Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Har jeg egentlig noe å gjøre på idrettslinjen hvis jeg bryr meg om kosthold og trening men ikke driver med noen speisel idrett selv?

Kroppsbygging er jo en idrett.

9047430[/snapback]

Har tenkt over det før og tror det går.

Å trene det 3. året på skolen sitt treningstudio (er et kjempebra treningstudio med alt mulig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9050320[/snapback]

Problemet er bare at mange idrettslærere ikke kan sakene sine, og presser kunnskapen på elevene. En gammel kamerat har fått en utrolig dårlig kroppsholdning, etter at han så å si sluttet å trene ryggen etter råd fra læreren. Dessuten prøver de på maks i benk to ganger i uka. De lærer også at det ikke er vits i å trene bein, for de løper jo mye. Men, man kan jo være heldig med lærerne også.

Det går nok fint uansett, du må jo ikke drive med en lagidrett.

Lenke til kommentar
Hvor stor er sannsynligheten for at jeg kommer inn på skolen jeg vill? Jeg har nå gått 1 året vgs på en av de vanskligste skolene i Trondheim, men ettersom vgs er litt vanskligere en ungdomskolen så har naturlignok snittet mitt gått litt ned. Men hva er sjansen for at jeg ikke kommer meg inn på andre året? Rådgiveren min sa at de aller fleste kom inn igjen, men betyr det at det er noen som _ikke_ gjør det også? :/

9042703[/snapback]

Yay! Jeg kom inn på førstevalget. :D

Lenke til kommentar

9050320[/snapback]

Problemet er bare at mange idrettslærere ikke kan sakene sine, og presser kunnskapen på elevene. En gammel kamerat har fått en utrolig dårlig kroppsholdning, etter at han så å si sluttet å trene ryggen etter råd fra læreren. Dessuten prøver de på maks i benk to ganger i uka. De lærer også at det ikke er vits i å trene bein, for de løper jo mye. Men, man kan jo være heldig med lærerne også.

Det går nok fint uansett, du må jo ikke drive med en lagidrett.

9052485[/snapback]

Jeg er litt "jeg vet alt" menneske når de kommer til sånne ting.

Jeg stoler på mine egene kunskaper og makser aldri og elsker å trene benk, så tror ikke det er noen fare :)

Hvis noen begynner å si at man ikke skal trene ben da skal jeg kverulere som bare. . .

Lenke til kommentar

Jeg er så sliten av å stresse heletiden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan akseptere ting som det er og ikke prøve å forandre alt rundt meg. Det er som en besettelse, jeg tenker ikke på annet, og er helt ødelagt av utmattelse fordi hodet går på høygir konstant. Alle sier jeg har helt feil og må bli fornøyd med hvordan jeg ser ut, men jeg klarer ikke akseptere det, når jeg selv veit de tar feil. Det hjelper ikke hva noen forteller meg, jeg klarer ikke forandre synet mitt. Jeg er så sliten. Jeg vil skru av hodet mitt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Uff, er så kjedelig nå for dagen.

Har ikke en dritt å gjøre utenom å trene. Det er den eneste gleden jeg har for tiden.

Er så utrolig lei av å sitte på forumet, prøvde å spille litt WoW igjen for moroskyld, men var rett og slett for kjedelig.

Skal jo til utlandet om 18 dager da, men blir ganske kjedelig frem til da.

Finner ikke noe morsomt å gjøre utenom å trene. Forumet er litt kjedelig å henge i hele dagen og PC spill er kjedelig.

Lenke til kommentar

Har ikke en dritt å gjøre utenom å trene. Det er den eneste gleden jeg har for tiden.

Er så utrolig lei av å sitte på forumet, prøvde å spille litt WoW igjen for moroskyld, men var rett og slett for kjedelig.

Finner ikke noe morsomt å gjøre utenom å trene. Forumet er litt kjedelig å henge i hele dagen og PC spill er kjedelig.

9067005[/snapback]

Løsning: Skaff deg en jobb!

Lenke til kommentar

9067005[/snapback]

Løsning: Skaff deg en jobb!

9067037[/snapback]

Prøvde før sommerferien, men fikk ikke noen jobb :roll:

Ikke lett å være 16åring nei.

Lenke til kommentar

Ahh litt deppet, holder på å finne meg jobb, har ikke vært mange steder som søker, men nå kom det opp en stilling som passer meg perfekt hadde det ikke vært for at jeg jobbet der i pryo på ungdomsskolen.

Fyren som driver stedet er en idiot, de ansatte er late og de har ikke noe pauserom. Bare dårlige erfaringer fra den jobben, men selve jobben er perfekt for det jeg ønsker å jobbe med i sommer. Får vel bare overse at jeg la merke til den stillingen og fortsette å lete litt til >.<

Lenke til kommentar

Det kan være mange grunner til å være deprimert.

Av og til bare våkner man og håper at den dagen bare skal ende.

Noen ganger skjer det ting i livet ens som påvirker..

Man mister jobb..

Krasjer bil..

Man mister noen man er glad i...

Men toppen av jævlighet er når en person man elsker tar selvmord.

Uten et ord

Uten et tegn

Uten

Uten Deg....

Lenke til kommentar
Det kan være mange grunner til å være deprimert.

Av og til bare våkner man og håper at den dagen bare skal ende.

Noen ganger skjer det ting i livet ens som påvirker..

Man mister jobb..

Krasjer bil..

Man mister noen man er glad i...

Men toppen av jævlighet er når en person man elsker tar selvmord.

Uten et ord

Uten et tegn

Uten

Uten Deg....

9069802[/snapback]

Å herregud. Om det faktisk har skjedd, så kan selv jeg, med min forpult irriteerende ødelagte empatiske evene, føle med deg. Jeg kondolrer. Det må være toppen av smerte, ja.

Lenke til kommentar

Situasjonen er ganske miserabel for øyeblikket. Jeg har dratt på ''ferie'' og ferien startet med masse jobb med en dekoder. Og i tillegg dro jeg fra alle kompisene (og vi hadde det jo så morro rett før jeg dro) og nå sitter jeg altså her..uten noen jeg kjenner, bare med familien. Det suger egentlig hardt. Dette høres kanskje ikke så ille ut, men disse ukene fremover kommer til å være kjedelige og atter kjedelige.

Takk gud for ferien.. :dontgetit:

Noen som har tips til hva man kan gjøre når man er stuck med familen, på en plass hvor man ikke kjenner en sjel utenom familien? Syns det er umåtelig kjedelig å være med dem hele tiden.

Lenke til kommentar

Du må bare prøve å gjøre det beste ut av det. Kanskje du f.eks kan gjøre noe du aldri ellers ville gjort? Lage mat? Tegne? Gå mer ut, se på folk? Gå tur? Om du finner noe sånt du iallefall har litt lyst til, så er det jo bare å prøve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...