Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Svarte, Manchester United tapte. Forsåvidt årest kjedeligste lørdagskveld og:S Enig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Edit: what ever. Kverna: hyggelig at det kunne være til hjelp Endret 10. april 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 hva burde man gjøre når man føler (merk!) at alle rundt en svikter, og en bare er nyttesløs? kjørte bil med faren min i dag, etterhvert så gikk så mye galt at jeg fikk angst/deppresjons anfall i bilen. greide å kontrollere meg, men tror han virkelig ville finne ut hva som skjedde. selv aner jeg ikke helt. Plutselig boblet alt over, og ting som var fortrengt dukket opp Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hm.. spørs litt hva du mener med angst/depresjonsanfall.. Det høres litt alvorlig ut. Hvis du bare rett og slett bare ble veldig sint og utenfor fordi du ikke fikk ting til (eller har du lappe?), så er det sikkert ikke noe big deal. Det kan sikkert komme av for mye stress og tull på skole/jobb, og av og til bobler det bare over. Hvis det var enda værre enn det, så burde du kanskje tenke litt over hvordan den mentale helsen din er, og om du trenger hjelp. Lett for meg å si. Hvem vil vel innrømme at man trenger hjelp? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 de fleste vennene mine vet at jeg har slitt med deppresjoner og selvmordtanker i noen år, men ingen vet at de av og til kommer, nå også. Ingen bryr seg nok til å sjekke, eller så er de lykkelig uvitende. var rett og slett tanker om å være ubrukelig osv osv, stort sett negativt som kom. Fikk lyst å gråte... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ok, den er lei.. Er du så sikker på at det er fordi de ikke bryr seg? Kanskje de tror du har det bra fordi du har overbevist dem om det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 hvorfor ville jeg ikke blitt overrasket....ingen i klassen som har fattet lunten etter 3 år. men for som en sa "er det noen her som egentlig ville lurt på hvor andre var" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg skjønner situasjonen din litt.. jeg har egentlig ikke noen trøstende ord. Jeg sitter hjemme alene kveld etter kveld. Påsken var helt jævlig. Jeg var vel ikke utenfor døren/så ikke folk på 5 dager. Men hvis du har venner (da snakker jeg ikke om folk som bare tilfeldigvis går i klassen din), så gi de i hvert fall en sjanse til å forstå. Det er ikke alltid like lett for utenforstående å skjønne hvordan du har det. Folk som aldri har møtt motstand gjennom hele livet, som alltid har hatt det bra - hvordan skal de greie å forstå noe uten at du forklarer dem? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Uansett Christian86 så vet du at du ikke er ubrukelig. Det er MANGE som setter pris på deg, men det er vel ikke alle som klarer å vise det? Jeg vet jeg har problemer med å vise slike ting, men folk flest det nok. Å føle det slik du føler det nå er en normal ting. 90% av alle jeg kjenner på vår alder har problemer.. Men ikke alle viser det. Det kommer til å løse seg etterhvert, det vet jeg. Jeg har hatt sinnsykt med problemer gjennom årene, men det har løst seg. Tenk positivt, og ikke tenk på at du er ubrukelig fordi det er du ikke. Kan jo også hende at folk ikke vil blande seg fordi de ikke vet hvordan de skal løse problemene. Dette er et typisk fenomen egentlig. Kanskje de har store problemer selv, og ikke takler "enda flere" problemer...? Lykke til Endret 10. april 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 hjelp fra helt uventet person. En jente jeg jobbet med fra august til november/desember. Hun brydde seg faktisk. minnes det ene hun sa "i motsetning fra de fleste andre på skolen så er du en snill og god person, kan ikke forstå hvorfor du har dårlig selvtillit" lyser det så godt? vekk var i hvert fall noe av problemene. tror nok jeg skal overleve, er ikke første gang dette skjer. Har overlevd i 5 år nå=) noe må da det telle for. eneste jeg ikke helt forstår er hvorfor hun jeg liker best, var hun som etterlater meg mest når jeg har det vondt. kort sagt; stoler ikke på henne nok til å si når jeg er nedfor, vet at hun neppe kommer med noe svar Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hater stemoren min noe helt sykt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hater stemoren min noe helt sykt. SAMMA HER!!! Eller hu er ikke stemoren min, men kjærsten til pappa...FAEN FOR EI JÆVLA ***** Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 vil dere si hvorfor? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg hater den nye kjærstn til onkern min! Hu er en dritt!! Hun fyrer opp en røyk inne selv om jeg ikke får lov til det eller onkelen min eller noen andre. Hun har tydeligvis store fordommer mot alt som ikke kommer fra norge. Rakker ned på negre og alle pakistanervennene mine Endret 11. april 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 de fleste vennene mine vet at jeg har slitt med deppresjoner og selvmordtanker i noen år, men ingen vet at de av og til kommer, nå også. Ingen bryr seg nok til å sjekke, eller så er de lykkelig uvitende.var rett og slett tanker om å være ubrukelig osv osv, stort sett negativt som kom. Fikk lyst å gråte... Her skal du være veldig forsiktig. Du lever livet ditt men kaster bort veldig mye. Dersom du er deprimert over tid, og ikke på grunn av spesifikke hendelser skal du ikke se bort i fra at du kan få hjelp. De fleste fastleger og lignende gir deg noen lykkepiller og sender deg av gårde men den beste hjelpen (syns jeg) er en skikkelig psykolog. Jeg foretrekker gestalt psykologer som jobber med mestring av negative tankemønstre mm. Det høres kanskje teit ut, men det er faktisk i høyeste grad vitenskapelig og ikke freudiansk crap. Grunnen til at jeg nevner dette er et mønster i det du skriver. Vennene dine bryr seg nok helt sikkert, men ønsker kanskje ikke å være en del av det negative ved deg. Det er veldig egoistisk, men folk er ofte det. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 da er det skole igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Slik jeg har forstått det så er det desverre veldig lang ventekø for å komme til psykolog Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Slik jeg har forstått det så er det desverre veldig lang ventekø for å komme til psykolog Mitt første møte med en psykolog, det tok ikke lang tid det nei. Var hos sosionom i et halvår, før jeg endelig skulle prate med ei dame som skulle vurdere hvorvidt jeg trengte hjelp, hun fikk meg innlagt på Psykiatrisk avdeling på sykehuset på dagen Siden da har jeg mer eller mindre fri tilgang, når jeg føler for det. Har ikke hatt time siden 3. Jan...Jeg vil, vil ikke, vil, vil ikke.. Endret 11. april 2005 av cerion Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Slik jeg har forstått det så er det desverre veldig lang ventekø for å komme til psykolog Hmm.. Jeg forstår det slik at du omtrent kan komme til på dagen. Jeg regner med du tenker på psykologene som du kan få dekket gjennom folketrygden. Vet ikke hvordan det der funker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Hm.. Ja, det er vel gjennom folketrygden jeg tenkte på. Blir det ikke veldig dyrt hvis ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg