darkness| Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ehm.. snakker vi om samme jente nå? Var det ikke en annen som drev og rotet med alt og alle? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ehm.. snakker vi om samme jente nå? Var det ikke en annen som drev og rotet med alt og alle? Ja visst faen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Måtte på jobb 0630 idag, på en fridag fra skolen I tillegg til det fikk jeg vite at frikortet ble sendt inn for sent, så det blir 50%trekk på kommende lønning Og som ikke det er nok, har en innlevering som skal inn idag, og den blir ikke ferdig, er for deppa til det. Trengte bare å deppe litt.... Lenke til kommentar
Vain Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Enig det (jonas) sier! Det er faktisk helt sannt. Det er utrolig kjipt å ha dame når man er 19-25. ikke at jeg er 25 ennå men uansett. Gresset er alltid grønnere på den andre siden heter det. Og det er det når man er singel er man desperat, har man dame synes man det er kjipt pga at man blir litt begrenset med hva man kan gjøre... Synes det er utrolig digg å kunne gjøre hva som helst og gi faen, ikke ha noen som jeg konstant må ta hensyn til, ingen som kjefter om jeg glemmer. kan sove når jeg vil drikke når jeg vil. Kan drite meg ut uten å drite ut henne. Sånne ting er bare helt fantastisk, og man vil savne dem. Å leve "seriøst" kan man ta når man blir voksen. Man har nok av år på seg til det Det er kanskje greit at du sier det. Men du har erfaringen. Kan jo ikke bare la være å få seg dame fordi noen sier at det er best uten... Synd at hun ikke ville MrLeftfield. Vet hvordan du har det... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 er egentlig enig med dere. Ett nederlag er en erfaring, uansett om den er positiv eller negativ. Det at hu er fjortis, vel...skjønner det var feil innlegg ja Man kan loke litt av og til det er bare morro i etterkant, syns jeg Men jau...hu virka som alt for meg, noe veldig stort, noe jeg ville "ha". Hu var bare....perfekt. Kan ikke forklare det jeg følte men jau. Fikk ett tips av en annen kamerat av meg, bli venner først. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det? det er jo så logisk og naturlig...Men, her har vi det igjen, erfaring og jeg er faktisk litt dypt inni meg glad i at det skjedde. Men så kommer vi til "nå" tiden. Akkuratt nå blir hjernen min herjet av raseri, sinne, fortvilelse og ganske kraftig pain. Ikke missforstå meg med det ang. raseri. Jeg kunne aldrig tenkt å skade noen, men det er bare noe jeg føler. "Rage". Elsker det engelske ordet fordi jeg syns det beskriver den følelsen så bra. Men som sagt, det går over, jeg går ut av kampen med nyttig erfaring, og jeg tipper neste gang kommer det til å gå bra. Ja, faktisk så tror jeg det, av en eller annen grunn. Jeg syns ikke lenger (som jeg gjorde før) at det kommer til å gå i dass uansett. Jeg har klipt meg for 4 dager siden. Gikk fra langt hår til kort. Jeg hadde langt hår fordi jeg var ganske langt nede på bunnen og brydde meg egentlig ikke om noe særlig. Jeg trodde at det er på tide å åpne meg for omverden og "slå av brannmuren" På tide å leve. Jeg fikk utrooooolig mange positive tilbakemeldinger angående hårklippet (snakk om rundt 50-60, siden jeg jobber på en skole ) Til og med kassedama i en butikk som jeg var stammkunde i 2 år (Ica ett eller annet) sa at jeg så fin ut hehe. Så jeg er vel ikke så bad som jeg trodde. Jeg har visst en sjangs. Tusen hjertelig takk for svarene jeg fikk. Det hjalp meg veldig mye. Jeg trodde jeg kunne takle alt alene, men jeg tok feil. Og det var masse god hjelp å finne her. Nå skal jeg spise, spille litt WoW og dra til kompisen min (Volcov ) og pilse litt. PS: nei jeg er ikke ghey Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) PS: nei jeg er ikke ghey Nå som jeg har kjøpt inn en 20liters kanne med babyolje. (Er ikke homofil jeg heller..) Jeg klarte ikke å ta lappen idag.. Litt deppa på grunn av det Endret 8. april 2005 av Volcov Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 PS: nei jeg er ikke ghey Nå som jeg har kjøpt inn en 20liters kanne