Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På onsdag får jeg karakterene for dette skoleåret. Jeg får mitt dårligste snitt noen gang, mest sannsynlig på under fire et sted. Langvarig depresjon har gjort at jeg ikke har maktet noe skolearbeid. Føler jeg kaster bort livet og de faglige evnene mine.

8875679[/snapback]

x2... Har også vært så deprimert siste året at alt har gått i dass :(

Lenke til kommentar
Er du villig til å utdype?

8875833[/snapback]

Vel, dagens startet bra for jeg visste det ville bli kos på hw-fotballen. Deretter fant jeg ut at t-skjorten jeg bestile fra nederland var hull i, men jeg lot ikke det gå inn på meg fordi jeg hadde andre tanker i hodet. Jeg dro så ned til Asker for å klippe meg og ting ble bare værre. For det første ble håret ALT for kort, så jeg ser helt latterlig ut på håret.

Så dro jeg hjem og begynte å pakke til fotballen, småsur pga håret. Jobben ringer da og lurer på hvor i helvete jeg blir av. Så jeg spør om han som skulle jobbe for meg ikke hadde kommet, neeeida. Det viste seg at han skulle på noe Røde Kors greier, selv om han hadde sagt hele uka at han skulle jobbe for meg. Jeg ble og tvunget til å gå på jobb. Etter det klikka det helt for meg.

 

Jeg visste ikke at jeg hadde så mye sinne inni meg. Grunnen høres dum ut, men når jeg har gledet meg til dette i 3mnd typ, er det faen meg ikke rart. Når jeg da i tillegg hadde kjøpt ting for 500kr+ som jeg skulle ha med opp der.

 

Nå har jeg temmelig mange skader på kroppen min.

Lenke til kommentar

TheGnome.

 

Jeg har ikke ikke sett maken på sytete kar på lenge. Hvis du er en person klager på alt mellom himmel og jord er det ikke rart at venner og jenter avviser deg. Se positivt på ting og gi ut litt mer vennligsinnede vibber så skal du se ting faller på plass.

Lenke til kommentar
Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt sommerferie siden mandag, men har ikkje gjort noe fornuftig. Det eneste som har blitt gjort, er å vandre rundt hjemme, sitte fremfor pc-en, og så videre. Til tider har jeg bare ligget rett ut i sengen og ventet på noe bedre. Mine "venner" avviser meg og tar heller aldri kontakt. Det verste av alt er at jeg skal være hjemme hele ferien. I hele TO måneder skal det fortsette slik som det har gjort den siste uken. Trening og fisketurer er det eneste jeg ser frem til.

 

På onsdag får jeg karakterene for dette skoleåret. Jeg får mitt dårligste snitt noen gang, mest sannsynlig på under fire et sted. Langvarig depresjon har gjort at jeg ikke har maktet noe skolearbeid. Føler jeg kaster bort livet og de faglige evnene mine.

8875679[/snapback]

Vettu hva, du er mye bedre en meg. Jeg har gjort skikkelig mye dumt idag :( Idag ble det nesten slutt mellom bestevennen min og dama og da ble jeg kjempelei meg. Og det var bare pga meg, heldigvis angret jeg på at jeg hadde vært så slem så jeg prøvde å trøste dem men det gikk ikke så bra. Men til slutt ble de venner igjen og da ble jeg glad.

Og nå ble jeg lykkelig også. Bare si unskyld for at du er slem så går det bra, hun sa det ikke var min feil men det var det så jeg og kompisen min ble enig om å dele skylda. Og da gikk det bra og nå er alt bra igen

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
TheGnome.

 

Jeg har ikke ikke sett maken på sytete kar på lenge. Hvis du er en person klager på alt mellom himmel og jord er det ikke rart at venner og jenter avviser deg. Se positivt på ting og gi ut litt mer vennligsinnede vibber så skal du se ting faller på plass.

8878366[/snapback]

 

Jepp, problemer har en avknapp. Bra du skjønner noe.

Lenke til kommentar
På onsdag får jeg karakterene for dette skoleåret. Jeg får mitt dårligste snitt noen gang, mest sannsynlig på under fire et sted. Langvarig depresjon har gjort at jeg ikke har maktet noe skolearbeid. Føler jeg kaster bort livet og de faglige evnene mine.

8875679[/snapback]

x2... Har også vært så deprimert siste året at alt har gått i dass :(

8875895[/snapback]

Alt på skolen går rett i dass her og, litt under 4 i snitt. Har alltid vært dårlig på skolen bortsett fra første halvåret i 8 klasse.

 

Klarer rett og slett ikke få bra karakterer i noe utenom engelsk. Og sefølgelig måtte examinatoren vi hadde i muntlig være den strengeste noen gang til å gi karakterer. Jeg som vanligvis får 5 i engelsk og fikk 5- i engelsk prøvemuntlig fikk sefølgelig 4 i likhet med alle de andre som kom opp som ligger på det samme. Og sefølgelg måtte jeg komme opp i matte skriftlig hvor jeg bare fikk 3 som vanlig.

 

Men heldigvis er sjangsen for at jeg kommer inn på medier og kommunikasjon STOR pga det bare er 10 av alle som har søkt som ikke kommer inn og det er liten sansynlighet for at de har bedre karakterer enn meg. Og uanset så kommer jo noen til å takke nei til å begynne, så skoleplassen er nesten sikret. Det var vel possitivt, men likevel. Suger jo hardt på skolen.

