Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kissmyass

Jeg er skikkelig deppa for tiden. Jeg klarer snart ikke denne tilværselsen mer og søker da hjelp hos dere forumbrukere.

 

Jeg er en gutt på straks 17år. Har aldri hatt kjæreste, men det første kysset gikk når jeg var 8år (ellerno) men etter det har jeg ikke kysset en jente. Dette tærer svært på meg når jeg har vært så nær mange ganger, jeg klarer liksom aldri å ''close the deal''. Så her sitter jeg, 17år gammel, aldri vært borti ei jente. Ellers i livet går det greit, men denne delen plager meg noe grenseløst. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å prøve, eller bare gi opp. Svaret er jo obvious, men jeg vet ikke hvordan.

 

Jeg har altid hatt mange gode jentevenner, men jeg klarer ikke å få tak på noen av dem. Alle syns jeg er en kjekk og grei kar, har også hørt jeg er pen/goodlooking. Så med alt dette, finnes ikke den rette jenta for meg der ute i verden? Finnes hun egentlig?

 

Noen har flust med jenter omseg, men ikke meg. Ikke engang én.

Verden er en kynisk og urettferdig.

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig deppa for tiden. Jeg klarer snart ikke denne tilværselsen mer og søker da hjelp hos dere forumbrukere.

 

Jeg er en gutt på straks 17år. Har aldri hatt kjæreste, men det første kysset gikk når jeg var 8år (ellerno) men etter det har jeg ikke kysset en jente. Dette tærer svært på meg når jeg har vært så nær mange ganger, jeg klarer liksom aldri å ''close the deal''. Så her sitter jeg, 17år gammel, aldri vært borti ei jente. Ellers i livet går det greit, men denne delen plager meg noe grenseløst. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å prøve, eller bare gi opp. Svaret er jo obvious, men jeg vet ikke hvordan.

 

Jeg har altid hatt mange gode jentevenner, men jeg klarer ikke å få tak på noen av dem. Alle syns jeg er en kjekk og grei kar, har også hørt jeg er pen/goodlooking. Så med alt dette, finnes ikke den rette jenta for meg der ute i verden? Finnes hun egentlig?

 

Noen har flust med jenter omseg, men ikke meg. Ikke engang én.

Verden er en kynisk og urettferdig.

9126184[/snapback]

 

Jeg tror du bør snakke med en psykolog, vurderer å gjøre det samme ettersom at jeg for tiden har den værste kjærlighetssorgen jeg noen gang har opplevd. Verden er noe dritt :( Lykke til videre i livet :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm ... skremmende tråd. Når en ikke klarer å balansere tankene sine, og lysten til å leve er såpass lav burde du absolutt oppsøke hjelp.

 

Er noe som heter akuttposten som er et tilbud for ungdom med psykiske problemer. Er absolutt ikke noe nederlag å oppsøke hjelp!

 

God sommer til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig deppa for tiden. Jeg klarer snart ikke denne tilværselsen mer og søker da hjelp hos dere forumbrukere.

 

Jeg er en gutt på straks 17år. Har aldri hatt kjæreste, men det første kysset gikk når jeg var 8år (ellerno) men etter det har jeg ikke kysset en jente. Dette tærer svært på meg når jeg har vært så nær mange ganger, jeg klarer liksom aldri å ''close the deal''. Så her sitter jeg, 17år gammel, aldri vært borti ei jente. Ellers i livet går det greit, men denne delen plager meg noe grenseløst. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å prøve, eller bare gi opp. Svaret er jo obvious, men jeg vet ikke hvordan.

 

Jeg har altid hatt mange gode jentevenner, men jeg klarer ikke å få tak på noen av dem. Alle syns jeg er en kjekk og grei kar, har også hørt jeg er pen/goodlooking. Så med alt dette, finnes ikke den rette jenta for meg der ute i verden? Finnes hun egentlig?

 

Noen har flust med jenter omseg, men ikke meg. Ikke engang én.

Verden er en kynisk og urettferdig.