med babyolje. (Er ikke homofil jeg heller..) Jeg klarte ikke å ta lappen idag.. Litt deppa på grunn av det PULE....errrr...jeg mener, kosepilsing ikveld jah Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Så klart. Vi er jo voksne mannfolk helt alene i en leilighet. Med babyolje og krem på sprayboks Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 SAnnt det vain. Sa det kanskje litt feil... Uansett mrleftfield; Skjønner akkurat hvordan du har det... Er ingen trøst, men sånn vil alle ha det flere ganger... En del av livet. Det er jo drit bra du ser posetive ting. Altså ikke om situasjonen, men om deg selv! Nå er det etter in mening 2 ting du kan gjøre. 1. Fortsette som om det er venne forhold du er ute etter, og bli gode gode venner bruk god tid og lytt til signaler og øk så vennskapet sakte men sikkert! Dritt med dette er at dette er jo det man har lyst til da å innse tap er et helvette. Du kan ha det helt jævelig med sjalusi og å glemme henne blir vanskelig... Du blir på en måte i møkka... Men da har du en mulighet til å få henne. 2. Gi helt faen glem henne ikke tenk på henne. Se etter noe annet. Elsk deg selv og gjør som du selv vil, ikke se deg tilbake bare kjør på rett frem. Dra på byn sjekk opp damer og kos deg, og vips så har du en dag glemt henne:) Av erfaring kan jeg meddele at jeg var naiv og fulgte 1. Fik stadig nye håp og falske illusjoner. Hadde det jævlig og kom aldri ut av det. Så bestemmte jeg meg for å gi faen (2). Var tungt i starten, men skjønnte at ved å fortsette slik å aldri gi opp håpet ikke førte meg andre steder enn ned. Og hva skjer... vips så har jeg glemt henne, føles drit deilig og tro meg da du har glemt henne føler du deg enda bedre. Du tror sikkert ikke du klarer å glemme det fantastiske ved henne. Tro meg du vil;) Les min tråd for en stund tilbake, der ser du jeg hadde en situasjon alà du har.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg poster dette her.. . Noen rådet meg til å skrive et selvmordsbrev for å få ut tankene.. Det ble egentlig ikke et selvmordsbrev. men det føles deilig å få ting ut likevel. Jeg forventer ikke at noen skal gidde å lese det, og jeg forventer ikke at noen skal synes synd på meg. Kanskje jeg innerst inne håper at "han" leser det, uten at jeg helt vet hvorfor. Tviler på at det utgjør noe forskjell. Så, hva er hovedgrunnen til at jeg er nedfor? Jeg savner deg sånn. Det er helt idiotisk med tanke på at jeg stort sett ikke hadde det noe bra sammen med deg. Egentlig så er det ganske mange negative ting som har brent seg fast i hukommelsen.. likevel er jeg så dum at jeg vil ha deg. Innerst inne vet jeg at du aldri kommer til å føle det på samme måte som jeg gjør for deg, så hele saken er ganske håpløs. Av og til blir jeg bare sint ved å tenke på deg.. Vi hadde vel aldri et godt forhold, gjorde vi vel? Aner du hvor mye du har såret meg? Da du ikke engang gadd å ringe på bursdagen min.. og jeg fikk et usselt kort i posten to dager etter.. Jeg følte meg virkelig verdsatt. Jeg ville så gjerne at ting skulle fungere mellom oss. Jeg savnet deg hele tiden, og gjør det fremdeles.. men du savnet meg aldri. Jeg kunne aldri skjønne at du synes det var ok at vi bare traff hverandre annenhver måned. Jeg skjønner jo nå at du aldri følte det du sa du følte. Jeg husker så altfor godt første gangen vi møttes.. Du luktet så godt.. jeg fikk verdens beste klem, og jeg følte meg så utrolig trygg sammen med deg. Du ble hos meg noen dager før du dro hjem.. og da du hadde dratt sa du at du elsket meg. Jeg burde jo skjønt at det bare var piss. Man elsker ikke en person etter så kort tid.. men jeg ville så gjerne tro deg. Jeg var så forelsket.. Senere merket jeg at det bare gikk nedover. Jeg ventet på deg. Du sa du kunne flytte til Bergen, men det var visst bare en bløff. Jeg var klar for å flytte til deg. Kutte alle båndene her, bare for å være med deg.. Kanskje likegreit at du aldri ville at jeg skulle komme. Nå er du ikke forelsket i meg lenger, men jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på deg. Jeg håper du vet hva du ga slipp på. Jeg kunne gjort alt for