Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Eneste stedet jeg i det hele tatt treffer jenter er vel på fester. Går jo på elektrolinjen der det er null jenter. Er liksom litt redd for å snakke til dem også. Kommer vel av elendig selvtillit. Hvordan skal man starte en samtale med en totalt ukjent person, og hva faen skal man si? De få gangene jeg har fått kontakt er det jenta som har tatt intiativ. Alle gangene har det endt opp med at vi bryter samtalen etter noen minutter fordi jeg rett og slett ikke har noe å konstruktivt å si. Hater de oppholdene mellom setningene der jeg må pønske ut nye setninger  :nei:

 

Jeg gir faen meg opp..

8957975[/snapback]

Les PUA sin guide i samlivs delen og selvtillit tråden i Helse.

 

Noen gode tips der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jaja, hva gjør man? Var med i en trafikkulykke for litt over tre uker siden. Dro først på legevakten, og røntgen dagen etter. Legen mente det ikke var noe hastverk med røntgenbilder. Dagen etter ble røntgenbildene tatt. Overlegen på sykehuset og et par kirugrer stod lenge og undersøkte bildene. Etter en stund kom dem ut og tok meg i hånden. "Gratulerer, nakken din er helt fin". I går, tre uker etter kollisjonen, fikk jeg telefon fra fastlegen min. Han hadde studert røntgenbildene, og fikk seg et lite sjokk. Jeg fikk høre at han hadde funnet en skade i nakken. Den var så alvorlig at han ville ha meg på legevakten med en gang, og mente at nakken burde vært behandlet rett etter ulykken. Jeg fikk også beskjed om å ta det helt med ro de neste ukene, til jeg skal på videre undersøkelser. Så, her sitter jeg med forbud mot å trene, spille fotball, gå på fjellet og så videre... Er ikke så veldig hyggelig å tenke på at jeg mest sannsynlig må slite med nakkeproblemer resten av livet.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ja, men det er sikkert for sent å ta det med ro nå. At jeg tar det med ro de neste ukene har ikke noe å si. Legene burde oppdaget skadet med en gang, så kunne jeg tatt med ro fra begynnelsen.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Ja, men det er sikkert for sent å ta det med ro nå. At jeg tar det med ro de neste ukene har ikke noe å si. Legene burde oppdaget skadet med en gang, så kunne jeg tatt med ro fra begynnelsen.

8963983[/snapback]

Sant det, dum feil av legen. God bedring; håper nakken blir bra.

 

Kan du saksøke for sånt? Eller er det bare i USA sånt er mulig for en så stor feil?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Ja, men det er sikkert for sent å ta det med ro nå. At jeg tar det med ro de neste ukene har ikke noe å si. Legene burde oppdaget skadet med en gang, så kunne jeg tatt med ro fra begynnelsen.

8963983[/snapback]

Sant det, dum feil av legen. God bedring; håper nakken blir bra.

 

Kan du saksøke for sånt? Eller er det bare i USA sånt er mulig for en så stor feil?

8964186[/snapback]

 

Har tenkt tanken. Skal på nærmere undersøkelse, MR, i neste uke. Får vite mer da. Vet enda ikke hvor alvorlig det er.

Lenke til kommentar

Oi.. Må være bittert. Hvis en rik, lat lege ødela livet mitt pga at han ikke gadd å se på rønktenbildene ordentlig skulle jeg faen meg saksøkt han for alt jeg hadde..

men det går sikkert bra, husk å chill..

Lærern var sykmeldt i 4 måneder etter hu greide å tryne inne i sitt eget hus.. Hu hadde vondt i hodet i 4 mnd, men hun ble bra igjen.. det blir sikkert du og! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Faen og. Er det sant at folk som er fra samme fylke har like store sjangser til å komme inn på 2. året, som deg? F-eks, om en idiot som går på skole 123 mil herfra, men fortsatte i fylket søker hit, kan han ta plassen min da?

8965905[/snapback]

 

Etter hva jeg har forstått kan de det, så sant det er innenfor samme fylke kan en fritt søke hvilken skole...

Lenke til kommentar
Oi. I natt var jeg ikke langt unna selvmord. Prøvde å kvele meg selv :(

8971525[/snapback]

liker ikke sånne handlinger :( Hvorfor ville du det da? Men ut ifra det jeg har hørt så skal man ikke klare å kvele seg selv til døde? vet ikke om det er sant da.

 

Og i dag har helga begynt, da også alkoholen. Og sjefen i huset har selvfølgelig vært på polet og kjøpt vin.. to kartonger med vin + de 3 han har 'gjemt' i sitt vanlig skap i kjelleren. Nok en herlig helg på hytta. Og hvor herlig er det ikke å tenke på at jeg snart skal starte i firmaet hans også..

Frister meg å være et offer i selvmord nå (eller, sånn ca hver dag for å være helt ærlig). Eneste som stopper meg er sporten jeg driver med desverre.

Men nå stikker man ut og mediterer en time eller to for å klare å få ut de værste tankene...

Lenke til kommentar
tja, jeg vet ikke om det funker eller ikke funker, men jeg prøve iallfall

 

men hvorfor? har ikke peiling. føler bare at jeg ikke noe å leve for eller at det liksom ikke er noen mening med livet

8971686[/snapback]

Hvis du ikke har noen ordentlige problemer i livet, er det SINNSYKT egoistisk å bare ta selvmord!

Lenke til kommentar
tja, jeg vet ikke om det funker eller ikke funker, men jeg prøve iallfall

 

men hvorfor? har ikke peiling. føler bare at jeg ikke noe å leve for eller at det liksom ikke er noen mening med livet

8971686[/snapback]

Alle har sånne øyeblikk i livet, man finner alltid noe etterhvert, det er bare å tenke på det når man har problemer.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har noen ordentlige problemer i livet, er det SINNSYKT egoistisk å bare ta selvmord!

nja...det er jo forsovet det, men hvis man ikke har lyst til å leve så kan jo ingen presse den personen til å bare leve ;)

8971835[/snapback]

Du børr værtfall tenke deg godt om.. Tenk om du skulle plutselig få deg dame dagen etter du eventuelt tok selvmord :ermm:

 

har dager/netter jeg og hvor alt føles dritt og at det ikke er vits i å leve, men dagen etter ringer noen kompiser og vi har det gøy, så er alt bra igjen :p

Endret av Hylians
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...