9126184[/snapback]

 

Det er flere av oss, selv om jeg ikke har vært like uheldig som deg. Problemet er at når vi har insett at jenter liker å bli behandlet som dritt så er de fleste av de forbi den fasen i livet sitt. Da har noen av oss snille blitt slemme og jentene liker da å bli behandlet pent. Så da er det mer håpløshet i vente. Hvis man ikke velger å henge utenfor ungdomskolen i en volvo så klart. Noen av dem liker også å bange en bad-boy ved siden av å ha en som kan varte dem opp.

 

En annen feil mange gutter gjør er at de ikke er utfordrende nok for dagens jenter. For meg virker det som om du nærmest må legge dem på ryggen og tørrjukke dem før du får deres oppmerksomhet. Den "virkeligheten" som presenteres av resten av verden i dag angående det å "være deg selv" føles også som bare tull. Kjør på med blærete og påtatt selvsikkerhet og skaff deg høyere sosial status enn de du vil prøve deg på. Spill spillet eller vær en loner. Når du får deg dame og dere blir kjent så kanskje dere klarer å slappe av begge to og faktisk bare være glade i hverandre.

 

 

Det er i hvertfall den oppfattelsen jeg har av samfunnet.

 

 

Ferdig med å babble nå. Mulig det er uforståelig, men det er ikke så viktig. Jeg fikk sluppet ut litt damp igjen :)

 

 

Edit: Og siden dette er deppetråden så kan jeg vel inrømme at dette gjør meg veldig trist :(

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Skjønner at ting virker slitsomt og vanskelig, men er viktig å tenke på at uten en start blir det aldri bedre. Når livsgleden er så langt nede at man ikke vil leve er psykosen såpass alvorlig at man trenger akutt hjelp.

 

Har ikke opplevd noe slikt selv, så det jeg skriver kan kanskje virke som litt arrogant eller "bedre enn deg" holdning, men mener det ikke slikt. Ingen, uansett alder, burde gå rundt med tanker om å ta sitt eget liv.

Endret av jvik
Lenke til kommentar
En annen feil mange gutter gjør er at de ikke er utfordrende nok for dagens jenter. For meg virker det som om du nærmest må legge dem på ryggen og tørrjukke dem før du får deres oppmerksomhet. Den "virkeligheten" som presenteres av resten av verden i dag angående det å "være deg selv" føles også som bare tull. Kjør på med blærete og påtatt selvsikkerhet og skaff deg høyere sosial status enn de du vil prøve deg på. Spill spillet eller vær en loner. Når du får deg dame og dere blir kjent så kanskje dere klarer å slappe av begge to og faktisk bare være glade i hverandre. 

 

Edit: Og siden dette er deppetråden så kan jeg vel inrømme at dette gjør meg veldig trist :(

9131956[/snapback]

 

Huff, det skal ikke være lett å få seg dame nei.. :p

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig ikke lyst til å leve for tia.

Helt jævlig. Kommer helt plutselig, og bare setter seg fast og infiltrerer hver eneste tanke.

 

Ikke noen åpenlys grunn heller. Jeg har bare ikke lyst til å leve. At all.

 

Skummelt.

9130871[/snapback]

Ida, du er verdens nydeligste jente. Noensinne! Og du har saa mange positive sider. Du er unik og spesiell, og jeg har aldri noensinne hatt en venninne som deg. Og jeg vet du har det vanskelig, det er derfor det er saa utrolig tungt aa sitte tusenvis av mil unna og vite at jeg ikke kan sitte aa holde deg i haanda, stryke deg paa kinnet og si at alt kommer til aa gaa bra! Men det gjor det. Til slutt saa gjor det det, tro meg. Problemet er bare at det er liten trost i det akkurat naa. :hm:

 

Fina.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan han klarer. Det er ekkelt. Ta på alt fettet og de dårlige proposjonene. Ridebukselår, fettklumper, arr og oppblåst mage. Motbydelig er det jeg er. Kvalmendes. Ikke fortjener jeg bedre heller. Det blir vanskligere og vanskligere å dusje. Jeg blir kvalm og knekker sammen. Hvorfor kan ikke den forandre seg? Hvorfor hjelper det ikke å trene? Jeg tørr ikke handle mat lengre. De i kassa tenker på alt jeg kjøper og dømmer meg. Ler bak ryggen min. Jeg burde ikke spise noenting. Jeg burde stoppe å spise. Eller i værtfall få det opp igjen. Kan jeg ikke bli bra nok snart, så jeg får ro?

