Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

narkan, tror ikke du skal grue deg. jeg pleier å få 2 i alle fag, på engelsk muntlig fikk jeg 5 :S

 

@wubbable

det kan man ikke si gikk bra...sa at jeg ikke gadd å dra, spesielt ikke siden når jeg sa nei en gang når jeg var spurt om jeg skulle være med eller ikke, så bare sa foreldra mine "å jo da, du skal dra". hvorfor gidder de å spørre meg i det hele tatt da når svaret mitt ikke teller?

 

jaja, det endte opp med at faren min satt og gråt. ganske uvanlig ham egentlig.

de er dritsure fordi jeg nekta og dra, men jeg har aldri sagt at jeg skal være med heller :S

faen som jeg hater foreldra mine!

Lenke til kommentar

Det er ikke normal oppførsel å protestere slik over en klassetur. Det er jo kjekt, noe en vanligvis gleder seg til hele året. Du sier jo selv at det nok blir kjekt!

Du orker ikke? Tror nok moren din har rett. Joda, du orker det.

Det var unger på ungdomskolen min som også drev foreldrene til vannvidd med å "nekte ditt og nekte datt". Ble heller ikke med på diverse klasseturer. De var problembarn, hun ene av de er prostituert i dag 13 år senere. Flere av de har vært på en øy ute i fjorden der de mest ekstreme drittungene ble/blir sendt.

Du er vel ikke slik? Dra nå på den turen og ha det gøy! Ikke vær tverr og fandenivoldsk, innesperret i et kott hjemme hos oppgitte foreldre.

Lenke til kommentar
Back on track.. eller ikke. Livet begynte å bli bra, jeg har flyttet hele livet mitt, er kun 14år. Nå har jeeg bodd her i 1,5år, livet er bra, jeg mobbes ikke lenger, jeg er sosial, jeg har venner.

 

Men, det måtte finnes en drittsekk her også. I starten var fyren grei, men i det siste har han begynt å kalle meg stygg, han kommenterer/kritiserer ALT, bilder som blir publisert av venninner på facebook o.l kommenterer han på sekundet, kaller meg for dritstygg, sier at jeg alltid ser jævlig ut.

 

Jeg VET det ikke er sånn, men det er fortsatt sårende. Jeg trodde livet med kontuerlig mobbing dag ut og dag inn på skolen var over, men nå har en jævel klart å begynne igjen. Selvfølgelig føler folk for å henge seg på da.

 

Snart klikker det for meg, jeg var aldri særlig sterk, så jeg tenkte aldri på å ta igjen gjennom vold, men nå har det seg slik at jeg har begynt å trene, jeg er sterkere enn hva jeg var før, og jeg føler så for å bare banke livskiten utav fyren å be han om å dra til helvete.....

 

Måtte bare få det ut....

8856723[/snapback]

 

Hvis du aldri har konfrontrert han så må du bare gå opp til han når han er alene, og si at hvis han slenger mer dritt etter deg så banker du han. Hvis du ikke er så sterk så kan du slenge på at det er han som kommer til å bli mobbet når du banker han opp. Si at du gir han en til sjangse, men at han ikke får flere. Mobbere tør ikke annet enn å slenge dritt, så hvis de blir konfrontrert alene så gir de seg kanskje.

 

Ellers så kan du dra til rektoren, bla bla...

Lenke til kommentar
Ålreit når den eneste personen jeg har tilgitt whatever dritt som har skjedd sårer en noe så jævlig at man bare vil dø. Det er ikke første gang, men det er desidert den verste.

Skulle tro man en gang fikk tilbake for å stille opp. For å sende oppmuntrende ting i posten. For å bruke tid, krefter og penger på at vedkommende skal ha det bra. Men nå vil jeg bare forsvinne.

 

Crap.

8856567[/snapback]

 

nei :( stakars lille engel, han må ha trådd til hardt denne gangen, du må ikke dø, vi er her for deg, han er en STOR drittsekk, man skal ikke gjøre sånt... han burde være glad for og noen gang ha ahtt noen så bra som deg, for bedre finnes ei...

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt på 15 år og går i 9. klasse. Jeg har et veldig dillemma. Det er mange pene og hyggelige jenter på trinnet, men ingen ser ut til å like meg. Jeg sier hei, men de bare ser bort og ingen jenter på skolen har noen gang pratet til meg. Jeg har hørt at folk kaller meg nerd fordi jeg er skoleflink og fordi vennene mine spiller World of Warcraft og sånt tull Derfor tror de at jeg spiller det og, og at jeg er en nerd.

 

Hva skal jeg gjøre for å komme i kontakt med jenter? Vennene mine som er gutter bryr seg ikke fordi de har dataspillene sine Jeg blir også kalt satanist fordi jeg hører på Black Metal og slikt.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Hjelp?

:(

Lenke til kommentar

MetalHeart, dette er en deppetråd, ikke en hjelpetråd. Post det i kjærlighetstråden eller noe sånt.

 

For å svare deg: Slutt å heng sammen med vennene dine, slutt å høre på metal, skaff masse penger, kjøp masse moteriktige klær, få perfekt kropp, begynn på fotball, bruk en boks voks hver dag og så kan de nok begynne å like deg.

 

Huff, ungdomsskole forelskelser.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
eh?, hvorfor skal han slutte å høre på metal??

hva er du fortrekker? YOYO im tha gangstashit/hip-hop?

 

hvis du mener at "ingen liker meg" er noe med depping ogjøre så lurer jeg på hva de andre innleggene som har posta her er for no?

8860647[/snapback]

Jeg tror Okstad var ironisk..

