Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke meningen med noen ting lenger. Er fristende å gi opp alt, men det nekter jeg.

9276172[/snapback]

Noen ganger føler jeg det sånn også. Men ting tar seg opp igjen. Det kommer til å bli bedre og det er verdt å holde ut for å vente på.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Flere som er lei av og være lei?

Det kjennes ut som om jeg spiller et skuespill noen ganger, for hvorfor er jeg trist og deprimert?

Jeg burde bare drite i alt, men jeg klarer ikke!

Jeg er 17 år og har ikke hatt venner eller gjort noe med andre på 1 år...

Nå er det 1 mnd til jeg blir 18, ingen kommer til og si gratulerer en gang

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar

Ja. Men det begynner å ta seg litt opp igjen nå. Skulle ikke tro regnet gjør det bedre, men det er faktisk litt koselig. Og for første gang på lenge kjenner jeg at jeg gleder meg til middag. Så for all del ikke gi opp. Tenk på alt du har og alt du setter pris på. Selv den minste lille ting :)

Lenke til kommentar
Hva er det å sette pris på? En sosial angst man ikke blir kvitt? ræva karakterer? overvekthet? kviser? Familie som ikke skjønner en dritt? Yey...

9277697[/snapback]

Ikke fokuser på alt det. Vet det er vanskelig, men det er verdt å vente på en bedre periode.

Lenke til kommentar

FAEN I HELVETE!

Kom akkurat fra advokaten. Hva "#¤!"#%! er vitsen med en advokat som ikke hjelper deg?

Han brukte over halve tiden på å klage på at jeg ikke hadde med meg kontant betaling og på å trykke meg så langt ned i dritten som det gikk. Alt jeg følte jeg hadde oppnådd greide han å rive ned og fremstille som om det var ingenting.

akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg ned og ikke båkne igjen.

Lenke til kommentar
Hva er det å sette pris på? En sosial angst man ikke blir kvitt? ræva karakterer? overvekthet? kviser? Familie som ikke skjønner en dritt? Yey...

9277697[/snapback]

Ikke fokuser på alt det. Vet det er vanskelig, men det er verdt å vente på en bedre periode.

9277704[/snapback]

Jaja, gidder ikke gjøre noe i år heller om ingen kommer til meg... skolestart om en uke, til samme klasse hvor alt de vet er fornavnet og bursdagen min. Jippi. Blir sikkert kjempegøy...

Lenke til kommentar
Takker for alle lykkeønskninger. :)

Selv gikk jeg på en smell i dag. Trykkeriet i Oslo har ombestemt seg og ville ikke ha meg inn som førtrykksdesigner/grafiker allikevel. Da datt flyttealternativet bort, og jeg sitter igjen på Gjøvik uten skole, jobb eller fremtid. Det føles litt håpløst for øyeblikket.

9274354[/snapback]

Uff, det er ikke greit. Er det ingen annen jobb du kan søke som gjør at du fortsatt har det flyttealternativet? Ingenting? Og med å "ombestemme seg" mener du at de har gitt jobben til noen andre? Var det en lærlingplass eller noe? Uff, masse spørsmål her.. Håper ting fikser seg for deg..

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke være homo!

9277962[/snapback]

Tror ikke du har noe valg sånn egentlig. Du får bare prøve å gjøre det beste ut av det :)

9277970[/snapback]

Seconded.

Er det noen grunn til at du ikke vil det, Stubbekropp? Vanskelig å treffe noen elns?

9277990[/snapback]

Er ikke så rart at folk tenker sånn mtp samfunnet vi lever i. :no:

Lenke til kommentar
Uff, det er ikke greit. Er det ingen annen jobb du kan søke som gjør at du fortsatt har det flyttealternativet? Ingenting? Og med å "ombestemme seg" mener du at de har gitt jobben til noen andre? Var det en lærlingplass eller noe? Uff, masse spørsmål her.. Håper ting fikser seg for deg..

9277952[/snapback]

Jeg kan fortsatt søke jobber i Oslo, men om det ikke sammenfaller med en utdannelse kan jeg likegodt være på Gjøvik og jobbe.

Jeg har ikke gitt opp da, begynte ny jobbjakt i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...