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Overdox, du er slank og fin mushi. Og treningen din hjelper, men det er ikke sikkert at det syns så godt fra ditt synspunkt.

Prøv å dokumenter det bedre om du føler du ikke ser fremgangen.

 

For øvrig er det helt sikkert at de i kasse ikke ler av deg, de har nok med å slå inn varene de. Dessuten ser de flere enn deg, de ser antagligvis en god del hundre mennesker om dagen, og legger ikke merke til deg. Du ser bra ut, og det skal du være stolt over.

 

Arr er forresten ingen hindring, jeg har selv masse arr på hender og armer, og litt på beina, greit nok, jeg er gutt, vi leker(lekte) litt røffere når vi var små, men jeg har unaturlig mange(som kommer av diverse grunner, noe er greit, noe fra en tid jeg ikke er så stolt over), men ingen skyr meg fordet om. De spør kanskje hva det kommer av, jeg svarer dem(evt. kaster inn en hvit løgn), og føyer til at det ikke er noe å bry seg om. Vanligvis lar folk det ligge da.

 

Poenget er: Ikke bry deg med slike smådetaljer, bare prøv å ikke heng deg opp i det. Kom deg ut en tur, selv om det så er helt alene Noen venner har du nok uansett, det har alle, selv de mest ensomme, bare gjennoppta kontakten, send dem en melding, ring dem..spør om de blir med å se en film, eller gå på kino.

 

Dette ble rotete, men forhåpentligvis skjønner du hva jeg mener; Stå på!

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan han klarer. Det er ekkelt. Ta på alt fettet og de dårlige proposjonene. Ridebukselår, fettklumper, arr og oppblåst mage. Motbydelig er det jeg er. Kvalmendes. Ikke fortjener jeg bedre heller. Det blir vanskligere og vanskligere å dusje. Jeg blir kvalm og knekker sammen. Hvorfor kan ikke den forandre seg? Hvorfor hjelper det ikke å trene? Jeg tørr ikke handle mat lengre. De i kassa tenker på alt jeg kjøper og dømmer meg. Ler bak ryggen min. Jeg burde ikke spise noenting. Jeg burde stoppe å spise. Eller i værtfall få det opp igjen. Kan jeg ikke bli bra nok snart, så jeg får ro?

9140088[/snapback]

Bitteliten setning: Nå MÅ du skjerpe deg. Ærlig talt. Du kan ikke legge ut bilder av deg selv vettu, der vi ser hvor utrolig slank du er, så syter du over fettklumper?

Og hvorfor skulle butikkdamene bruke energi på å snakke bak din rygg om hva du spiser? Der tar du nok grundig feil.

 

Viss du ikke føler selv at treningen hjelper må du finne ut om du trener nok. Skal du ha nytte av treningen din må du i hvert fall spise. Spise rett.

 

Med din holdning vil kroppen din aldri bli bra nok. For deg.

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan han klarer. Det er ekkelt. Ta på alt fettet og de dårlige proposjonene. Ridebukselår, fettklumper, arr og oppblåst mage. Motbydelig er det jeg er. Kvalmendes. Ikke fortjener jeg bedre heller. Det blir vanskligere og vanskligere å dusje. Jeg blir kvalm og knekker sammen. Hvorfor kan ikke den forandre seg? Hvorfor hjelper det ikke å trene? Jeg tørr ikke handle mat lengre. De i kassa tenker på alt jeg kjøper og dømmer meg. Ler bak ryggen min. Jeg burde ikke spise noenting. Jeg burde stoppe å spise. Eller i værtfall få det opp igjen. Kan jeg ikke bli bra nok snart, så jeg får ro?

9140088[/snapback]

Jeg er ikke den eneste når jeg sier at du er veldig slank og fin. Eneste grunnen til at de i kassa ser på deg må være at dem syntes du er pen. Har sett en del bilder av deg på rundt om på forumet og du er lett en av de heiteste forumbabsa.

 

Men hva jeg synes hjelper vel fint lite når du ikke er enig. Det er bare så synd at en som har vært så heldig med utseende som du har, ikke ser det selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...