 

MetalHeart: Gi faen, vennene dine er viktigere enn de prippne småjentene i klassen din. Vær deg selv, gjør det du har lyst til, ei jente som liker deg for den du er er bedre enn en som vil at du skal endre deg slik at hun kan like deg.

Lenke til kommentar
eh?, hvorfor skal han slutte å høre på metal??

hva er du fortrekker? YOYO im tha gangstashit/hip-hop?

 

hvis du mener at "ingen liker meg" er noe med depping ogjøre så lurer jeg på hva de andre innleggene som har posta her er for no?

8860647[/snapback]

Jeg foretrekker lett metal og hard rock som f.eks Maiden, AC/DC, Guns 'n Roses, Manowar og Black Sabbath.

 

For å utdype meg, så kan jeg si at jenter på den alderen er veldig overfladiske, så med mindre han har lyst til å gjøre som jeg mener er det nok lett å havne på utsiden.

 

Det var forresten ikke en "ingen liker meg"-post, det var vel mer en post hvor han ba om hjelp til å få damenes interesse, så jeg svarte ham ut i fra det.

Lenke til kommentar

Pffft, da jeg ble sammen med en fyr i 10 var han verken moteriktig kledd eller spilte fotball..og han likte faktisk metal =P ble ikke akkurat sammen med ham pga overfladiske grunner. De fleste venninnene jeg hadde den gang la ikke hovedvekt på de tingene du nevnte heller. Du må ikke ta alt håpet fra fyren... fins nok av koslige jenter der ute. Han må "bare" finne den han har riktig kjemi med :)

Lenke til kommentar

Kompisene mine var på byfesten idag uten å ringe meg, jeg kjedet meg veldig så jeg ringte en venn og da var vist alle på byfesten. Jeg stakk bort en tur men det sugde så jeg dro hjem. Skulle egentlig på fest til en kompis imorra men tror jeg driter i det, føler meg så sliten og lei. Føler meg litt deppa men vet ikke hvorfor, hvorfor blir jeg sånn? :\

Lenke til kommentar

Ja. Jeg ligger her da på sykehuset(har med laptop og har betalt for å få nett) med en eller annen infeksjon legene ikke vet hva eller hvor er. Lite kult. Mulig jeg slipper ut i morra riktignok.

 

Jeg blir også kalt satanist fordi jeg hører på Black Metal og slikt. 

8859648[/snapback]

Ta det som et kompliment. Jeg fikk kallenavnet Satan i 9.klasse og ble døpt Satan nå i russedåpen. Herlige greier :wee:

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Ja. Jeg ligger her da på sykehuset(har med laptop og har betalt for å få nett) med en eller annen infeksjon legene ikke vet hva eller hvor er. Lite kult. Mulig jeg slipper ut i morra riktignok.

8871205[/snapback]

Så så, gullet. Flere som synts det er dritt. Referer til denne.

 

Må uansett være skummelt å ikke vite hva som er galt. :hm: Hadde fått helt noia selv. Havne på sykehus er spesielt ille. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 15 år og går i 9. klasse. Jeg har et veldig dillemma. Det er mange pene og hyggelige jenter på trinnet, men ingen ser ut til å like meg.  Jeg sier hei, men de bare ser bort og ingen jenter på skolen har noen gang pratet til meg. Jeg har hørt at folk kaller meg nerd fordi jeg er skoleflink og fordi vennene mine spiller World of Warcraft og sånt tull  Derfor tror de at jeg spiller det og, og at jeg er en nerd. 

 

Hva skal jeg gjøre for å komme i kontakt med jenter? Vennene mine som er gutter bryr seg ikke fordi de har dataspillene sine  Jeg blir også kalt satanist fordi jeg hører på Black Metal og slikt. 

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Hjelp?

:(

8859648[/snapback]

 

Syns du skal drite i de kjerringene der, hvis de ikke er voksne nok til å i det hele tatt hilse på deg - er de bare en gjeng med fjortissdrittunger. Forhold deg til dine ekte venner, og ikke kast bort tid med å tenke på drittsekker.

Lenke til kommentar

Mobilen min er borte... igjen! Nå har jeg brukt over en time bare på å lete etter den. Lett absolutt over alt, ringt til den fra hustelefonen, men neida... Dette skjer hver jævla dag. Bruker timevis daglig bare på å lete etter ting jeg klarer å rote bort om og om igjen... Det er så jævlig frustrerende. Alt er egentlig frustrerende for tiden: Konsentrasjonsproblemer, sosiale problemer, lærevansker... Ja, i det hele tatt er det mye å streve med. Neste skoleår kommer til å bli tøft både faglig og sosialt sett. Kanskje er ikke egentlig skolen det beste alternativet for meg, men det er den eneste muligheten jeg har vurdert så langt... Jeg vil ha en fremtid, kunne stå på egne ben, få bra jobb og god familie, som de fleste andre sikkert ønsker, men jeg føler jeg ikke har noen fremtid. Føler jeg står helt fast... Blir så deppa av å tenke på det. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt sommerferie siden mandag, men har ikkje gjort noe fornuftig. Det eneste som har blitt gjort, er å vandre rundt hjemme, sitte fremfor pc-en, og så videre. Til tider har jeg bare ligget rett ut i sengen og ventet på noe bedre. Mine "venner" avviser meg og tar heller aldri kontakt. Det verste av alt er at jeg skal være hjemme hele ferien. I hele TO måneder skal det fortsette slik som det har gjort den siste uken. Trening og fisketurer er det eneste jeg ser frem til.

 

På onsdag får jeg karakterene for dette skoleåret. Jeg får mitt dårligste snitt noen gang, mest sannsynlig på under fire et sted. Langvarig depresjon har gjort at jeg ikke har maktet noe skolearbeid. Føler jeg kaster bort livet og de faglige evnene mine.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...