 

Jepp, problemer har en avknapp. Bra du skjønner noe.

8878885[/snapback]

Jeg er i en nesten identisk situasjon som deg om ikke værre.

 

Eneste forskjell er at jeg ikke sutrer og depper over det. Jeg gjør noe med det.

8883837[/snapback]

Folk er forskjellige. Noen responderer bedre på smerte og depresjon.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Æsj så drit, jeg og vennina til eksen krangla skikkelig og jeg slang en del dritt, og jeg ba hun dra langt til helvete og ikke komme tilbake, hun døde av hjerneslag to dager senere :/

 

Siste gang i livet jeg sier noen skal dø eller dra til helvete. Jeg og hun hadde krangla ja, hun har vært frekk i kjeften også, men dette her var ikke noe jeg ønsket. Hun kommer aldri tilbake. Dette kaller jeg nedtur altså.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_frustrert_*
problemet er kanskje at jeg jobber på flere jobber på samme tid. Kundesenter og panelsenter hele dagen. Mye fordi jeg selv vil, men det er fordi jeg trives med de jeg jobber med.

Sjefen på panelsenteret er en ond heks. Jeg tror jeg stort sett ser henne med et surt blikk mot meg, aldri sier hei, eller knapt annerkjenner at jeg er der.

Første gang på 6 mnder at jeg fikk smil fra henne forrige uke, og jeg ble helt tafatt.

At hun en gang presterte å si hei var en annen sak.

 

I tillegg kommer alle gangene jeg blir skjelt ut her. Skulle tro hun ønsket å sparke meg, men ikke visste hva hun kunne ta meg for. nesten ille å si meg av og til lurer jeg på om jeg går til en jobb der jeg jobber på lånt tid, og egentlig burde ha vært sparket.

 

skulle ønske jeg kunne få vite at jeg gjorde en god jobb, ikke bare at jeg er udugelig hele tiden. De andre bryr seg kanskje ikke, men jeg har en høy arbeidsmoral, jeg vil gjøre en god jobb, noe sjefen på panelsentert liker tydeligvis å få meg til å føle at jeg ikke gjør.

 

Du kan kanskje tenke deg følelsen når 10 stykker sitter samlet, og ut av ikke noe så snur sjefen seg mot deg og sier "og DU må slutte å gjøre sånn og sånn". Intet forvarsel, eller noe, rett foran de andre, og du får ikke si noe.

Vel det fikk jeg ikke si når hun dro meg inn og truet med å sparke meg første gang heller...da var alt min skyld, og det kunne ikke tenkes at jeg ble misforstått av de andre som er eldre enn meg.

jeg er yngst av alle her, neste opp er 25 år minst! Og jeg føler jeg alltid får kjeft for noe, eneste grunnen til at jeg er her er fordi jeg får dårlig samvittighet av å forlate jobben så fort når de har brukt så mye tid på opplæring.

 

De sa 6 mnder for opplæring, men fy som jeg får gjennomgå, etter 1 mnd fikk jeg vite at de andre ikke likte meg overhode. Helt konkret hva feilen min var, var da litt usikkert. så var det informasjonmøte, så all kjeften fra henne, så kroppsspråket osv osv.

Værste var vel at de andre ikke ville si noe til meg, og bare oppførte seg fint mot meg, og så gikk til henne og klaget. Jeg forstod ingenting og ble dratt inn på konoret med beskjed om å skjerpe meg ellers fikk jeg sparken.

 

 

Hentet fra et svar til en nettside der en kan skrive meldinger. Akkurat nå mangler jeg matlyst,har hodepine og føler meg bare uvel. Alt fordi jeg ikke vet hva sjefen vil finne på om tilbakemelding jeg fikk i dag.

 

I dag fikk vi nemlig beskjed om at to av oss hadde vært meget uhøfflige ovenfor en kunde. Sjefen var ikke der, så en annen bragte beskjeden videre til oss fremfor alle andre, med beskjed om at sjefen selv skulle prate med meg senere. Sist det skjedde, ja, dere ser over hva hun gjorde. Og jeg sitter her med dårlig følelse i hele kroppen, uvel,hodepine og bare slapp. Greier ikke noe, motivasjonen for jobben daler mer for hver dag som går og enda mer for hver gang jeg møter sjefen.

 

I morgen er det fellesfest for firma, og jeg vurderer sterkt å ikke komme bare pga henne, jeg orker ikke tanken på det, eller å måtte være i nærheten av en jeg absolutt vet ikke liker meg og som bare gjør meg trist.

Lenke til kommentar

Haff.. Akkurat hatt avslutning på ungdomsskolen og sa farvel til min beste venn gjennom disse tre årene fordi vi skal på forskjellige skoler neste år. Vi har fremdeles mulighet til å holde kontakten osv men det blir aldri det samme. Dagene var virkelig jævlige og fryktelig lange når hun ikke var der. De dagene jeg visste hun ikke var på skolen var det vanskelig å komme seg på skolen, da hun var der hadde jeg noe å se frem til. Disse neste tre årene kommer til å bli grusomt kjedelige. Faen

Endret av madgringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...