på plass som du deler masse til felles med :)

Lenke til kommentar

hei

noen som har noen tips for å bli iallfall litt mindre deppresiv?

nå begynner skolen å nærme seg, jeg kom inn på 3 valget mitt til videregående så nå er jeg stuck på en skole som ligner et jæ**a fengsel (nei, jeg kødder ikke) + at alle de "kule" i byen går der..og det er noe jeg misliker, spesielt de som er 1 år eldre enn meg siden jeg har blitt mobba/erta/plaga av en del av dem i MANGE år

har lyst til å drite i å gå videregående, men jeg får ikke lov til å ikke gå av foreldra mine

virker ikke som vennene mine bryr seg veldig mye om meg heller...hører ingenting fra noen, ikke en gang på bursdagen min :(

hva skal jeg gjøre? :(

Lenke til kommentar
hei

nå begynner skolen å nærme seg, jeg kom inn på 3 valget mitt til videregående så nå er jeg stuck på en skole som ligner et jæ**a fengsel (nei, jeg kødder ikke) + at alle de "kule" i byen går der..og det er noe jeg misliker, spesielt de som er 1 år eldre enn meg siden jeg har blitt mobba/erta/plaga av en del av dem i MANGE år

har lyst til å drite i å gå videregående, men jeg får ikke lov til å ikke gå av foreldra mine

virker ikke som vennene mine bryr seg veldig mye om meg heller...hører ingenting fra noen, ikke en gang på bursdagen min :(

9281791[/snapback]

Trøste deg med at det er andre som føler at livet er like jævlig nå?

Lenke til kommentar
joa...gjør det men det virker ikke som det hjelper så altfor mye dessverre

hjelper det å bare få på seg headsettet og gå en lang tur ute? :)

9281851[/snapback]

Kan ofte hjelpe det. Og man må ta det små gledene man kan når verden synes å gå deg i mot :)

Lenke til kommentar
hei

9281791[/snapback]

Ikke engang på bursdagen din? :dontgetit: Wtf, det er dårlige venner. Du finner sikkert noen på skolen som deler dine interesser osv som du kan bli venner med

Lenke til kommentar
Apropos bursdager. Sist jeg fikk en eneste bursdagsgave var vel i 2004. Har slutta å forvente meg noe jeg...

9282067[/snapback]

Har ikke du unger da? (avatar) :)

De pleier jo å kjøpe noe lite til deg..

9282072[/snapback]

Se PM for å få forklart den situasjonen. Den vil jeg ikke ta her

Lenke til kommentar
Du finner sikkert noen på skolen som deler dine interesser osv som du kan bli venner med

9282039[/snapback]

Ja, definitivt. Uansett hvor negativ man er, så ender man som oftest opp med mange nye venner, selv om de kanskje ikke kommer etter dag én.

Nyt det som er igjen av ferien, og ikke tenk så mye på skolen. Ta det som det kommer, men gjør et godt inntrykk i starten.

Lenke til kommentar

I går etter advokaten så var jeg så nedtrykt som det gikk. jeg hadde ikke lyst til noe. Alt virket håpløst.

I dag derimot så føles ting en del bedre. Ting begynner å falle på plass om hvordan jeg må gå frem. En jobbmulighet datt plutselig ut fra himmelen tilogmed. Skal ringe nå. kryss fingrene for meg folkens. Om jeg får denne jobben så blir ting mye lettere for meg på mange plan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...