deg. Du knuste hjertet mitt i tusen biter flere ganger, men likevel vil jeg ha deg. Jeg vil så gjerne at alle følelsene skal forsvinne. Jeg er så lei av å sitte her ensom kveld etter kveld. Noen ganger lurer jeg på om jeg egentlig vil ha det vondt – at du bare er en unnskyldning til å deppe. Uansett så er smerten der hele tiden. Det er ikke sjelden jeg har bare ønsket å dø. Jeg har vurdert hvilken måte som ville vært best. Ta en overdose med piller? Akkurat det ville blitt litt vanskelig, med tanke på at jeg ikke har noen piller å ta. Hvis man er veldig heldig så dør man av å ta for mange paracet, men det ville tatt et par dager og vært ganske smertefullt. Å kutte pulsåren er vel heller ikke så lurt. Jeg tror ikke man dør så lett av å kutte seg. Tror egentlig ikke jeg har skarp nok kniv til å greie å kutte dypt nok. Uansett så koagulerer vel blodet og jeg ender bare opp med et fint arr. En av metodene som er ganske sikre, er å henge seg. Jeg ser for meg at det er ganske smertefullt. Det som ville vært litt kjipt, er om noen kom og ”reddet” meg, og jeg ender opp som grønnsak pga oksygenmangel. Vi har et par broer i Bergen som blir brukt til selvmordshopping. Litt kjipt for de som må hente meg opp.. og et ganske stort steg å ta, med tanke på at jeg måtte reist ut til en av broene først for å så klarte over rekkverket og hoppet. Lurer på om det er vanlig å pisse seg ut på veien ned? Drukning kunne kanskje funket. Jeg lurer på om man drukner dersom man svømmer veldig langt fra land, slik at man ikke kommer seg inn igjen, eller om det er best å ro ut med båt og feste noe veldig tungt til kroppen før man hopper. Jeg har hørt at det skal være en veldig fin måte å dø på. Jeg kunne jo prøvd å hoppe fra øverste etasje på jobben.. men jeg er ikke 100% sikker på at det er høyt nok ned. Litt kjipt om det ikke er det, og man ender opp som grønnsak. Enda kjedeligere for de som må skrape meg opp fra asfalten, går jeg ut i fra. Hadde jeg hatt bil og garasje, så hadde jeg nok allerede vært død nå. Eksos-forgiftning virker som en genial måte å ta selvmord. Tette garasjen, slå på musikk, sette en slange i eksosrøret og inn i bilen og legge seg til å sove. Problemet med alle selvmordsmetoder er vel at de kan feile. Bare de medlidende blikkene hadde nok vært nok til å få meg til å prøve en gang til. Akkurat nå føler jeg meg egentlig litt bedre.. men jeg vet med meg selv at det ikke kommer til å vare lenge. Snart er jeg tilbake i det samme gamle. Ensomheten kommer snikende så fort kvelden nærmer seg. Tafattheten som gjør at jeg bare har lyst til å ligge i sengen og aldri mer stå opp. Følelsen av at ingenting går min vei. Spørsmålene som dukker opp i hodet. Hva vil jeg egentlig med livet mitt? Kommer jeg noen gang til å bli lykkelig? Alt virker så utrolig håpløst.. Jeg vil ikke mer av dette tullet. Når var jeg egentlig lykkelig sist gang? Jeg kan ikke engang huske sist jeg virkelig hadde det bra. Angsten har i hvert fall delvis sluppet taket. Jeg trodde en stund jeg skulle bli gal.. jeg tenkte på det døgnet rundt. Kveldene var jævligst. Aldri har jeg følt meg så alene i verden. Hvorfor var det ingen som brydde seg? Hvorfor var det ingen som hørte på meg da jeg ropte om hjelp? Jeg lurer egentlig på hvorfor jeg ikke tok livet mitt den kvelden. Det har ingenting med at jeg er redd for å dø.. kanskje det er fordi jeg frykter smerten? Jeg har ikke noe grunn for å leve, det merket jeg jo godt. Det var ingen som brydde seg selv om jeg innstendig bad om hjelp. Jaja, så sitter jeg her da. Jeg kommer vel til å leve til jeg er 80 bare fordi jeg ikke tør å gjøre noe. For et patetisk liv jeg lever. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Noe av det du skrev ligner på min situasjon også, egentlig. Det blir litt rart egentlig.....det ble nesten sånn at jeg var deppa såpass langt at jeg syns depping er digg. Depping skaper en egenverden og eget verdensbildet som gjør at du uansett trives. Men gjør du det? Trives du virkelig?Tjaaa....Ja...nei jeg vet ikke. Du er alene, ingen bryr seg om deg, og det værste for min del er vel at folk rett og slett ikke skjønner ett JÆVLA ORD som kommer ut av munnen din. De blir alltid vridd totaaaaaaaalt om til noe ondskapsfult og dårlig. Du blir kalt idiot, dust, ego, syk kødd, drittsekk, asswhole....etc etc egentlig, lista er lang. Hvorfor? Fordi folk hører ord, og hører det de VIL høre og glemmer egentlig den virkelige meningen. Det er nesten som om de VIL hate deg, de VIL se etter ting å krangle om, de ser etter hver eneste måte å føkke det opp for deg. Why? Hvorfor er det blitt sånn? Er det fordi deppinga har forandret hjernen min fysisk så jeg ikke er lenger frisk? Eller fordi det virkelig er sant? Tør du påstå at alt du tror på er riktig? At dine idealer og meninger har noe som helst form for backup? Er du i det hele tatt sikker på at du vil si noe nå? Gjøre noe? ARE....YOU...SURE....?. Nei. Tilslutt så sitter du totalt på bunnen eller til og med lavere enn det og er ikke sikker på noe som helst, alene og kald. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Paven er død. Det suger. Er du katolikk? Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 ok. "hei, har du sett Hitch?" "Hitch?" "jau, filmen altså" "nei" "Vil du bli med meg på kino og se den på fredag?" "jeg jobber på fredag" "på kvelden?" "ja" "lørdag da?" "jeg jobber på lørdag også" "ok då, vi snakkes då" "ha det" i fucked it up.....and it got fucked up......and now IM fucked up.....ROCK ON, OJIVE (mitt virkelige nick) Fuck this shit, faen meg lei hele dritten. Tviler på at hun jobbet på søndagen. DU skulle nevnt det. Hvis hun er så hyggeliug som du har at inntrykk av, finner hun nok ikke på unnskyldning for å ikke gå med deg på kino. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg poster dette her.. . Noen rådet meg til å skrive et selvmordsbrev for å få ut tankene.. Det ble egentlig ikke et selvmordsbrev. men det føles deilig å få ting ut likevel. Jeg forventer ikke at noen skal gidde å lese det, og jeg forventer ikke at noen skal synes synd på meg. Kanskje jeg innerst inne håper at "han" leser det, uten at jeg helt vet hvorfor. Tviler på at det utgjør noe forskjell. *trøste på* Det er alltid noen som bryr seg. Men først må du fortelle om hvordan du har det. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg sitter hjemme på lørdagskvelden.. det suger maks! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg sitter hjemme på lørdagskvelden.. det suger maks! Det gjør eg sånn omtrent hver eneste lørdag.... (gjør det egentlig de fleste dager) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Svarte, Manchester United tapte. Forsåvidt årest kjedeligste lørdagskveld og:S Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg sitter hjemme på lørdagskvelden.. det suger maks! Det gjør eg sånn omtrent hver eneste lørdag.... (gjør det egentlig de fleste dager) Me too. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 tusen takk darkness| ! hjalp meg virkelig å lese "brevet" ditt, har prøvd å skrive noe selv. Men blir bare surr. Får håpe du finner ut av det Sitte hjemme på lørdagen, det har blitt rutine her i gården. Vet ikke hvor eller hva jeg fucka opp.. Men alt er bare fucked! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 ok. "hei, har du sett Hitch?" "Hitch?" "jau, filmen altså" "nei" "Vil du bli med meg på kino og se den på fredag?" "jeg jobber på fredag" "på kvelden?" "ja" "lørdag da?" "jeg jobber på lørdag også" "ok då, vi snakkes då" "ha det" i fucked it up.....and it got fucked up......and now IM fucked up.....ROCK ON, OJIVE (mitt virkelige nick) Fuck this shit, faen meg lei hele dritten. Tviler på at hun jobbet på søndagen. DU skulle nevnt det. Hvis hun er så hyggeliug som du har at inntrykk av, finner hun nok ikke på unnskyldning for å ikke gå med deg på kino. yeah, man. Sitter her med lyst å drikke meg såpass drittings at jeg våkner dagen etter med minnetap og husker ikke en dritt av hva som skjedde i 1 år. Men jeg er blakk for tiden (lønning på vei nå snart), så situasjonen lik som en person skal ta sitt eget liv med å skyte seg selv, men mangler kuler :/ GG. En flaske tequilla hadde gjort seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg